PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-1-gume-za-posebnu-dfwg NN 58/1999

• (2) Gume s indeksom nosivosti 122 ili većim i brzinske kategorije iznad M još se ne proizvode. Homologacija za njih ne može se izdati po ovome pravilniku.


Stranica 1999-06-58-1081 NN 58/1999

• 2 Promjena nosivosti nije dopuštena za brzine veće od 160 km/h. Za oznaku brzinske kategorije "Q" i iznad brzinske kategorije koja odgovara oznaci brzinske kategorije (vidi točku 2.28.2) koja određuje najveću dopuštenu brzinu za gumu


Internet NN 58/1999

• Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji (»Narodne novine« broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi


Internet stranice NN 58/1999

• 1. Vozila kategorija, N2, N3, O3 i O4 te njihovi uređaji za zaštitu od stražnjega podlijetanja moraju biti homologirani sukladno ovoj naredbi.


Internet stranice NN 58/1999
• uređaje za zaštitu od stražnjega podlijetanja koji su namijenjeni za ugradbu na vozila kategorija N2, N3, O3 i O4. (I. dio Pravilnika ECE R 58.01)

Internet stranice NN 58/1999
• ugradbu na vozila kategorija N2, N3, O3 i O4 uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja koji su tipno homologirani sukladno ovoj naredbi (II. dio Pravilnika ECE R58.01)

Internet stranice NN 58/1999 • vozila kategorija N2, N3, O3 i O4 opremljena uređajem za zaštitu od stražnjega podlijetanja koji nije posebno homologiran sukladno ovoj naredbi ili koji je tako konstruiran i/ili opremljen da se može smatrati da njegovi sastavni dijelovi u cijelosti ili djelomično ispunjavaju funkcije uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja (llI. dio Pravilnika ECE R 58.01).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 58/1999 • 4.1 Visina profila poprečnog nosača ne smije biti manja od 100 mm. Bočni krajevi poprečnog nosača ne smiju biti savijeni prema unatrag niti imati oštre vanjske rubove; ti su zahtjevi ispunjeni kad su bočni krajevi poprečnog nosača zaobljeni na vanjskoj strani s polumjerom zakrivljenosti koji nije manji od 2,5 mm.
Poslovne stranice NN 58/1999 • 4.2 Uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja može biti konstruiran tako da može imati više položaja na stražnjoj strani vozila. U tome slučaju treba postojati sigurna metoda za osiguranje uređaja u radnome položaju tako da se onemogući bilo kakvo slučajno mijenjanje položaja. Sila koju treba primijeniti djelatnik radi promjene položaja uređaja ne smije biti veća od 40 kg.
Pregledi NN 58/1999 • 4.3 Uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja mora imati odgovarajuću otpornost u odnosu na sile koje djeluju usporedno s uzdužnom osi vozila. (Ta se otpornost mora dokazati postupkom sukladno postupku ispitivanja i uvjetima ispitivanja koji su dani u dodatku 5. Pravilnika ECE R 58.01). Najveći vodoravni progib uređaja izmjeren za vrijeme i poslije djelovanja ispitnih sila koje su dane u dodatku 5. Pravilnika ECE R 58.01 mora biti naveden u izjavi o homologaciji tipa (dodatak 1. Pravilnika ECE R 58.01, točka 8).
Glasnik NN 58/1999 • 5.1 Međuprostor između tla i donjega dijela uređaja za zaštitu kad je vozilo neopterećeno ne smije prekoračiti 550 mm po cijeloj širini i mora biti takav da visina od tla hvatišta ispitnih sila koje se primjenjuju na uređaj sukladno l. dijelu. Pravilnika ECE R 58.01 i koje su navedene u obavijesnome formularu o homologaciji (točka 7. u dodatku 1. Pravilnika ECE R 58.01) ne smije prekoračiti 600 mm.
Novo NN 58/1999 • 5.2 Širina uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja ne smije ni u jednoj točki prekoračiti širinu stražnje osovine izmjerenu na krajnim bočnim točkama kotača, izuzimajući izbočenje guma u dodiru s tlom, niti od nje biti uži više od 100 mm. Ako ima više stražnjih osovina, kao mjerodavnu treba uzeti širinu najšire osovine. Osim toga, odredbe u točkama 3.1.2 i 3.1.3 dodatka 5. Pravilnika ECE R 58.01 koje se odnose na rastojanje hvatišta ispitnih sila od vanjskih kontura stražnjih kotača navedene u obavijesnom formularu o homologaciji (točka 7. dodatak 1. Pravilnika ECE R 58.01,) moraju biti zadovoljene.
Poslovi NN 58/1999 • 5.4. Najveća masa tipa vozila za koji je zatražena homologacija ne smije biti veća od vrijednosti koja je navedena u obavijesnom formularu o homologaciji tipa za svaki homologirani uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja koji je namijenjen za ugradbu na to vozilo. Razmak između dvije uzdužne ravnine koje dodiruju vanjske konture kotača stražnje osovine tipa vozila za koji je zatražena homologacija mora biti takav da razmak između dviju vanjskih ispitnih točaka uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja, koje su navedene u točki 3.1.3. dodatka 5. Pravilnika ECE R 58.01, bude 300 ± 25 mm.
Poticaji NN 58/1999 • 6. Zahtjevi za vozilo s obzirom na njegovu zaštitu od stražnjega podlijetanja
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 120/99, Broj 99/07, Broj 106/03, Broj 101/02, Broj 26/93, Broj 79/07


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled