PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-1-smjestajni-objekt-koji-gykt NN 48/2002

• (2) Na sanitarije iz stavka 1. odgovarajuće se primjenjuju odredbe ovog Pravilnika o sanitarijama u javnim prostorima smještajnog objekta, ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano.


Stranica 2002-05-48-966 NN 48/2002

• (2) Ugostiteljski sadržaji iz stavka 1. ovoga članka, bez obzira koliko ih smještajni objekt ima, vodeći računa da se radi o ugostiteljskim uslugama smještajnog objekta kojem funkcionalno pripadaju, mogu imati jednu zajedničku kuhinju, te odgovarajuće zajedničke prostorije, prostore i sanitarije kojima se koriste i drugi sadržaji u smještajnom objektu.


Internet NN 48/2002

• (3) Ugostiteljskim sadržajima koji su kao obvezni propisani za pojedinu vrstu i kategoriju smještajnog objekta mora poslovati ugostitelj koji posluje smještajnim objektom.


Internet stranice NN 48/2002

• (4) Ugostiteljski sadržaji iz stavka 1. ovog članka ne moraju se formalno označavati odgovarajućom vrstom ugostiteljskog objekta iz skupina: »Restorani« i »Barovi«.


Internet stranice NN 48/2002
• (6) U slučaju iz stavka 5. ovog članka, ugostiteljski objekt koji se nalazi unutar i/ili u pripadajućem prostoru izvan smještajnog objekta mora se ustrojiti sukladno zakonu. Iznimno, taj ugostiteljski objekt ne mora imati zasebne sanitarije, već se dostatnima smatraju sanitarije u javnom prostoru smještajnog objekta ako se nalaze u neposrednoj blizini.

Internet stranice NN 48/2002
• (7) O svakoj promjeni u svezi ugostiteljskih sadržaja unutar smještajnog objekta, a poglavito ako se ugostiteljski sadržaj preustroji u ugostiteljski objekt (bez obzira tko njime posluje) ugostitelj je dužan bez odlaganja od nadležnog tijela državne uprave koje je provelo postupak kategorizacije smještajnog objekta pribaviti rješenje o novonastalom činjeničnom stanju u smještajnom objektu.

Internet stranice NN 48/2002 • Ugostiteljski sadržaji u smještajnom objektu i ugostiteljski objekti koji se nalaze unutar ili u prostoru pripadajućem smještajnom objektu, uređenjem, opremom i uslugom moraju ispunjavati propisane uvjete sukladno vrsti i kategoriji tog smještajnog objekta, a za što je odgovoran ugostitelj koji posluje smještajnim objektom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 48/2002 • (2) Blagovaonica je prostorija koja služi samo za blagovanje, a opremljena je namještajem prikladnim za blagovanje.
Poslovne stranice NN 48/2002 • (3) Prostorija za usluživanje je prostorija koja služi za blagovanje i konzumiranje drugih ugostiteljskih usluga, u jednom dijelu, a u drugom dijelu te prostorije mogu se naočigled gostiju pripremati topla i/ili hladna jela i napici.
Pregledi NN 48/2002 • (4) Prostorija za usluživanje u jednom dijelu ima namještaj prikladan za blagovanje, a u drugom dijelu ima točionik koji može sadržavati prostor za pripremanje jela, ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano.
Glasnik NN 48/2002 • (6) Iznimno od odredbe stavka 3. ovoga članka, u smještajnim objektima koji posluju sezonski ili povremeno, a nemaju prostoriju za usluživanje, prostorijom za usluživanje smatra se i natkriven prostor na otvorenom.
Novo NN 48/2002 • (7) Prostor za usluživanje na otvorenom može biti dio prostora: plaže, vrta, terase, i sl., u kojem se uslužuju gosti, a u drugom dijelu tog prostora, mogu se naočigled gostiju pripremati jela. Na prostor za usluživanje na otvorenom odgovarajuće se primjenjuju odredbe stavka 4. i 5. ovoga članka.
Poslovi NN 48/2002 • (2) Pod u blagovaonici, prostoriji i u prostoru za usluživanje gostiju ne smije biti klizav, mora biti od vodonepropusnog materijala koji se lako čisti i održava.
Poticaji NN 48/2002 • (1) Stol na kojem se uslužuju gosti mora imati površinu koja se lako čisti, mora biti prekriven neoštećenim, čistim stolnjakom ili podloškom za posluživanje ispred svakog konzumnog mjesta.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 79/05, Broj 1/98, Broj 112/04, Broj 78/09, Broj 68/05, Broj 45/92


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled