PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-ako-se-sveza-xzck NN 84/1995

• (3) Ako pozivatelj nije otkazao prijavljeni razgovor koji se nije mogao ostvariti (nenazočan, promijenjen korisnik i sl.), prijava prestaje vrijediti poslije četiri sata, nakon što je pozivatelj izvješćen da se sveza ne može uspostaviti.


Stranica 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (3) U slučaju da operator primi najavu telefonskog razgovora za korisnika, čiji je razgovor upravo u tijeku, dužan ga je o tome izvijestiti upadom u svezu, a korisnik će odlučiti o prekidu postojećeg ili preuzimanja novog razgovora.


Internet NN 84/1995

• (5) Ukoliko pozivatelj ne spusti slušalicu, a to učini pozvani, svezu raskida vremenska kontrola centrale, ili u poluautomatskom prometu operator.


Internet stranice NN 84/1995

• Razgovori o obrani i sigurlkosti Države obavljaju za to ovlašteni predstavnici driavnih tijela ili druge pravne osobe i pojedinci uz dokaz identiteta:


Internet stranice NN 84/1995
• (2) Osoba, koja prijavljuje razgovor o sigurnosti mora dokazati svoj identitet, koji podliježe provjeri.

Internet stranice NN 84/1995
• (3) Razgovor o sigurnosti, koji se prijavljuje u poštanskom uredu ne neplaćuje se.

Internet stranice NN 84/1995 • (1) Službeni HPT razgovori su svi oni, koji se prijavljuju s telefona HPT djelatnika zaduženih za nesmetano odvijanje prometa, a radi osigucanja toga prometa:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1995 • (1) Zaduženje za obavljeni razgovor obavlja se u automatskom prometu uređajima za tarifiranje. U poluautomatskom prometu zaduženje za obavljeni razgovor uspostavlja operator, uz dodatak za posredovanje.
Poslovne stranice NN 84/1995 • (2) U govornicama s posredovanjem naplaćuje se uz cijenu razgovora na osnovi dužine trajanja u minutama i jednokratna uporaba govornice, a korisniku se izdaje račun.
Pregledi NN 84/1995 • (3) U automatskom prometu zaduženje razgovora poćinje prvim impulsom kad se pozvani korisnik javi i nastavlja se vremenskim slijedom impulsa na brojilu pozivatelja telefonskog priključka u centrali do prekida telefonske sveze. Vremenski slijed impulsa zavisi od tarifnog sustava i cijene minute razgovora i definirana je Cjenikom telekomunikacijskih usluga.
Glasnik NN 84/1995 • (1 ) Telefonska pretplata je naknada za spremnost telekomunikacijskog sustava.
Novo NN 84/1995 • (2) Obračunski elementi tarifnog sustava telefonskog prometa na temelju kojih korisnici plaćaju ostvarene usluge zasnivaju se na slijedećim načelima:
Poslovi NN 84/1995 • - registriranje podataka za naplatu obavljenih razgovora obavlja se tarifnim impulsima, a trajanje impulsnih intervala po zonama određuje se:
Poticaji NN 84/1995 • 2. za međunarodni promet - iz cijene minute razgovora određene međunarodnim protokolima i utvrđene cijene impulsa u unutrašnjem prometu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 134/07, Broj 119/01, Broj 19/08, Broj 111/07, Broj 112/04, Broj 94/07


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled