PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-6-predmetnom-koncentracijom-strahinjcica-pypc NN 152/2003

• 7. Razlog provođenja namjeravane koncentracije je udovoljavanje odredbama Zakona o bankama o minimalnom temeljnom kapitalu banaka, budući da Samoborska banka d.d. i Zagorska banka d.d. moraju povećati temeljni kapital na zakonski minimum od 40 milijuna kuna, te stvaranje jedne kapitalno jače banke koja bi bolje mogla udovoljiti zahtjevima tržišta.


Stranica 2003-09-152-2206 NN 152/2003

• Aktiva Samoborske banke d.d. je manja od 500 milijuna kuna, te je njezin tržišni udio mjeren prema ukupno primljenim depozitima, ukupno izdanim kreditima i ukupnoj aktivi analiziran u odnosu na tržišne udjele deset banaka koje su s obzirom na visinu aktive i rasprostranjenost mreže usporedive sa njom.


Internet NN 152/2003

• Samoborska banka u Zagrebačkoj županiji ima ukupno pet poslovnica i podružnica, dok ostalih devet usporedivih banaka ima između jedne i pet poslovnica i podružnica. Tržištem Zagrebačke županije dominiraju poslovnice i podružnice Grupe Zagrebačke banke d.d., slijede poslovnice i podružnice Grupe Privredne banke Zagreb d.d., Erste & Steiermärkische banke d.d., Raiffeisenbank Austria d.d., Hypo Grupe, Grupe Nove banke d.d. i Splitske banke.


Internet stranice NN 152/2003

• Prema podacima Hrvatske narodne banke na dan 31. prosinca 2002. (revidirani podaci) Samoborska banka d.d. je imala 58.883.000,00 kuna ukupno izdanih kredita, što čini 0,06% ukupno izdanih kredita bankarskog sektora Republike Hrvatske, te 213.092.000,00 kuna ukupno primljenih depozita, što predstavlja 0,17% ukupno primljenih depozita unutar bankarskog sustava Republike Hrvatske.


Internet stranice NN 152/2003
• Iz iznijetog proizlazi da je tržišni udio Samoborske banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske prema revidiranim podacima Hrvatske narodne banke na dan 31. prosinca 2002. iznosio između 0,06% i 0,17%. S pet poslovnica i podružnica Samoborska banka d.d. je aktivna na tržištu univerzalnog bankarstva Zagrebačke županije. Osim poslovnica kao tradicionalnog kanala distribucije Samoborska banka ne raspolaže alternativnim kanalima distribucije.

Internet stranice NN 152/2003
• Sudionici predmetne koncentracije nemaju neizravnih ulaganja. Samoborska banka d.d. ima sljedeća izravna ulaganja:

Internet stranice NN 152/2003 • Osim vlasničkog odnosa sa Zagorskom bankom d.d., Krapina, ne postoji drugi oblik povezanosti sudionika koncentracije sa ostalim poduzetnicima unutar financijskog, odnosno bankarskog tržišta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 152/2003 • 2. Tržišni udio Samoborske banke na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske je manji od 0,20%. Iako nisu analizirani tržišni udjeli na mjerodavnom tržištu (područje Zagrebačke županije) već samo na razini Republike Hrvatske, sa sigurnošću se može ustvrditi da provedbom predmetne koncentracije neće doći do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja Samoborske banke d.d., odnosno da neće doći do ograničavanja, sprječavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja na tržištu pružanja bankarskih i financijskih usluga Republike Hrvatske, ili na njegovom dijelu.
Poslovne stranice NN 152/2003 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Pregledi NN 152/2003 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Nevenka Šernhorst i Vice Vukojević, u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 17. rujna 2003. godine, donio je
Glasnik NN 152/2003 • 1. Talijanska unija sa sjedištem u Rijeci i Srpsko narodno vijeće sa sjedištem u Zagrebu (u daljnjem tekstu: predlagatelji) podnijeli su prijedloge za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti odredbe članka 3. stavka 2. Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski sabor (»Narodne novine«, broj 116/99, 109/00, 53/03, 69/03 – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Zakon o izborima) s odredbama članka 15. stavka 3. i članka 45. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske, te članka 19. stavka 1. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (»Narodne novine«, broj 155/02).
Novo NN 152/2003 • Osporena odredba članka 3. stavka 2. Zakona o izborima propisuje:
Poslovi NN 152/2003 • Napominju da se do Promjena Ustava iz 2000. godine biračko pravo pripadnika nacionalnih manjina temeljilo samo na odredbi članka 45. stavka 1. Ustava koja je propisivala da svi hrvatski državljani (što znači i pripadnici nacionalnih manjina) imaju opće i jednako biračko pravo s navršenih 18 godina. Prema mišljenju predlagatelja, zakonodavac je 1999. godine na temelju te ustavne odredbe u Zakonu o izborima propisao da je dužnost i pravo birača glasovati samo jedanput. Stoga su prije Promjene Ustava iz 2000. godine pripadnici nacionalnih manjina imali samo jedan glas te su birali zastupnike u Hrvatski sabor ili na temelju općeg biračkog prava (kao i svi ostali hrvatski državljani) ili na temelju posebnog biračkog prava (kao pripadnici nacionalnih manjina), što je bilo sukladno odredbi članka 45. stavka 1. Ustava u situaciji kada članak 15. Ustava još nije bio dopunjen novim odredbama.
Poticaji NN 152/2003 • Prema mišljenju predlagatelja, Promjenom Ustava iz 2000. godine uvedena je razlika u odnosu na dotadašnje opredjeljenje iskazano u članku 45. stavku 1. Ustava, jer je novim stavkom 3. članka 15. Ustava izrijekom propisana ustavnopravna mogućnost da se pripadnicima nacionalnih manjina, pored općeg biračkog prava zajamčenog člankom 45. stavkom 1. Ustava, osigura posebno pravo na izbor njihovih zastupnika u Hrvatski sabor, što je i učinjeno člankom 19. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 1/09, Broj 49/06, Broj 84/08, Broj 80/04, Broj 71/07, Broj 59/93


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled