PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-7-dostaviti-normative-i-gchi NN 48/1995

• (2) Ministar turizma propisat će oblik i sadržaj obrasca i način vodenja popisa gostiju iz stavka 1. točke 6. ovoga članka.


Stranica 1995-07-48-989 NN 48/1995

• (2) Gradanin koji pruža usluge iz članka 34. ovoga Zakona ne može biti poslodavac niti koristiti rad osoba koje nisu članovi njegovog domaćinstva.


Internet NN 48/1995

• (3) U slučaju iz stavka 1. ovoga članka, članovi domaeinstva moraju ispunjavati zdravstvene uvjete za rad u ugostiteljstvu sukladno posebnim propisima.


Internet stranice NN 48/1995

• (1) Za pružanje usluga iz članka 34. ovoga Zakona, građanin je dužan pribaviti odobrenje nadlžnog ureda.


Internet stranice NN 48/1995
• 3. da je vlasnik iIi nositelj prava korištenja objekta (soba, apartman ili kuća za odmor i sl.) ili vlasnik zemljišta za kamp,

Internet stranice NN 48/1995
• 5. da je pribavio rješenje da objekt u kojem ili putem kojeg namjerava pružati usluge, ispunjava minimalne uvjete, te da je kategoriziran sukladno ovom Zakonu, ako je za objekt propisana obveza kategorizacije,

Internet stranice NN 48/1995 • 6. da mu nije pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane pružanja usluga gradana u domaćinstvu - dok ta mjera traje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 48/1995 • (4) Odobrenje iz stavka 1. ovoga članka može se izdati samo jednom članu zajedničkog domaćinstva.
Poslovne stranice NN 48/1995 • (1) O odobrenju iz članka 39. stavka 1. ovoga Zakona, nad ležni ured rješava rješenjem u roku od 15 dana od dana uredno podnesenog zahtjeva.
Pregledi NN 48/1995 • (2) Ako nadležni ured ne donese rješenje iz stavka 1. ovoga članka u propisanom roku ili ne donese rješenje kojim se zahtjev odbija zbog neispunjavanja propisanih uvjeta, gradanin može, započeti s pružanjem usluga, o čemu je dužan prethodno pismeno izvijestiti nadležni ured.
Glasnik NN 48/1995 • (4) Ako nadležni ured utvrdi da nisu ispunjeni uvjeti propisani ovim Zakonom, a građanin je započeo s radom na temelju stavka 2. ovoga članka smatrat će se da usluge obavlja protivno odredbama ovoga Zakona.
Novo NN 48/1995 • (5) Nadležni ured dostavit će rješenje iz stavka 1. ovoga članka nadležnoj ispostavi područnog ureda Porezne uprave, financijskoj policiji, turističkoj i sanitarnoj inspekciji nadležnog ureda prema sjedištu objekta, a ako gradanin ima prebivalište u drugoj jedinici lokalne samouprave i uprave i nadležnom tijelu te jedinice, te Državnom zavodu za statistiku.
Poslovi NN 48/1995 • 3. vrstu usluge i broj gostiju kojima se usluga može pružiti,
Poticaji NN 48/1995 • 5. naznaku o pružanju usluga tijekom cijele godine ili sezonski.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 155/09, Broj 77/04, Broj 111/96, Broj 24/90, Broj 198/03, Broj 82/06


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled