PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-7-promidzbene-poruke-i-oyez NN 76/1999

• (8) Promidžbene poruke i teletrgovina koje utječu na podsvijest nisu dopuštene.


Stranica 1999-07-76-1359 NN 76/1999

• (10) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju podsjećati, niti vizualno niti akustično, na osobe koje redovito vode vijesti ili programe o tekućim događajima, o vremenskoj prognozi, o športu i slično.


Internet NN 76/1999

• (11) Promidžbene poruke i teletrgovina se umeću između programa. Kad su ispunjeni uvjeti sadržani u stavku 12., 13., 14. i 15. ovoga članka, promidžbene poruke i teletrgovina mogu se uvrstiti tijekom programa na takav način da ne štete cjelovitosti i vr


Internet stranice NN 76/1999

• (12) U programima koji se sastoje od samostalnih dijelova, ili u športskim i u slično uređenim priredbama i predstavama što sadrže prekide, promidžbene poruke i teletrgovina mogu biti umetnute jedino između dijelova ili u prekidima.


Internet stranice NN 76/1999
• (14) Ako su programi, osim onih navedenih u stavku 12. ovoga članka prekidani promidžbenim porukama ili teletrgovinom, treba proteći najmanje petnaest minuta između svakog sljedećeg prekida za promidžbene poruke ili teletrgovine unutar programa.

Internet stranice NN 76/1999
• (15) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju se umetati u programe vjerske službe.

Internet stranice NN 76/1999 • (16) Vijesti, programi o tekućim događanjima, dokumentarni programi i programi za djecu, kad traju manje od trideset minuta ne smiju se prekidati promidžbenim porukama ili teletrgovinom. Ako traju trideset minuta i dulje, primijenit će se odredba stavka 14. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 76/1999 • (18) Promidžbene poruke i teletrgovina za alkoholna pića svih vrsta, trebaju biti u skladu sa sljedećim pravilima:
Poslovne stranice NN 76/1999 • - ne smiju biti upućene, poglavito maloljetnicima i nitko u promidžbenim porukama i teletrgovini, tko je povezan s uživanjem alkohola, ne smije izgledati kao da je maloljetnik,
Pregledi NN 76/1999 • - ne smiju povezivati uživanje alkohola s fizičkim aktivnostima ili upravljanjem vozilom,
Glasnik NN 76/1999 • - ne smiju poticati neumjereno uživanje alkohola ili prikazivati apstinenciju i stanje trijeznosti u negativnom smislu,
Novo NN 76/1999 • (19) Nisu dopuštene promidžbene poruke ni teletrgovina za lijekove i medicinske tretmane koji su dostupni jedino na liječnički recept.
Poslovi NN 76/1999 • (21) Ravnatelj Zavoda može, na prijedlog Vijeća, pravilnikom propisati i druge uvjete za emitiranje promidžbenih poruka i teletrgovine, te programa pod pokroviteljstvom iz članka 85. ovoga Zakona, u skladu s Europskom konvencijom o prekograničnoj televiziji.
Poticaji NN 76/1999 • (1) Kad se emitira program pod pokroviteljstvom, u cijelosti ili dijelom, mora se kao takav na odgovarajući način, razvidno označiti na početku i/ili na kraju programa.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 66/06, Broj 59/96, Broj 139/97, Broj 152/08, Broj 63/05, Broj 177/04


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled


CMS Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Poslovni programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Web aplikacije