PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 55/2001 • 10. Što se tiče Promjene Ustava, iz odgovora Sudu i priložene dokumentacije proizlazi da je dana 23. ožujka 2001. presjednici Županijskog doma bio poslan i istog dana bio primljen, Prijedlog promjene Ustava Republike Hrvatske. Taj je Prijedlog istovremeno bio dostavljen zastupnicima Zastupničkog doma Hrvatskog sabora i predsjednici Županijskog doma Hrvatskog sabora radi davanja prethodnog mišljenja. S obzirom na to da je sjednica Županijskog doma Hrvatskog sabora bila sazvana za 27. ožujka 2001. godine, Županijski dom imao je mogućnost dati prethodno mišljenje na Prijedlog promjene Ustava Republike Hrvatske.
NN 55/2001 • S tim u vezi, u odgovoru Hrvatskog sabora Sudu kaže se: »Činjenica je da Županijski dom Hrvatskog sabora nije raspravio o Prijedlogu promjene Ustava Republike Hrvatske iako je bio uvršten u dnevni red, već je raspravio i izglasao da Zastupničkom domu podnese Prijedlog odluke o raspisivanju referenduma o promjeni Ustava s referendumskim pitanjima koja upućuju na to da se Županijski dom ne slaže sa sadržajem Prijedloga promjene Ustava Republike Hrvatske. Ta se činjenica može tumačiti na način da je takvim postupanjem Županijski dom Hrvatskoga sabora iskazao negativno mišljenje o rečenoj Promjeni Ustava.
NN 55/2001 • Valja imati u vidu da prethodno mišljenje Županijskog doma Hrvatskoga sabora Zastupnički dom Hrvatskoga sabora ne obvezuje, jer je Zastupnički dom dužan mišljenje saslušati ali ga nije dužan prihvatiti.«
NN 55/2001 • 11. Ustavne Promjene donijete su na sjednici Zastupničkog doma Hrvatskog sabora 28. ožujka 2001.
NN 55/2001 • 12. Sud zaključno ponavlja svoje već zauzeto stajalište da u okvir njegovih ovlasti ne ulazi ocjena sadržaja ustavnih odredaba, taj je sadržaj stvar isključivo i samo tijela koje Ustav donosi. Naime, za Ustavni sud ne postoji ni pravna ni faktična mogućnost ocjenjivati materijalnu suglasnost ustavnih odredaba ni s jednim višim pravnim aktom, budući da je Ustav temeljni i najviši akt države. Stoga je bespredmetno govoriti o bilo čijoj nadležnosti za odlučivanje o »ustavnosti Ustava«, uključujući i Ustavni sud. U konkretnom predmetu to znači: predmetom ustavnosudske ocjene ne može biti pitanje je li sadržajno – a ne samo u pogledu postupka njezina donošenja – suglasna Ustavu promjena Ustava u pravcu pretvaranja parlamenta iz dvodomnog u jednodomni.
NN 55/2001 • 13. Ova se odluka temelji na odredbama članka 51. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 55/2001 • Nakon izvršenog uspoređivanja s izvornim tekstom utvrđene su pogreške u pročišćenom tekstu Ustava Republike Hrvatske objavljenom u »Narodnim novinama«, broj 41 od 7. svibnja 2001., te se daje
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 55/2001 • U članku 2. stavku 4. umjesto riječi: »Hrvatski sabor i narod neposredno« trebaju stajati riječi: »Hrvatski sabor ili narod neposredno«.
NN 55/2001 • U članku 7. iza stavka 3. trebaju stajati dva stavka koji glase:
NN 55/2001 • »U slučajevima predviđenim u člancima 17. i 100. Ustava, oružane se snage mogu, ako to zahtijeva narav pogibelji, koristiti kao pomoć policiji i drugim državnim tijelima.
NN 55/2001 • »– ostvaruje građanski nadzor nad oružanim snagama i službama sigurnosti Republike Hrvatske,«.
NN 56/2001 • Na temelju članka 4. Zakona o carinskoj tarifi (»Narodne novine«, br. 61/2000 i 117/2000), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 15. lipnja 2001. godine, donijela
NN 56/2001 • tarifnog broja 84.50), za pranje, čišćenje, cijeđenje, sušenje, glačanje, prešanje (uključujući preše za fiksiranje), bijeljenje, bojenje, apretiranje, dovršavanje, prevlačenje ili impregniranje tekstilnog prediva, tkanina, pletenina i dr. ili gotovih tekstilnih predmeta i strojevi za nanošenje paste na osnovnu tkaninu ili drugu podlogu koja se upotrebljava u proizvodnji podnih pokrivača kao što je linoleum; strojevi za namatanje, odmatanje, savijanje, sječenje ili zupčasto izrezivanje tekstilnih tkanina:
NN 56/2001 • Uredba stupa na snagu četvrtog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 51/94, Broj 18/06,
Broj 63/07, Broj 1/91,
Broj 44/96, Broj 177/04
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA