PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-korisnik-je-duzan-huzip-u-arui NN 62/1995

• Ako je prostor (ugostiteljska radnja, hotel; diskoklub, diskobar, noćni klub, noćni bar; prijevozno sredstvo, stadion i s1.) dan u zakup, zakupodavac je obvezan platiti Tarifom određenu naknadu za iskorištavanje snimljenih izvedaba, ako ugovorom o zakupu nije određeno da naknadu plaća zakupac. U slučaju da zakupac ne izvrši ugovorom o zakupu preuzetu obvezu plaćanja naknade za iskorištavanje snimljenih izvedaba, zakupodavac odgovara solidarno za plaćanje naknade za iskorištavanje snimljenih izvedaba.


Stranica 1995-09-62-1143 NN 62/1995

• Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, organizacije za radio i tv difuziju plaćaju naknadu prema odgovarajučem tarifnom broju ovisno o pretplati, prihodima od ekonomske propagande i drugim prihodima.


Internet NN 62/1995

• Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, za emitiranje, priopćavanje javnosti i iskorištavanje snimljenih izvedbi umjetnika izvodača preko telefona plaća se naknada prema odgovarajućem tarifnom broju ovisno o broju registriranih impulsa.


Internet stranice NN 62/1995

• naknada za emitiranje, priopćavanje javnosti i druge oblike iskorištavanja snimljenih izvedbi umjetnika izvođača


Internet stranice NN 62/1995
• Minutom promidžbenog programa smatra se najviša cijena minute promidžbenog programa predvidena službenim cjeni kom radiopostaje, ali ne manje od 70,00 kuna.

Internet stranice NN 62/1995
• Ako radiopostaja ne dostavi HUZIP-u ovjereni službeni cjenik, tarifa će se obračunati po cijeni 150,00 kuna po minuti promidžbenog programa.

Internet stranice NN 62/1995 • Radiopostaje koje prikupljaju pretplatu umjesto mjesenog paušala plaćaju 5% ubrane pretplate, a aka imaju vezanu pretplatu za radio i televiziju, tada plaćaju 3,70% ubrane pretplate.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 62/1995 • Reemitiranje programa druge radiopostaje smatra se emitiranjem.
Poslovne stranice NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, naknada se plaća prema trajanju emitiranja, i to:
Pregledi NN 62/1995 • Minutom promidžbenog programa smatra se najviša cijena minute promidžbenog programa predviđena službenim cjenikom TV postaje, ali ne manje od 180 kuna.
Glasnik NN 62/1995 • TV postaje koje prikupljaju pretplatu plaćaju 3% ubrane pretplate, a ako imaju vezanu pretplatu za radio i televiziju, tada plaćaju 3,70% ubrane pretplate.
Novo NN 62/1995 • TV postaje koje ne prikupljajti pretplatu a koje dio sredstava za svoj rad dobivaju iz ubrane pretplate Hrvatske radiotelevizije plaćaju naknadu od prikupljenog i doznačenog dijela pretplate na isti način kao i Hrvatska radiotelevizija, bilo po ovom pravilniku, bilo po posebnom ugovoru s HUZIP-om.
Poslovi NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, naknada se plaća za svako reprizno emitiranje u visini 35% naknade predviđene važećim cjenikom za premijerno emitiranje, koja ne može biti niža od minimalne naknade predviđene cjenikom Hrvatskog društva dramskih umjetnika odnosno Društva baletnih umjetnika Hrvatske.
Poticaji NN 62/1995 • Za plesne programe, osim klasičnog baleta, naknada se plaća za svako reprizno emitiranje u visini 10% naknade predviđene za premijerno emitiranje, u smislu stavka 1. ovog tarifnog broja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 102/95, Broj 51/00, Broj 183/03, Broj 105/07, Broj 58/02, Broj 14/01


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled