PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-obrazlozenje-obuhvaca-razloge-zbog-pnut NN 21/1990

• Predlagač zakona dužan je u obrazloženju prijedloga zakona navesti razlike između rješenja sadržanih u prijedlogu zakona prema nacrtima rješenja iz prijedloga za donošenje zakona te razloge zbog kojih su te razlike nastale kao i prijedloge i mišljenja koji su bili dani na prijedlog za donošenje zakona, a koje predlagač nije prihvatio, uz navođenje razloga zbog kojih ih nije prihvatio.


Stranica 1990-05-21-415 NN 21/1990

• Ako se prijedlogom zakona predviđa da će pojedine njegove odredbe imati povratno djelovanje, nadležna će vijeća, na osnovi posebnog obrazloženja predlagača zakona i izvještaja matičnih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije. posebno ocijeniti i zaključkom utvrditi da je povratno djelovanje predloženih odredaba zakona u općem društvenom interesu. Bez toga se ne može pristupiti odlučivanju o povratnom djelovanju zakonskih odredaba.


Internet NN 21/1990

• U pogledu podnošenja prijedloga zakona predsjedniku Sabora, upućivanja predsjednicima vijeća Sabora i dostavljanja radnim tijelima i članovima, Izvršnom vijeću Sabora, skupštinama općina i gradskih zajednica općina. kao i u pogledu njegovog razmatranja u radnim tijelima shodno se primjenjuju odredbe ovoga poslovnika koje se odnose na prijedlog za donošenje zakona.


Internet stranice NN 21/1990

• Podnosilac prijedloga zakona odnosno njegov predstavnik može na početku rasprave dati uvodno usmeno izlaganje i kratko dopunsko obrazloženje prijedloga, a kad prijedlog zakona sadrži odredbe sa povratnim djelovanjem dužan je posebno obrazložiti zašto se predlaže povratno djelovanje tih odredaba.


Internet stranice NN 21/1990
• Rasprava na sjednici vijeća o prijedlogu zakona, ako tako vrijeće odluči, obuhvaća opću raspravu i raspravu o tekstu prijedloga.

Internet stranice NN 21/1990
• U toku opće rasprave raspravlja se o prijedlogu u načelu i mogu se iznositi mišljenja, tražiti objašnjenja i pokretati pitanja u vezi s primjedbama i prijedlozima zainteresiranih organizacija i zajednica u vezi s rješenjem datim u prijedlogu, a napose u pogledu pronalaženja sporazumnih rješenja o izraženim stavovima, mišljenjima i prijedlozima svih faktora koji sudjeluju u postupku donošenja zakona.

Internet stranice NN 21/1990 • U toku rasprave o tekstu prijedloga zakona raspravlja se o prijedlogu po dijelovima, glavama odnosno odjeljcima, a ako se na sjednici tako odluči i po članovima. U toku te rasprave odlučuje se i o podnesenim amandmanima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 21/1990 • Pravo podnošenja amandmana na prijedlog zakona imaju ovlašteni predlagači zakona.
Poslovne stranice NN 21/1990 • Amandman se predsjedniku Sabora može podnijeti najkasnije osam dana prije dana određenog za održavanje sjednice vijeća na kojoj će se raspravljati o prijedlogu zakona.
Pregledi NN 21/1990 • Predsjednik Sabora dostavlja podnesene amandmane predsjedniku nadležnog vijeća, podnosiocu prijedloga zakona i Izvršnom vijeću Sabora, kad ono nije predlagač zakona.
Glasnik NN 21/1990 • Ako amandman na prijedlog zakona sadrži odredbe prema kojima će biti potrebno osigurati financijska sredstva ili kojima se stvaraju materijalne obveze za društveno-političke zajednice, predsjednik Sabora upućuje amandman i radnom tijelu nadležnom za financije da prouči utjecaj amandmana na raspoloživa financijska sredstva ili na moguće izvore za financiranje predloženog rješenja i da o tome izvijesti vijeće. U istu svrhu amandman se dostavlja i republičkom sekretaru za financije a i u slućaju ako bi njegove odredbe uzrokovale stvaranje materijalnih obveza za organizacije udruženog rada ili druge organizacije i zajednice.
Propis NN 21/1990 • Ako bi prihvaćanje amandmana povlačilo za sobom bitniju izmijenu teksta prijedloga zakona o amandmanu se ne može odlučivati na sjednici vijeća prije nego što matično ili drugo radno tijelo i Zakonodavno-pravna komisija podnesu vijeću svoj izvještaj o tom amandmanu, a o amandmanu iz člana 186. ovoga poslovnika prije nego što radno tijelo vijeća nadležno za financije i republički sekretar za financije podnesu izvještaj o njegovu utjecaju na raspoloživa financijska sredstva ili na moguće izvore financiranja, odnosno na materijalne obveze organizacija udruženog rada ili drugih organizacija i zajednica.
Propis NN 21/1990 • Podnosilac prijedloga zakona može podnositi amandmane sve do zaključenja rasprave o prijedlogu.
Propis NN 21/1990 • Izvršno vijeće Sabora može do zaključenja rasprave o prijedlogu podnositi amandmane i na prijedlog zakona koji ono nije podnijelo Saboru.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 104/06, Broj 65/08, Broj 47/95, Broj 70/05, Broj 60/05, Broj 19/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled