PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/1999 • utvrditi nužni broj i strukturu stalnih stanovnika važnijih naselja (vodeći računa o elitnim razvojnim skupinama i o sociološkim, kulturološkim, psihološkim i gospodarstvenim uvjetovanostima i zakonitostima), koja jesu ili trebaju postati inicijalna žarišta razvitka svoga područja i kroz čiji se razvitak realizira i državna politika urbanizacije,
NN 50/1999 • voditi aktivnu politiku uređenja zemljišta i sukladno tome vršiti pravovremene pripreme izrade potrebne dokumentacije, te utvrđivati realne troškove uređivanja građevinskog zemljišta, osobito u gradovima, i ostvarivati objektivnu ekonomsku naknadu za uređeno zemljište i položajnu rentu,
NN 50/1999 • voditi aktivnu politiku uređenja seoskih naselja s povećanjem stambenih, komunalnih i drugih standarda,
NN 50/1999 • obnoviti i/ili uređivati povijesna središta gradova i ostalih naselja, kao jedinih mjesta tradicijskog graditeljskog identiteta s funkcijama usluga, kulture, kvartalnih djelatnosti i stanovanja,
NN 50/1999 • Prioritet zadovoljenja potreba konsolidacije prostora gradova je urbana obnova postojećih struktura (rekonstrukcijom, sanacijom i sl.) čime treba očuvati graditeljski identitet povijesnih središta naselja, a dati prioritet održavanju ili uređenju postojećeg stambenog fonda, posebno u vrijednim povijesnim jezgrama i planski izgrađenim područjima.
NN 50/1999 • Stambena i druga izgradnja treba se provoditi sustavnim djelovanjem u fazama pripreme i realizacije i to usmjeravanjem prioritetno na dijelove građevinskih područja naselja koja su već opremljena komunalnom infrastrukturom, te na nedovoljno ili neracionalno izgrađenim dijelovima gradova i naselja (interpolacijom ili dogradnjom i nadogradnjom).
NN 50/1999 • izgradnja stambenih objekata i objekata društvenog standarda treba biti rezultat organizacije prostora, te programa komunalnog opremanja sukladno dinamici gospodarskog rasta u smislu stalnog i stabilnog rasta životnog standarda i potpunijeg zadovoljavanja osobnih i zajedničkih potreba,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/1999 • aktivnostima očuvanja i obnove (rekonstrukcija, sanacija) postojećeg stambenog fonda treba davati isto značenje kao i novim stambenim gradnjama (osobito u povijesnim urbanim cjelinama) i treba ih razvijati kao kontinuiranu i programiranu djelatnost.
NN 50/1999 • Sistematizacija podataka i izrada Izvješća i Programa unapređenja stanja u prostoru ocjenjuje se jednim od prethodnih stručnih zadataka-podloga za izradu i novelaciju planova uređenja gradova i naselja. Budući da u gradovima danas živi oko 2/3 stanovnika Republike Hrvatske i da se tu stvara gotovo sav društveni proizvod države i kako se u tim prostorima najčešće i najviše sukobljavaju interesi različitih korisnika prostora, potrebno je:
NN 50/1999 • uz Zagreb u ostalim gradovima, osobito velikim (Rijeka, Split, Osijek) i onim za koje se ukaže potreba osnovati i osposobiti stručne službe, zavode i urede radi planiranja specifične problematike urbanog razvoja, te pripreme i uređenja zemljišta, a osobito vođenja poslova kompleksne obnove,
NN 50/1999 • intenzivirati sređivanje i ažuriranje evidencija o zemljištu, osobito u građevinskim područjima, s ciljem omogućavanja izrade kvalitetnih planova prostornog uređenja za gradove i ostala važnija naselja,
NN 50/1999 • ažurirati kartografske i geodetske podloge unošenjem novoizgrađenih struktura po naseljima.
NN 50/1999 • Razvitak javnih službi, kao skupine središnjih uslužnih funkcija, slijedit će razvitak i razmještaj njihovih korisnika i time podizati i poboljšavati standard i kvalitetu života stanovništva.
NN 50/1999 • U pojedinim kategorijama središnjih naselja treba razvijati svojstvene javne službe, koje kao središnje uslužne funkcije imaju svoje utjecajno područje i pružaju usluge korisnicima ili je prema njima usmjereno stanovništvo odgovarajućeg gravitacijskog područja. Time će se stvoriti sustav, mreža i hijerarhija pojedinih skupina javnih službi od osobite važnosti za razvijanje sustava središnjih naselja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 34/95, Broj 112/04,
Broj 119/97, Broj 36/07,
Broj 45/00, Broj 153/09
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA