PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-troskove-nabave-i-ixgv NN 14/2006

• Uređaji za upravljanje tarifama za tarifne kupce namješteni su na srednjoeuropsko vrijeme i ne podešavaju se kod prijelaza između zimskog i ljetnog računanja vremena.


Stranica 2006-02-14-369 NN 14/2006

• (2) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je utvrditi neispravnosti u roku od 72 sata od zaprimljene obavijesti, a iste otkloniti u najkraćem mogućem roku.


Internet NN 14/2006

• (3) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je u roku od 24 sata pisanim putem obavijestiti opskrbljivača o svim izmjenama mjerne opreme koje utječu na obračun potrošene električne energije.


Internet stranice NN 14/2006

• (4) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je o svim uočenim nepravilnostima mjerne opreme, koje utječu na obračun potrošene električne energije kupca, pisanim putem obavijestiti opskrbljivača u roku od 24 sata, koji je dužan izvršiti ispravak obračuna potrošene električne energije i o istome obavijestiti kupca.


Internet stranice NN 14/2006
• (2) Za oštećenje ili otuđenje mjerne opreme, uklanjanje plombe ili oštećenje mjernog ormara ugrađenog kod kupca, odgovara kupac, koji snosi i sve troškove vezane za popravak ili nabavu mjerne opreme, osim ako oštećenje ili otuđenje mjerne opreme nije mogao spriječiti.

Internet stranice NN 14/2006
• (3) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je pisanim putem obavijestiti opskrbljivača o svim promjenama na mjernoj opremi uzrokovanih događajima iz stavaka 1. i 2. ovoga članka u roku od 24 sata od uspostave ispravnog stanja.

Internet stranice NN 14/2006 • (1) Kupac ili proizvođač i opskrbljivač može zatražiti kontrolni pregled mjerne opreme ukoliko postoji sumnja da električnu energiju, odnosno snagu, ne registriraju pravilno.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 14/2006 • (1) Kupac ili proizvođač dužan je omogućiti osobama ovlaštenim od strane operatora prijenosnog sustava ili operatora distribucijskog sustava nesmetan pristup obračunskom mjernom mjestu radi očitanja brojila.
Poslovne stranice NN 14/2006 • (2) Ako operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava nije mogao očitati stanje brojila električne energije zbog nemogućnosti pristupa obračunskom mjernom mjestu, kupac je dužan na njegov dostavljeni pisani zahtjev u ostavljenom roku dostaviti očitano stanje brojila.
Pregledi NN 14/2006 • (3) Ako kupac ili proizvođač ne omogući pristup obračunskom mjernom mjestu ni nakon dostavljene pisane obavijesti, operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava ima pravo obustave isporuke električne energije, a kao krajnju mjeru izmjestiti obračunsko mjerno mjesto na dostupno mjesto, o svom trošku.
Glasnik NN 14/2006 • (2) Sve troškove zamjene i ugradnje brojila iz stavka 1. ovoga članka snosi kupac ili proizvođač.
Novo NN 14/2006 • (1) Brojila električne energije očitava ovlaštena osoba uz predočenje službene iskaznice operatora prijenosnog sustava ili operatora distribucijskog sustava, koja je dužna na zahtjev kupca omogućiti provjeru identiteta.
Poslovi NN 14/2006 • (5) Povlašteni kupac ili proizvođač može ugovoriti i drukčije razdoblje očitanja, što se posebno plaća.
Poticaji NN 14/2006 • (6) Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je uspostaviti sustav prikupljanja, obrade i pohrane mjernih podataka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 46/07, Broj 36/08, Broj 172/04, Broj 5/07, Broj 179/04, Broj 42/02


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled