PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-za-odlucivanje-ustavnog-qkmi NN 66/2005

• 4. Uvidom u spis Općinskog suda u Sisku, broj: P-28/03 Ustavni sud je utvrdio da su se u ovom slučaju ostvarile pretpostavke za postupanje temeljem odredbe članka 63. Ustavnog zakona.


Stranica 2005-05-66-1320 NN 66/2005

• Međutim, duljina postupka ne uzima se u razmatranje od tog dana već od 5. studenoga 1997. godine, kada je stupio na snagu Zakon o potvrđivanju Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda i Protokola, broj 1, 4, 6, 7 i 11 uz Konvenciju za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda (»Narodne novine« – Međunarodni ugovori, broj 18/97., 6/99. – pročišćeni tekst i 8/99. – ispravak, u daljnjem tekstu: Zakon o potvrđivanju Konvencije), koja Konvencija u članku 6. stavku 1. jamči, između ostalog, i pravo na suđenje u razumnom roku.


Internet NN 66/2005

• Ustavna tužba podnijeta je 18. srpnja 2003. godine, a do toga dana postupak nije pravomoćno okončan, pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno dvadeset (20) godina, osam (8) mjeseci i dvadeset i pet (25) dana, a nakon stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije pa do dana podnošenje ustavne tužbe postupak je trajao pet (5) godina, osam (8) mjeseci i dvadeset i tri (23) dana.


Internet stranice NN 66/2005

• Ustavni sud je utvrdio da se u razmatranom razdoblju postupak najprije vodio pred Općinskim sudom u Sisku u trajanju od četiri (4) godine, osam (8) mjeseci i sedamnaest (17) dana, pri čemu je neaktivnost suda trajala od 4. travnja 2000. godine do 19. rujna 2001. godine što iznosi jednu (1) godinu, pet (5) mjeseci i četrnaest (14) dana. Nakon toga postupak se vodio pred Županijskim sudom u Sisku u trajanju od oko četiri (4) mjeseca, te je predmet vraćen Općinskom sudu u Sisku koji je novu presudu donio nakon podnošenja ustavne tužbe, te se postupak ponovo vodi pred sudom drugog stupnja.


Internet stranice NN 66/2005
• Podnositelji ustavne tužbe, kao tužitelji u sudskom postupku, prema utvrđenju Ustavnog suda, pridonijeli su duljini trajanja sudskog postupka, jer su u više navrata predlagali provođenje financijskog vještačenja (a radi specificiranja tužbenog zahtjeva), za koja iako uredno pozvani nisu uplatili predujam.

Internet stranice NN 66/2005
• Prema utvrđenju Ustavnog suda, radi se o relativno složenom predmetu u kojem je bilo potrebno utvrditi tko su nasljednici iza sada pokojnih E. i I. D., te da li njihov dug prelazi vrijednost nasljeđene imovine.

Internet stranice NN 66/2005 • 5. Ustavni sud utvrđuje da su u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju u ovom predmetu donijete dvije prvostupanjske presude i jedna drugostupanjska odluka. Iako je postupanje Županijskog suda u Sisku udovoljilo zahtjevu za suđenjem u razumnom roku, isto se ne bi moglo reći za postupanje Općinskog suda u Sisku koji je u razdoblju nakon 5. studenoga 1997. godine bio neaktivan oko jednu godinu i pet mjeseci. Imajući u vidu neučinkovito postupanje Općinskog suda u Sisku, okolnost da postupak i nadalje nakon dvadeset godina nije pravomoćno dovršen, Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njihovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 66/2005 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao pod točkama III. i IV. izreke odluke.
Poslovne stranice NN 66/2005 • Visinu naknade, zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. U ovom predmetu Ustavni sud je uzeo u obzir i doprinos podnositelja ukupnoj duljini postupka.
Pregledi NN 66/2005 • 7. Odluka o objavi odluke (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
Glasnik NN 66/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u II. Vijeću za izborne sporove, u sastavu sudac Mario Kos, predsjednik Vijeća, te suci Jasna Omejec i Smiljko Sokol, članovi Vijeća, odlučujući u izbornom sporu o žalbi za zaštitu izbornog prava Ive Blažanovića iz Donjih Kukuruzara, na sjednici održanoj 24. svibnja 2005. godine, jednoglasno je donio
Novo NN 66/2005 • I. Usvaja se žalba Ive Blažanovića, nositelja Nezavisne općinske liste za izbor članova Općinskog vijeća Općine Donji Kukuruzari, protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva Sisačko-moslavačke županije, klasa: 013-01/05-01/01, urbroj: 2176/01-05-254 od 20. svibnja 2005. godine.
Poslovi NN 66/2005 • 1. Ivo Blažanović podnio je žalbu protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva Sisačko-moslavačke županije, klasa: 013-01/05-01/01, urbroj: 2176/01-05-254 od 20. svibnja 2005. godine, (u daljnjem tekstu: nadležni ŽIP), kojim je uvažen prigovor Hrvatske demokratske zajednice, Općinskog odbora Donji Kukuruzari.
Poticaji NN 66/2005 • Žalitelj u žalbi Ustavnom sudu navodi kako je Općinsko izborno povjerenstvo Općine Donji Kukuruzari dana 16. svibnja 2005. godine donijelo odluke o izboru članova Općinskog vijeća Općine Donji Kukuruzari, klasa: 013-01/05-01/01, urbroj: 2176/07-01-05-45 i klasa: 013-01/05-01/01, urbroj: 2176/07-01-05-47, prema kojima je Nezavisna općinska lista nositelja Ive Blažanovića osvojila četiri (4) vijećnička mjesta, a skupina stranaka izvan liste Hrvatske demokratske zajednice – HDZ sedam (7) vijećničkih mjesta. Navodi da je protiv navedenih odluka Općinski odbor Hrvatske demokratske zajednice iz Donjih Kukuruzara dana 18. svibnja 2005. godine podnio prigovor koji je osporenim rješenjem uvažen od strane ŽIP-a. Smatra da je osporenim rješenjem ŽIP-a napravljen presedan u pravnoj i izbornoj praksi, te da je takvo rješenje pravno neutemeljeno.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 143/09, Broj 116/08, Broj 71/07, Broj 70/01, Broj 90/08, Broj 123/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled