PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-6-5-4-2-4-ako-su-ugradjeni-paqe NN 77/2008

• Udaljenost između površine emitiranja svjetla bočnoga pokazivača smjera (kategorije 5 i 6) i poprečne ravnine koja označava prednju granicu sveukupne duljine vozila ne smije biti veća od 1 800 mm. Međutim, za vozila kategorija M1 i N 1 te za druga vozila ako struktura vozila onemogućuje zadovoljavanje najmanjih kutova vidljivosti, ta se udaljenost može povećati do 2 500 mm.


Stranica 2008-07-77-2554 NN 77/2008

• Vertikalni kutovi: 15° iznad i ispod vodoravne ravnine za pokazivače smjera kategorija 1, 1a, 1b, 2a, 2b i 5. Vertikalni kut ispod vodoravne ravnine može biti smanjen na 5° ako su svjetla manje od 750 mm iznad tla; 30° iznad i 5° ispod vodoravne ravnine za pokazivače smjera kategorije 6. Vertikalni kut ispod vodoravne ravnine može biti smanjen na 5° ako dodatna svjetla nisu manje od 2 100 mm iznad tla.


Internet NN 77/2008

• (1)Vrijednost od 5°, dana za mrtvi kut vidljivosti prema natrag bočnoga pokazivača smjera, gornja je granica.


Internet stranice NN 77/2008

• Vertikalni kutovi: 15° iznad i ispod vodoravne ravnine. Vertikalni kut ispod vodoravne ravnine može biti smanjen na 5° ako su svjetla manje od 750 mm iznad tla.


Internet stranice NN 77/2008 • Prema proizvođačevim specifikacijama za ugradbu, ako postoje.
Internet stranice NN 77/2008 • Pokazivači smjera moraju se uključivati neovisno o ostalim svjetlima. Svi pokazivači svjetla na jednoj strani vozila moraju se uključivati i isključivati s pomoću jedne sklopke i moraju treptati u fazi.
Internet stranice NN 77/2008 • Na vozilima kategorija M1 i N 1 čija je dulji manja od 6 m, s rasporedom koji zadovoljava točku 6.5.5.2., bočna svjetla za označivanje jantarne boje, kad su ugrađena, trebaju također treptati istom učestalošću (u fazi) s pokazivačima smjera.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 77/2008
• Ako je motorno vozilo opremljeno zljeno za vuču prikolice, moropremljeno posebnom radnom pokaznom svjetiljkom koja emitira vidne signale za pokazivače smjera na prikolici, osim ako pokazna svjetiljka vučnog vozila omogućuje otkrivanje neispravnosti bilo kojeg pokazivača smjera na tako oblikovanoj kombinaciji vozila.

Poslovne stranice NN 77/2008
• Za izborni par pokazivača smjera na prikolicama nije obvezatna radna pokazna svjetiljka.

Servis NN 77/2008 • Od trenutka uključivanja pokazivača smjera svjetlost pokazivača mora se upaliti najkasnije za jednu sekundu, a prvi se put mora ugasiti najkasnije za jednu i pol sekundu. Ako je motorno vozilo opremljeno za vuču prikolice, sklopka pokazivača smjera vučnog vozila mora također uključivati i isključivati pokazivače smjera prikolice. U slučaju kvara, osim kratkog spoja, jednoga pokazivača smjera, ostali pokazivači smjera moraju nastaviti sa treptanjem, ali učestalost u tim uvjetima može biti različita od propisane.
Glasnik NN 77/2008 • Signal se mora davati istodobnim radom svih pokazivača smjera u skladu sa zahtjevima iz točke 6.5.
Novo NN 77/2008 • Signal se mora davati s pomoću odvojene sklopke koja omogućuje svim pokazivačima smjera treptanje u fazi.
Poslovi NN 77/2008 • Pokazna je svjetiljka zatvorenoga strujnog kruga obvezatna. Treptavo upozoravajuće svjetlo, koje može raditi povezano s pokaznom svjetiljkom (pokaznim svjetiljkama) navedenom u točki 6.5.8.
Poticaji NN 77/2008 • Kako je navedeno u točki 6.5.9. Ako je vozilo na motorni pogon opremljeno za vuču prikolice, sklopka za uređaj za istodobno uključivanje svih pokazivača smjera mora također moći pokretati pokazivače smjera na prikolici. Istodobno uključivanje svih pokazivača smjera mora se moći pokrenuti čak i kad je uređaj koji upravlja pokretanjem i zaustavljanjem motora u takvu položaju da je rad motora nemoguć.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 139/04, Broj 59/01, Broj 133/07, Broj 31/06, Broj 85/06, Broj 96/93


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled