PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 44/2008 • Slavonska banka d.d. Osijek i poduzetnik Razvitak, sklopili su 29. siječnja 2008., Ugovor o kreditu u iznosu od 30.109.440,60 kuna, namijenjenih financiranju modernizacije tvornice opeke u Iloku. Navedeni kredit odobren je iz sredstava HBOR-a, temeljem Programa kreditiranja gospodarstva, i to pod sljedećim uvjetima: rok otplate je 10 godina, kamata iznosi 4 posto godišnje, a obračunava se i naplaćuju tromjesečno.
NN 44/2008 • 7.1. Nakon provedene poslovne i financijske analize poslovanja poduzetnika Razvitak, utvrđeno je da se poduzetnik može smatrati poduzetnikom u teškoćama sukladno točki 9. do 11. Smjernica.
NN 44/2008 • Naime, sukladno točki 9. Smjernica, smatra se da je poduzetnik u teškoćama onaj poduzetnik koji nije sposoban vlastitim sredstvima ili sredstvima koje može pribaviti od svojih vlasnika/dioničara ili vjerovnika spriječiti gubitke, a koji bi, bez vanjske intervencije države, gotovo sigurno kratkoročno ili srednjoročno ugrozili njegov opstanak.
NN 44/2008 • Nadalje, sukladno točki 10. Smjernica smatra se da je poduzetnik u teškoćama osobito u sljedećim slučajevima:
NN 44/2008 • b) u slučaju trgovačkog društva u kojem su neki članovi neograničeno odgovorni za obveze društva, ako je više od polovice kapitala prikazanog u financijskim izvještajima trgovačkog društva nestalo te više od četvrtine tog kapitala izgubljeno u prethodnih dvanaest mjeseci;
NN 44/2008 • c) u slučaju bilo kojeg oblika trgovačkog društva ako temeljem nacionalnih propisa ispunjava uvjete za pokretanje stečajnog postupka.
NN 44/2008 • Također, sukladno točki 11. Smjernica može se smatrati da je poduzetnik u teškoćama i kada nije ispunjena niti jedna od prethodno navedenih pretpostavki, posebno ako su prisutni neki drugi tipični pokazatelji da se radi o poduzetniku u teškoćama, kao što su primjerice: rast gubitaka, smanjenje ukupnog prihoda, rast zaliha, višak kapaciteta, smanjenje novčanih tijekova, rast duga, porast troškova kamata i pad ili nulta neto vrijednost imovine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 44/2008 • Na poduzetnike u teškoćama primjenjuju se pravila za restrukturiranje sadržana u Smjernicama.
NN 44/2008 • Dodjela državne potpore za restrukturiranje mora biti uvjetovana izradom i provedbom Programa restrukturiranja. Program restrukturiranja trebao bi u što kraćem roku omogućiti ponovno uspostavljanje dugoročne održivosti poslovanja poduzetnika tijekom razumnog vremenskog razdoblja na temelju realnih pretpostavki o budućim uvjetima poslovanja.
NN 44/2008 • Nadalje, Program restrukturiranja trebao bi sadržavati opis okolnosti koje su dovele do teškoća u poslovanju, što čini osnovu pri ocjeni jesu li predložene mjere restrukturiranja odgovarajuće, te promjenu strukture poslovanja koja će poduzetniku omogućiti da nakon dovršenog restrukturiranja pokrije sve svoje troškove uključujući amortizaciju i financijske obveze.
NN 44/2008 • Nadalje, iznos i intenzitet potpore moraju biti strogo ograničeni na najmanju neophodnu razinu troškova restrukturiranja potrebnih za provođenje mjera restrukturiranja.
NN 44/2008 • Smatra se da je državna potpora ograničena na minimum ukoliko sam poduzetnik u procesu restrukturiranja značajno doprinosi vlastitim sredstvima. Vlastiti doprinos potreban za provedbu procesa restrukturiranja odnosi se na osiguranje financijskih sredstava od strane vlasnika ili vjerovnika ili od strane samog poduzetnika, a uglavnom se odnosi na dobivanje kredita od poslovne banke odnosno prodaju neaktivne imovine ili imovine koja doprinosi stvaranju gubitka kod poduzetnika.
NN 44/2008 • Restrukturiranje u koje su uključene državne potpore, obično moraju sadržavati i mjere koje se odnose na određenu nadoknadu prema izravnim konkurentima, a odnose se na različite kompenzacijske mjere.
NN 44/2008 • Međutim, budući da potpora za restrukturiranje malim poduzetnicima manje utječe na narušavanje trgovine između Republike Hrvatske i država članica Europske unije, u programu restrukturiranja nije potrebno predvidjeti kompenzacijske mjere, sukladno točki 57 (a) Smjernica.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 116/07, Broj 125/05,
Broj 38/06, Broj 154/08,
Broj 126/04, Broj 112/03
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO