PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-li-je-duljina-iruz NN 75/2009

• – R(j) je spektralna vrijednost, in dB(A), za oktavu j kako je dano u Tablici 2.


Stranica 2009-06-75-1811 NN 75/2009

• Iznad određene brzine, u ukupnoj buci koju emitira vozilo prevladava buka koju uzrokuje kontakt guma s kolnikom. Ona zavisi o brzini vozila, vrsti površine kolnika (posebice kod poroznih i zvučnoapsorpcijskih površina) i vrsti guma. »Guide du bruit 1980« navodi standardne emisije buke za standardne površine kolnika. Shema opisana u nastavku predlaže se za uvođenje korekcije ovisno o površini kolnika. Kompatibilna je s odredbama EN ISO 11819-1.


Internet NN 75/2009

• – Glatki asfalt (beton ili mastik): referentna površina kolnika utvrđena u EN ISO 11819-1.


Internet stranice NN 75/2009

• – Porozna površina: površina s šupljim volumenom od najmanje 20 %. Površina ne smije biti starija od pet godina (ograničenje starosti uvedeno je zbog tendencije poroznih površina da tijekom godina gube sposobnost apsorpcije budući se šupljine ispunjavaju.


Internet stranice NN 75/2009 • – Cementni beton i izbrazdani asfalt: uključuje cementni beton i asfalt grube teksture.
Internet stranice NN 75/2009 • – Glatko kameno popločenje: kameno popločenje s razmacima između ploča širine manje od 5 mm.
Internet stranice NN 75/2009 • – Grubo kameno popločenje: kameno popločenje s razmacima između ploča širine jednake ili veće od 5 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 75/2009
• Kako bi se osigurala usklađena uporaba i rezultati, podaci trebaju biti utvrđeni u skladu s EN ISO 11819-1. Dobivene podatke zatim treba unijeti u Tablicu 3. Kod svih mjerenja brzine prolaza moraju biti jednake referentnim brzinama iz standarda. Utjecaj postotnog udjela teških vozila mora se vrednovati pomoću jednadžbe za statistički indeks vožnje (Statistical Pass-By Index, SPBI). U skladu s time se za izračun SPB indeksa za svaki od tri postotna raspona (0-15 %, 16-25 % i > 25 %) utvrđena u Tablici 3 koristi 10 %, 20 %, odnosno 30 % tih vrijednosti.

Poslovne stranice NN 75/2009
• Tablica 3. STANDARDNA SHEMA KOREKCIJE OVISNO O POVRŠINI KOLNIKA

Servis NN 75/2009 • % teških vozila 0-15% 16-25% > 25%0-15% 16-25% > 25%0-15% 16-25% > 25%
Glasnik NN 75/2009 • Nizozemska metoda proračuna buke RMR sadrži vlastiti emisijski model koji je detaljno opisan u Poglavlju 2 nizozemskog izvornika. Taj se emisijski model može bez prilagodbe koristiti.
Novo NN 75/2009 • Što se tiče podataka o emisiji, u točki 3.2.2. ovih smjernica nizozemska baza podataka navedena je kao preporučena standardna baza podataka o emisiji. Međutim, metodama mjerenja opisanim u točki 3.2.2.2. omogućava utvrđivanje novih podataka o emisiji kako bi se u standardnoj bazi podataka ispunile praznine u pogledu ne-nizozemskih pružnih vozila na ne-nizozemskim željezničkim prugama.
Poslovi NN 75/2009 • Postojeće kategorije navedene u nizozemskoj bazi podataka o emisiji razlikuju se na temelju pogonskog i kočionog sustava kako slijedi:
Poticaji NN 75/2009 • 7 Vlakovi gradske podzemne željeznice i brzi tramvaji s disk-kočnicama
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 43/98, Broj 111/01, Broj 34/05, Broj 76/09, Broj 49/02, Broj 26/95


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled