PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-na-upit-voditeljice-postupka-psbk NN 78/2009

• Na upit predstavnika podnositelja zahtjeva da detaljnije pojasni svoj posao, svjedok je odgovorio da je on glavni procjenitelj šteta u poslovnici Split, a ono što konkretno radi je likvidacija šteta te kontakt sa strankama ima tek po završetku likvidacije štete. Na daljnji upit predstavnika podnositelja zahtjeva da opiše tijek postupka od trenutka prijave štete, svjedok je odgovorio da oštećenik najprije dolazi na šalter za prijavu štete gdje prijavljuje štetu, potom se vrši procjena štete u istom objektu koju vrši jedan od procjenitelja, a ista se sastoji od fotografiranja vozila, sastavljanja izvida štete, izvida obračuna štete, potom predmet ide likvidatoru koji prikuplja svu potrebnu dokumentaciju, a nakon toga predmet preuzima pravnik kako bi se odredio pravni osnov štete. Tek nakon svih pobrojanih radnji, svjedok je izjavio da predmet dolazi kod njega.


Stranica 2009-07-78-1876 NN 78/2009

• Svjedok Gordan Kraljević je izjavio da nema saznanja da je poduzetnik Jadransko osiguranje d.d. niti njegovi zaposlenici, ni on osobno, upućivao oštećenike u prometnim nezgodama u određene servisne radionice, te kako nema ovlasti nikoga upućivati u bilo koje servisne radionice niti to čini samoinicijativno, ali ponekad oštećenici ne znaju gdje bi odvezli vozilo na popravak pa im on preporuči neku od radionica, odnosno ovlaštenih servisa ovisno isključivo o marki vozila kojemu je potreban popravak. U svom daljnjem iskazu, svjedok je naveo da se njegov posao sastoji od procjene štete odnosno fotografiranja oštećenog vozila, sastavljanja izvida štete i obračuna štete i od likvidacije štete koja se odnosi na slobodnu nagodbu sa strankama ili na ovjeru računa koje stranke donesu sa popravka vozila, a trajanje postupka od prijave štete do njezine likvidacije ovisi o više čimbenika kao primjerice, o tome kolika je šteta, koliko dugo traje popravak, je li sastavljen policijski zapisnik ili ne i o pribavi druge dokumentacije. Na upit voditeljice postupka, svjedok je izjavio da nikada nije dobio nalog nadređenih da oštećenike upućuje u određene servisne radionice ili auto kuće te to nikada ne čini, već kako je naveo ranije, preporučit će određeni ovlašteni servis stranci isključivo na njezin upit i ovisno o marki vozila.


Internet NN 78/2009

• Na upit predstavnika podnositelja zahtjeva, svjedok je izjavio da strankama izdaje izvid štete, ukoliko je moguće isti dan, a ako ne, zbog previše posla, onda pozove stranku da dođe slijedeći dan preuzeti izvid štete.


Internet stranice NN 78/2009

• U nastavku usmene rasprave predstavnik podnositelja zahtjeva je izjavio da nema popis servisera koji mu je raspravnim zaključkom od 15. studenoga 2007. naloženo dostaviti, ali je predao u spis 25 izjava autoservisera koje, sukladno navodima podnositelja zahtjeva, potvrđuju njegove navode iznijete tijekom predmetnog upravnog postupka.


Internet stranice NN 78/2009 • Predmetna usmena rasprava je prekinuta, a voditeljica postupka je zaključkom odlučila da će nastavak usmene rasprave biti zakaza pisanim putem.
Internet stranice NN 78/2009 • Dana 12. prosinca 2007., Agencija je zaprimila Izjavu Ivana Trogrlića iz Splita, ovjerenu po javnom bilježniku Slobodanu Zlokiću iz Splita, kojom izjavljuje kako ga je procjenitelj poduzetnika Jadransko osiguranje d.d. pokušao odgovoriti od popravka vozila u radionici AS Teo zbog problema u poslovanju s tim servisom. Međutim, isti je ipak odvezao svoje vozilo na popravak u autoradionicu AS Teo.
Internet stranice NN 78/2009 • Nastavak usmene rasprave zakazan je za 10. siječnja 2008. S obzirom da dostava poduzetniku Euroherc osiguranje d.d. nije bila uredna, a punomoćnik tog poduzetnika nije pristupio usmenoj raspravi, nije bilo uvjeta za održavanje usmene rasprave i ista je odgođena. Nastavak usmene rasprave je zakazan za 24. siječnja 2008.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 78/2009
• Na ovu usmenu raspravu nisu pristupili ni uredno pozvani svjedoci Božidar Tičinović i Ivan Žure i svoj nedolazak nisu opravdali, pa je voditeljica postupka zaključkom odlučila kako se navedeni svjedoci neće ponovno pozivati, a njihov nedolazak će se cijeniti sukladno članku 9. ZoUP.

Poslovne stranice NN 78/2009
• Budući da svjedok Emil Grubišić, saslušan na usmenoj raspravi održanoj 27. studenoga 2007., nije dostavio dokumentaciju koja dokazuje trošak dolaska u roku određenom raspravnim zaključkom od 27. studenoga 2007., voditeljica postupka je zaključkom odbila zahtjev ovog svjedoka za naknadom nastalog troška.

Servis NN 78/2009 • Sukladno raspravnom zaključku od 27. studenoga 2007., a nakon izvršenog uvida u izjave servisera dostavljene na raspravi 27. studenoga 2007., voditeljica postupka je zaključkom odbila prijedlog punomoćnika poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. od 15. studenoga 2007. da se saslušaju u svojstvu svjedoka osobe koje su dale pisane izjave o predmetu ove upravne stvari.
Glasnik NN 78/2009 • Punomoćnica poduzetnika Jadransko osiguranje d.d. je izjavila da ostaje kod svih svojih dosadašnjih navoda, da nema novih dokaznih prijedloga te da nema ništa novo za dodati.
Novo NN 78/2009 • Voditeljica postupka je objavila da je dokazni postupak u predmetnoj upravnoj stvari završen i da je usmena rasprava dovršena, te da će odluku donijeti Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja, sukladno ovlastima iz članka 35. stavka 1. točke 2. ZZTN.
Poslovi NN 78/2009 • Sukladno navedenoj odluci Vijeća, Agencija je dopisima od 23. srpnja 2008., od vlasnika servisnih radionica koji su potpisali izjave da su poduzetnici Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. vršili pritisak na njihove klijente, u mjerodavnom razdoblju, zatražila podatke o iznosu ukupnog prihoda pojedine servisne radionice u 2005., 2006. i 2007. godini, iznos ukupnog prihoda pojedine servisne radionice ostvarenog od isplate šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja cestovnih vozila svih osiguravajućih kuća u Republici Hrvatskoj s kojima je servisna radionica surađivala u 2005., 2006. i 2007. godini i iznos prihoda pojedine servisne radionice ostvarenog od isplate šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja cestovnih vozila po pojedinoj osiguravajućoj kući u Republici Hrvatskoj u 2005., 2006. i 2007. godini, odnosno prihode koje je pojedina servisna radionica ostvarila u poslovanju s poduzetnicima Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. u 2005., 2006. i 2007. godini.
Poticaji NN 78/2009 • Sukladno odluci Vijeća o preotvaranju usmene rasprave i pribavljanju dodatnih dokaza, konkretno iskaza oštećenika u prometnim nezgodama u mjerodavnom razdoblju, podnositelj zahtjeva je podneskom zaprimljenim u Agenciji 25. rujna 2008. dostavio popis jedanaest oštećenika u prometnim nezgodama koji su bili korisnici usluga poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. i servisnih radionica članica podnositelja zahtjeva.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 155/09, Broj 57/06, Broj 95/06, Broj 109/07, Broj 17/92, Broj 178/04


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled