PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-objavljivanje-nalaza-u-postupku-uozh NN 98/2006

• (3) Prije donošenja odluke o provedbi projekta u okviru ugovornog oblika javno-privatnog partnerstva, javni partner će pripremiti analizu projekta kako bi se odredila njegova učinkovitost i rizici glede njegove provedbe, s posebnim naglaskom na:


Stranica 2006-09-98-2258 NN 98/2006

• ekonomske i financijske čimbenike namjeravanog projekta uključujući usporedbu troškova poduhvata u okviru JPP-a s troškovima provedbe u drugom obliku te usporedbu koristi i prijetnji koje proizlaze iz provedbe projekta u okviru JPP s koristima i prijetnjama vezanim uz provedbu projekta u drugom obliku [19]; i


Internet NN 98/2006

• pravni status vlasništva, ako naslov vlasništva treba biti prenijet ili ustanovljen od stane javne vlasti u korist privatnog partnera, tamo gdje je to dopušteno zakonom.


Internet stranice NN 98/2006

• (1) Javni partner prije pokretanja postupka javnog nadmetanja po modelu JPP mora utvrditi da li raspolaže dovoljnim fiskalnim kapacitetima;


Internet stranice NN 98/2006
• Ukoliko za provedbu JPP modela planira koristiti sredstva decentraliziranih funkcija, prethodno mora zatražiti suglasnost mjerodavnog ministarstva, odnosno uskladiti strukturu decentraliziranih sredstava i to na način da se ne ugrožava postojeći minimalni financijski standard.

Internet stranice NN 98/2006
• Ukoliko više javnih partnera udružuje raspoložive fiskalne kapacitete, o istom moraju potpisati ugovor s jasno definiranim udjelima i izvorima financiranja te nakon toga pokrenuti postupak javnog nadmetanja.

Internet stranice NN 98/2006 • Pored navedenih izvora financiranja i javnih partnera moguće je dodatno udruživanje fiskalnih kapaciteta s EU fondovima, koji moraju biti iste ročnosti, odnosno fondom koji bi se eventualno osnovao na razini središnje države (isključivo za ovu namjenu s tim da bi trebalo definirati način njegova funkcioniranja).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 98/2006 • (3) Agencija će u roku od maksimalno 30 dana izdati mišljenje o dostavljenoj dokumentaciji iz prethodne točke. Ukoliko Agencija ne izda mišljenje u tom roku, smatrat će se da je mišljenje pozitivno.
Poslovne stranice NN 98/2006 • (4) Javni partner će prije potpisivanja JPP ugovora proslijediti Agenciji sljedeće informacije:
Pregledi NN 98/2006 • 1. ukupan iznos troškova za provedbu ugovora, uključujući ukupan iznos troškova iz proračuna;
Glasnik NN 98/2006 • 3. raspodjelu rizika vezanih uz provedbu projekta između privatnog i javnog partnera;
Novo NN 98/2006 • (5) Javni partner, definiran u točki 2.(2).(b) ovih Smjernica može sklopiti ugovor o JPP (PFI model) samo ako ukupan godišnji iznos svih naknada, koje javni partner temeljem svih ugovora o JPP-u plaća privatnim partnerima, ne prelazi 35% ostvarenog proračunskog prihoda prethodne proračunske godine, umanjenog za kapitalne prihode. Kontrolu ove odredbe provodit će Ministarstvo financija.
Poslovi NN 98/2006 • (7) Ukoliko analiza projekta pokazuje da projekt, makar i djelomično, zahtijeva financiranje iz državnog proračuna [20], odobrenje za provedbu takvog projekta daje Vlada na prijedlog resornog ministra [21].
Poticaji NN 98/2006 • (1) Projekti javno-privatnog partnerstva doprinos su daljnjem rastu gospodarstva i ispunjavanju ciljeva infrastrukturnog razvoja kao i pružanju kvalitetnije javne usluge građanima. Smjernicama o primjeni javno-privatnog partnerstva prepoznaje se pristup korištenja mogućnosti punog korištenja kapaciteta koje javno-privatno partnerstvo pruža kao i maksimaliziranje interakcije i suradnje između privatnog i javnog sektora. Ujedno, Smjernice pružaju jasan okvir za procjenu iskoristivosti primjene javno-privatnog partnerstva kao i upute za njegovu primjenu, polazeći od širih gospodarskih i socijalnih ciljeva kojima se rukovodi infrastrukturni razvoj.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 154/09, Broj 101/03, Broj 25/04, Broj 121/07, Broj 29/07, Broj 120/03


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled