PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-obrazlazuci-ustavnu-tuzbu-podnositeljica-hllz NN 67/2006

• Zaključno, smatrajući osporene presude, kao i njima prethodeće upravne akte nezakonitima, podnositeljica predlaže Sudu ustavne tužbe usvojiti te osporene rješidbe ukinuti.


Stranica 2006-06-67-1614 NN 67/2006

• 7. Prema odredbama članka 62. stavka 1. i stavka 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), svatko može po iscrpljivanju dopuštenog pravnog puta podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je pojedinačnim aktom tijela državne vlasti, tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave ili pravne osobe s javnim ovlastima, kojim je odlučeno o njegovim pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela, povrijeđeno ljudsko pravo ili temeljna sloboda zajamčena Ustavom, odnosno Ustavom zajamčeno pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.


Internet NN 67/2006

• Ustavna tužba nije pravno sredstvo u sustavu redovnih ili izvanrednih pravnih lijekova, nego poseban institut za ocjenu pojedinačnih akata tijela državne vlasti, tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnih osoba s javnim ovlastima, radi zaštite ljudskih prava i temeljnih sloboda zajamčenih Ustavom. Slijedom navedenog, Ustavni sud, tijekom postupka pružanja ustavnosudske zaštite, na temelju činjeničnog stanja utvrđenog u postupku iz kojega je proizašla osporavana odluka i unutar zahtjeva istaknutog u ustavnoj tužbi, utvrđuje je li u postupku odlučivanja o pravima i obvezama došlo do ustavno nedopuštenog posizanja u ljudska prava i temeljne slobode.


Internet stranice NN 67/2006

• 8. U konkretnom slučaju podnositeljica zahtijeva ustavnosudsku zaštitu u vezi s postupcima tijekom kojih je raspoređena na radno mjesto sudskog savjetnika u Upravnom sudu Republike Hrvatske.


Internet stranice NN 67/2006
• – da je podnositeljica rješenjem predsjednika Upravnog suda Republike Hrvatske broj: O-Su-153 od 6. srpnja 2001. godine, raspoređena na radno mjesto sudskog savjetnika u Upravnom sudu Republike Hrvatske s 1. lipnjem 2001. godine;

Internet stranice NN 67/2006
• – da je rješenjem predsjednika Upravnog suda Republike Hrvatske broj: O-Su-153 od 31. prosinca 2001. godine podnositeljica raspoređena na radno mjesto sudskog savjetnika u Upravnom sudu Republike Hrvatske s danom 1. siječnja 2002. godine, te da to rješenje zamjenjuje rješenje predsjednika Upravnog suda Republike Hrvatske broj: O-Su-153 od 6. srpnja 2001. godine;

Internet stranice NN 67/2006 • – da odredba članka 127. stavka 1. Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 27/01.) glasi:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 67/2006 • – da odredba članka 9. Pravilnika o sudskim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 55 od 5. srpnja 2001. godine) glasi:
Poslovne stranice NN 67/2006 • Pravilnik o unutarnjem redu u sudovima uskladit će se s odredbama ovoga Pravilnika najkasnije u roku propisanom člankom 126. stavkom 5. Zakona o državnim službenicima i namještenicima.
Pregledi NN 67/2006 • Predsjednik suda će u roku od 15 dana od stupanja na snagu Pravilnika o unutarnjem redu suda, sukladno članku 127. stavku 1. u svezi s člankom 20. stavkom 1. Zakona o državnim službenicima i namještenicima donijeti rješenje o rasporedu službenika i namještenika na radna mjesta.
Glasnik NN 67/2006 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Novo NN 67/2006 • 9. Raspoređivanje određene osobe na službeničko mjesto, sukladno odredbama sadržanim u članku 4. stavku 1. i stavku 3. Zakona o državnim službenicima i namještenicima, izvršava se konstitutivnim upravnim aktom. Upravni akti kojima se uspostavlja neki odnos i iz kojega proizlaze određena prava i obveze za njegove adresate ne mogu imati povratno djelovanje. Osnovni razlozi zabrane njihovog povratnog djelovanja jesu pravna sigurnost i zaštita načela zakonitosti, odnosno zaštita subjektivnih prava pojedinaca.
Poslovi NN 67/2006 • Za ovakvo postupanje predsjednik Upravnog suda Republike Hrvatske nije imao uporište u odredbama zakona ili drugih propisa. Zakon o državnim službenicima i namještenicima, kao ni Pravilnik o sudskim službenicima i namještenicima ne ovlašćuju predsjednike sudova na donošenje pojedinačnih rješenja o rasporedu čije bi pravne posljedice nastupale prije stupanja na snagu pravilnika kojim se utvrđuje novi unutarnji red tijela državne vlasti.
Poticaji NN 67/2006 • 10. Donošenjem konstitutivnog upravnog akta s povratnim djelovanjem, predsjednik Upravnog suda Republike Hrvatske povrijedio je zakon na štetu podnositeljice iz čega je proizašla i povreda ustavnog prava kojim se jamči jednakost svih pred zakonom sadržanog u članku 14. stavku 2. Ustava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 3/94, Broj 70/97, Broj 91/03, Broj 143/09, Broj 38/07, Broj 25/94


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled