PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 129/2006 • (2) Distributer toplinske energije dužan je objaviti godišnje izvješće o stanju distribucijske mreže, statističko izvješće o pogonskim događajima, pokazatelje kvalitete toplinske energije, te analizu kvalitete usluga na svojim internetskim stranicama.
NN 129/2006 • (1) Ako kupac ili opskrbljivač toplinskom energijom podnese pisani prigovor na kvalitetu toplinske energije, distributer toplinske energije treba provesti mjerenja u roku od dva dana od dana primitka prigovora, a pisano izvješće o rezultatima mjerenja kvalitete toplinske energije dostaviti kupcu ili opskrbljivaču toplinskom energijom u daljnjem roku od 10 dana.
NN 129/2006 • (2) Ako se utvrdi da je prigovor bio neosnovan, troškove mjerenja snosi kupac, a ako je prigovor osnovan troškove mjerenja snosi nadležni distributer toplinske energije.
NN 129/2006 • (3) Ako kupac ili opskrbljivač toplinskom energijom dostavi izvješće ovlaštene osobe o rezultatima mjerenja kvalitete toplinske energije, distributer toplinske energije može prihvatiti rezultate ili postupiti na način opisan u stavcima 1. i 2. ovog članka.
NN 129/2006 • (2) Nakon što utvrdi uzrok prekida iz stavka 1. ovog članka, distributer toplinske energije dužan je u najkraćem mogućem roku pristupiti ponovnoj uspostavi isporuke toplinske energije.
NN 129/2006 • Odredbe o obvezama i odgovornostima distributera toplinske energije u vezi s preuzimanjem ili opskrbom toplinskom energijom ne primjenjuju se za vrijeme više sile, pogona distribucijske mreže dok traju smetnje, izvanrednog pogona distribucijske mreže i drugih izvanrednih okolnosti.
NN 129/2006 • (1) Pod višom silom u smislu ovih Općih uvjeta razumijevaju se slučajevi više sile određeni Zakonom o energiji.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 129/2006 • (3) Pod izvanrednim okolnostima u smislu ovih Općih uvjeta razumijevaju se slučajevi neispravnosti i kvarova na uređajima i postrojenjima koje distributer toplinske energije nije mogao spriječiti, a prouzročeni su postupanjem treće osobe.
NN 129/2006 • (1) Distributer toplinske energije dužan je poduzeti potrebne mjere s ciljem održavanja standardne razine kvalitete toplinske energije.
NN 129/2006 • (2) Distributer toplinske energije ne može jamčiti isporuku toplinske energije bez prekida zbog neispravnosti i kvarova, planiranih radova, te ostalih okolnosti na koje ne može utjecati.
NN 129/2006 • Sve usluge distributera toplinske energije korisnicima mreže utvrđene ovim Općim uvjetima, koje nisu sadržane u naknadi za korištenje distribucijske mreže i naknadi za priključenje, nestandardne su usluge i plaćaju se prema cjeniku za nestandardne usluge.
NN 129/2006 • (1) Kupac ili proizvođač odgovoran je za sigurnost, pogon i tehničku ispravnost svojih termoenergetskih objekata i instalacija.
NN 129/2006 • (3) Ako kupac ili proizvođač u ostavljenom roku ne dovede svoje termoenergetske objekte i instalacije u ispravno stanje, distributer toplinske energije privremeno će kupcu obustaviti isporuku toplinske energije i o tome obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom.
NN 129/2006 • (4) Nakon što kupac ili proizvođač otkloni nedostatke i dovede termoenergetske objekte i instalacije u ispravno stanje i dostavi o tome pisanu obavijest distributeru toplinske energije, distributer toplinske energije dužan je nastaviti s isporukom toplinske energije kupcu bez odlaganja, te o tome obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 27/00, Broj 83/09,
Broj 57/06, Broj 114/08,
Broj 75/99, Broj 104/00
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE