PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-takodjer-podravska-banka-smatra-xsak NN 64/2005

• Nadalje, navodi se kako će u suradnji s Podravskom bankom brže i efikasnije moći riješiti i problemi velike izloženosti Požeške banke prema pojedinim grupama klijenata, bilo refinanciranjem pojedinih plasmana ili učinkovitijom naplatom dospjelih potraživanja.


Stranica 2005-05-64-1223 NN 64/2005

• Odredbama točke 1. Odluke je određeno da se za potrebe iste na odgovarajući način primjenjuje definicija pojma mjerodavno tržište iz propisa koji reguliraju zaštitu tržišnog natjecanja. Sukladno Uredbi o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine« br. 51/2004) mjerodavno tržište, u smislu članka 7. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, br. 122/2003), određuje se kao tržište određenih proizvoda koji su predmet obavljanja djelatnosti poduzetnika na određenom zemljopisnom području.


Internet NN 64/2005

• Slijedom iznijetoga, mjerodavno tržište u ovom ispitnom postupku određeno je kao tržište univerzalnog bankarstva na području Požeško-slavonske županije.


Internet stranice NN 64/2005

• Mjerodavno tržište u svojoj proizvodnoj dimenziji određeno s obzirom na predmet poslovanja banaka – sudionica koncentracije, odnosno s obzirom na njihove poslovne aktivnosti. Mjerodavno tržište u svojoj zemljopisnoj dimenziji određeno je imajući na umu karakter predmetne koncentracije – naime, provedbom ove koncentracije Podravska banka će steći većinu udjela i većinu prava glasa u glavnoj skupštini Požeške banke, a maksimalno 100% udjela u temeljnom kapitalu iste, s tim da će banke nastaviti poslovati kao zasebne pravne osobe. Slijedom iznijetoga, provedbom ove transakcije Podravska banka stječe postojeći tržišni udjel Požeške banke koja je i poslovnom mrežom i svojim kreditnim i depozitnim aktivnostima fokusirana isključivo na tržište Požeško-slavonske županije u kojoj Podravska banka nije prisutna svojom poslovnom mrežom. Pri razmatranju ovakve definicije mjerodavnog tržišta u zemljopisnoj dimenziji uzet je u obzir i specifičan zemljopisni položaj Požeško-slavonske županije (Požega kao središte županije je smještena u »Zlatnoj dolini« koju okružuje vijenac Papuk – Psunj – Krndija – Dilj).


Internet stranice NN 64/2005
• Ugovori o kupoprodaji dionica Požeške banke koji predstavljaju pravni temelj predmetne koncentracije su potpisani 14. i 16. veljače 2005., pa bi slijedom toga, a sukladno pravilima struke, tržišne udjele trebalo analizirati prema podacima za prethodno razdoblje, odnosno za 2004. godinu. Imajući na umu određenje mjerodavnog tržišta analizirani su tržišni udjeli banaka prema izdanim kreditima i primljenim depozitima u Požeško-slavonskoj županiji sa stanjem na kraju svakog kvartala (31. ožujka, 30. lipnja, 30. rujna i 31. prosinca) prethodne godine.

Internet stranice NN 64/2005
• Za analizu tržišnih udjela banaka prema kreditima i depozitima korišteni su podaci iz Izvješća o geografskoj koncentraciji danih kredita i primljenih depozita (dalje: KKD obrazac). Prethodna razdoblja nisu analizirana budući da je Hrvatska narodna banka s prikupljanjem podataka iz KKD obrasca započela tek 2004. godine. Tržišni udjeli s obzirom na poslovnu mrežu su analizirani prema podacima Hrvatske narodne banke na dan 30. lipnja 2004. Podaci o poslovnoj mreži banka na dan 31. prosinca 2004. nisu analizirani budući da stručne službe Hrvatske narodne banke s istima još ne raspolažu.

Internet stranice NN 64/2005 • U analizi mjerodavnog tržišta tržišni udjeli banaka – sudionica koncentracije su uspoređeni s tržišnim udjelima banaka koje s obzirom na veličinu i distribucijsku mrežu predstavljaju konkurente bankama – sudionicama koncentracije na mjerodavnom tržištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 64/2005 • aa)Tržišni udjel banaka sudionica koncentracije na mjerodavnom tržištu prema primljenim depozitimai izdanim kreditima
Poslovne stranice NN 64/2005 • S obzirom na visinu tržišnog udjela prema depozitima među ostalim bankama na mjerodavnom tržištu kao glavni konkurent Požeškoj banci, a prema ovom kriteriju se izdvaja Erste & Steiermärkische Bank d.d. čiji tržišni udjel konstantno raste u promatranom periodu, a na dan 31. prosinca 2004. iznosio je između 15% i 20%. Slijedi Slatinska banka d.d. s tržišnim udjelom prema depozitima između 10% i 15%. Kretanje tržišnog udjela Slavonske banke d.d. mjerenog prema depozitima ima trend rasta, a na dan 31. prosinca 2004. isti je iznosio između 10% i 12%. Svi ostali tržišni takmaci prema tržišnom udjelu u depozitima na mjerodavnom tržištu zauzimali su znatno manje vrijednosti.
Pregledi NN 64/2005 • Prema tržišnom udjelu mjerenom prema kreditima Požeška banka na mjerodavnom tržištu ima četvrtu tržišnu poziciju s tržišnim udjelima od 14,48% na dan 31. ožujka 2004., 15,57% 30. lipnja 2004., 13,99% 30. rujna 2004., te 13,05% 31. prosinca 2004. Tržišni udjel Požeške banke prema kreditima na mjerodavnom tržištu ima trend pada. Podravska banka na ovom tržištu prema kreditima ima zanemariv tržišni udjel između 0,10% i 0,12%.
Glasnik NN 64/2005 • Kao prilog prijavi namjere provedbe predmetne koncentracije dostavljen je opis poslovne mreže Podravske banke i Požeške banke. Iz istoga slijedi da poslovnu mrežu Podravske banke čine 33 poslovnice u 11 županija, koje su organizirane u sedam (7) komercijalnih centara i to:
Novo NN 64/2005 • Podravska banka ima poslovnu suradnju s Financijskom agencijom (FINA), Zagreb, temeljem koje se obavljaju komercijalni poslovi u ime i za račun Podravske banke u prostoru FINA-e s njihovim zaposlenicima u četiri (4) Podružnice FINA-e i to, kako je i gore navedeno: Poreč, Opatija, Čakovec i Virovitica. Do prošle godine ovaj vid suradnje obavljao se na 25 lokacija FINA-e, ali je Podravska banka u međuvremenu na postojećim lokacijama otvorila vlastite poslovnice ili otkazala suradnju za područja u kojima poslovanje nije bilo profitabilno.
Poslovi NN 64/2005 • Slijedom iznijetoga, na mjerodavnom tržištu Podravska banka nije prisutna svojom distributivnom mrežom, a Požeška banka ima sedam (7) poslovnica. Distributivna mreža banaka na mjerodavnom tržištu je analizirana prema podacima Hrvatske narodne banke na dan 30. lipnja 2004.
Poticaji NN 64/2005 • Na mjerodavnom tržištu Požeška banka sa svojih sedam (7) poslovnica ima tržišni udjel od 29,17% cijele distributivne mreže banaka u Požeško-slavonskoj županiji. Na mjerodavnom tržištu 30. lipnja 2004., prema podacima Hrvatske narodne banke, bilo je prisutno još deset (10) drugih banaka sa svojom poslovnom mrežom. Od ostalih banaka koje su na navedeni datum svojom poslovnom mrežom bile prisutne na mjerodavnom tržištu, vodeće mjesto zauzima Slatinska banka d.d. koja ima četiri (4) poslovne jedinice. Erste&Steiermärkische Bank d.d. ima tri (3) poslovne jedinice, isto kao i Privredna banka Zagreb d.d. Nadalje, Banka Brod d.d., Banka Kovanica d.d. i Croatia banka d.d. prisutne su u Požeško-slavonskoj županiji sa jednom (1) poslovnom jedinicom. Također, HVB Splitska banka d.d., Križevačka banka d.d., Slavonska banka d.d. i Zagrebačka banka d.d. posluju sa jednom (1) poslovnom jedinicom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 74/98, Broj 112/04, Broj 38/07, Broj 32/09, Broj 77/92, Broj 57/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled