PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-u-smislu-ovoga-pravilnika-edrp NN 108/2005

• 1. broj 112: jedinstveni europski broj za hitne službe utvrđen Zakonom o telekomunikacijama i Planom numeriranja,


Stranica 2005-09-108-2000 NN 108/2005

• 3. ispravna prijava kvara: prijava prekida, smetnje ili narušavanja kakvoće obavljanja telekomunikacijskih usluga, uzrokovanog kvarom u telekomunikacijskoj mreži operatora, zaprimljena pri nadležnoj službi operatora ili davatelja usluga, što ne podrazumijeva kvarove i smetnje na korisničkoj ili pretplatničkoj terminalnoj opremi,


Internet NN 108/2005

• 4. neostvareni poziv na broj 112: poziv ostvaren na ispravan način, pri kojem pozivatelj nije u roku od 30 sekunda dobio signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,


Internet stranice NN 108/2005

• 5. operator ili davatelj usluga: operator javne telekomunikacijske mreže, odnosno davatelj javnih telekomunikacijskih usluga,


Internet stranice NN 108/2005
• 7. učestalost kvarova po pristupnom vodu do Centra 112: postotni udjel ispravno prijavljenih kvarova na pristupnom vodu do Centra 112 u određenom razdoblju u odnosu na ukupan broj pristupnih vodova do Centra 112 u tom razdoblju,

Internet stranice NN 108/2005
• 8. udjel neostvarenih poziva na broj 112: postotni udjel neostvarenih poziva na broj 112 u ukupnom broju svih poziva upućenih na broj 112 u određenom razdoblju,

Internet stranice NN 108/2005 • 9. vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112: vrijeme mjereno u satima i minutama, koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara na pristupnom vodu do Centra 112, do trenutka uklanjanja kvara,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 108/2005 • (1) Operatori i davatelji usluga moraju omogućiti korisnicima javnih telekomunikacijskih usluga besplatne pozive na broj 112, kao i na postojeće telefonske brojeve za hitne službe, što obuhvaća i besplatno preusmjeravanje tih poziva na druge telefonske brojeve koje upotrebljavaju hitne službe.
Poslovne stranice NN 108/2005 • (2) Besplatni pozivi iz stavka 1. ovoga članka moraju biti omogućeni 24 sata svakoga dana u tjednu, i to s bilo kojega telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.
Pregledi NN 108/2005 • (3) Popis telefonskih brojeva iz stavka 1. ovoga članka, koje upotrebljavaju hitne službe, sastavni je dio standardnih operativnih postupaka, koje propisuje čelnik tijela državne uprave nadležnog za zaštitu i spašavanje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti i spašavanju.
Glasnik NN 108/2005 • (5) Podaci iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 na način, u obliku i u rokovima utvrđenima standardnim operativnim postupcima iz stavka 3. ovoga članka. Centar 112 mora postupati s podacima iz stavka 4. ovoga članka u skladu s posebnim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Novo NN 108/2005 • (6) Podaci o pozivajućem telefonskom broju iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 i u slučaju kad je telefonski broj prikriven.
Poslovi NN 108/2005 • (8) Operatori moraju osigurati mogućnost prijave smetnji i kvarova na pristupnom vodu do Centra 112 tijekom 24 sata svakoga dana u tjednu.
Poticaji NN 108/2005 • (9) Operatori moraju, u slučaju utvrđivanja smetnje ili kvara iz stavka 8. ovoga članka, osigurati preusmjeravanje poziva na broj 112 putem odgovarajućih zamjenskih telekomunikacijskih vodova.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 86/08, Broj 60/96, Broj 138/09, Broj 13/09, Broj 129/06, Broj 54/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled