PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-ustavni-sud-republike-hrvatske-hksl NN 50/2009

• – presuda Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-5716/2001-5 od 26. siječnja 2006.,


Stranica 2009-04-50-1191 NN 50/2009

• – rješenje ministra financija Republike Hrvatske klasa: UP/I-112-02/00-01/117, ur. broj: 513-02-5193/002-00-1 od 13. studenoga 2000. godine.


Internet NN 50/2009

• III. Predmet se vraća Ministarstvu financija Republike Hrvatske na ponovni postupak.


Internet stranice NN 50/2009

• 1. Ustavna tužba podnesena je protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-5716/2001-5 od 26. siječnja 2006., kojom je odbijena tužba podnositeljice izjavljena protiv rješenja Ministarstva financija Republike Hrvatske klasa: UP/I-112-02/00-01/453, ur. broj: 513-02-1820/3-01-5 od 2. ožujka 2001. godine.


Internet stranice NN 50/2009 • Ističe da je postupak proveden bez njezinog saslušanja, i nije joj kao stranci omogućeno da sudjeluje u postupku, čime smatra da je postupljeno suprotno člancima 143. i 209. Zakona o općem upravnom postupku. Osporenom presudom i nižestupanjskim rješenjima povrijeđenima nalazi ustavna prava zajamčena člancima 14. stavkom 2., 18. stavkom 1., 19. stavkom 2. i 26. Ustava Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 50/2009 • 3. U postupku pokrenutom ustavnom tužbom na temelju odredbe članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02. –
Internet stranice NN 50/2009 • pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), Ustavni sud, u granicama zahtjeva istaknutog u ustavnoj tužbi, utvrđuje je li u postupku odlučivanja o pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela povrijeđeno podnositelju ustavno pravo, pri čemu se, u pravilu, ne upušta u pitanje jesu li sudovi pravilno i potpuno utvrdili činjenično stanje i ocijenili dokaze. Za Ustavni sud relevantne su samo one činjenice od čijeg postojanja ovisi ocjena o povredi ustavnog prava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 50/2009
• Odlučujući u žalbenom postupku Ministarstvo financija Republike Hrvatske odbilo je žalbu podnositeljice kao neosnovanu i u obrazloženju drugostupanjskog rješenja između ostalog navelo: »G. M. pokazala je nedovoljnu ažurnost u kontroli rada i u radu Odjela za carinsko-prekršajni postupka, osobito poslova prodaje robe, zbog čega predmeti nisu rješavani u roku, postupak po predmetima je neopravdano dugo trajao, a što je negativno utjecalo na ukupnu efikasnost i ažurnost Carinarnice Split«.

Poslovne stranice NN 50/2009
• Podnositeljici je, kao razlog razrješenja s položaja načelnice, sažeto navedeno postupanje protivno članku 29. Zakona o državnim službenicima i namještenicima i plaćama nositelja pravosudnih dužnosti.

Servis NN 50/2009 • U odnosu na, već u prigovoru, istaknut navod da podnositeljici nije omogućeno sudjelovanje u postupku kao stranke (saslušanje), u drugostupanjskom rješenju Ministarstva financija navedeno je sljedeće: »Zbog načela efikasnosti utvrđenog člankom 6. Zakona o općem upravnom postupku i načela ekonomičnosti utvrđenog člankom 13. citiranog Zakona, pribavljeno je sve što treba za pravilno utvrđenje činjeničnog stanja i za donošenje zakonitog i pravilnog rješenja«.
Glasnik NN 50/2009 • Spisu predmeta prileži odgovor na tužbu klasa: 112-02/00-01/117, urbroj: 513-02-5199/01-01-12 od 25. lipnja 2001., kojim se pročelnik Ministarstva financija Republike Hrvatske, Carinska uprava Carinarnica Split očitovao o navodima tužbe podnositeljice izjavljene u upravnom sporu, gdje je između ostalog navedeno: »Imenovana službenice nije podvrgnuta nikakvom disciplinskom ili kaznenom progonu, pa slijedom toga nije niti kažnjena za određene povrede zakona službe, kako to ista pledira u tužbi. Nitko u postupku razrješenja s položaja načelnika nije rekao da je imenovana učinila nešto posebice loše pa stoga nema potrebe niti dokazivati određene inkriminacije. Ovdje se jednostavno radi o izboru tko će u datom trenutku biti optimalno rješenje za rad na rukovodnom položaju, a tko eventualno neće. Imenovana službenica je nakon razrješenja s položaja načelnika zadržala svoje zvanje »viši savjetnik« i postavljena je na odgovarajuće službeničko mjesto u rangu tog zvanja. Nije joj se, dakle, ništa loše dogodilo niti je dovedena u pitanje njezina egzistencija, stručnost, iskustvo i dignitet. Na novom službeničkom mjestu u rangu višeg savjetnika, zadužena je za rješavanje najsloženijih predmeta iz djelokruga rada Carinske ispostave Sjeverna luka u Splitu.«.
Novo NN 50/2009 • Upravni sud Republike Hrvatske odbio je tužbu podnositeljice kao neosnovanu, utvrdivši pri tome da je Ministarstvo financija Republike Hrvatske zakonito postupalo i da osporenim rješenjima nije povrijeđen zakon. U cijelosti je Upravni sud prihvatio činjenična utvrđenja i pravno stajalište nadležnog Ministarstva.
Poslovi NN 50/2009 • Državni službenik mora povjerene poslove obavljati savjesno, pridržavajući se zakona, drugih propisa i pravila struke.
Poticaji NN 50/2009 • Državni službenik mora u radu koristiti nova saznanja i raditi na usvajanju i primjeni najnovijih stručnih dostignuća u okviru svoga zanimanja, te se u tu svrhu trajno stručno usavršavati.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 130/09, Broj 46/00, Broj 38/04, Broj 142/09, Broj 70/01, Broj 76/07


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled