PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-06-58-1076 NN 58/1999

• 1.2.4 Za gornje ispitivanje vučnu vilicu treba učvrstiti sa dijelovima koji su potrebni za njeno pričvršćenje na šasiju vozila; ako postoje bilo kakvi umetnuti elastični dijelovi, moraju biti neutralizirani.


Propis NN 58/1999

• 2.1 U ovim odredbama "R" znači najveću tehničku masu u metričkim tonama prikolice na koju se može ugraditi prstenom.


Propis NN 58/1999

• 2.2.1 Prsten se mora dinamički ispitati naizmjeničnim rastezanjem na pulzatoru.


Propis NN 58/1999

• 2.2.3 Ispitno opterećenje treba biti naizmjenična sila koja djeluje pod kutom 15° prema gore i prema dolje u smjeru vožnje u središnjoj uzdužnoj ravnini koja prolazi kroz zamišljenu uzdužnu os vučnog vozila i kroz središte osovinice spojnice. Sila se treba mijenjati sinusoidalno, s vršnim opterećenjima + D i - D u trajanju 2 x 106 ciklusa i s frekvencijom ne većom od 30 Hz.


Propis NN 58/1999
• 2.2.4 Gornje ispitivanje treba provesti na način da se opterećenje primjenjuje na dijelove koji su potrebni za povezivanje prstena s rudom. Bilo kakvi umetnuti elastični dijelovi, moraju biti neutralizirani.

Propis NN 58/1999
• 3.1 U ovim odredbama "R" znači najveću tehničku masu u metričkim tonama poluprikolice koju može vući sedlo, "T" najveću tehničku masu, u metričkim tonama, vučnog vozila na koje je predviđena ugradba sedla, uključujući opterećenje na sedlu kojim se smije opteretiti vučno vozilo, a "U" uspravno opterećenje u metričkim tonama kojim se smije opteretiti sedlo.

Propis NN 58/1999 • 3.2.1.1 Sedla na kojima je predviđena ugradba klina za upravljanje ili slične naprave za ispravak putanje poluprikolice prvo se moraju ispitati na ovaj način:
Propis NN 58/1999 • 3.2.1.1.1 Sedlo u uobičajenome radnom položaju treba opteretiti uspravnim opterećenjem "U" usmjerenim prema dolje s pomoću krute ploče takve veličine da potpuno pokrije sedlo; rezultanta primijenjenoga tlačnog opterećenja mora prolaziti kroz središte vodoravne vrtnje petog kotača.
Propis NN 58/1999 • 3.2.1.1.2 Istovremeno, treba primijeniti vodoravnu poprečnu silu, koja predstavlja silu potrebnu za ispravak putanje poluprikolice na vodilice spojnog klina. Veličina te sile i pravac njezinog djelovanja moraju se tako odabrati da u odnosu na središte vučnog svornjaka prave moment koji iznosi 0.75 (m) x D (t)
Propis NN 58/1999 • 3.2.1.1.3 Radi tog ispitivanja sedlo mora biti opremljeno s dijelovima koji su potrebni za njegovu ugradbu na šasiju; bilo kakvi posredni elastični dijelovi ako postoje, moraju biti neutralizirani.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 58/1999 • 3.2.2.1 Sedlo se mora dinamički ispitati naizmjeničkim rastezanjem na pulzatoru tako da se primjenjuju istodobno vodoravne i uspravne naizmjenične sile prema sljedećem:
Propis NN 58/1999 • 3.2.2.1.1 Uspravna sila "V" koja iznosi 1,2 x U i vodoravna sila "H" koja iznosi 0,6 x D primjenjuju se istodobno na sedlo u njegovu uobičajenome položaju. Te dvije sile moraju djelovati u središnjoj uzdužnoj ravnini vozila tako da "V" prolazi kroz središte vodoravne osi vrtnje sedla, a "H" kroz središte vučnog svornjaka. Međusloj predmeta od plastike ili odgovarajućeg sredstva za podmazivanje za vrijeme ispitivanja mora biti postavljen između ploče kojom se simulira poluprikolica i sedla.
Propis NN 58/1999 • 3.2.2.1.2 Sila "V" mora se mijenjati u granicama +V i +0,67 V i sila "H" u granicama +H i -H. Te promjene moraju biti sinusoidalne i broj ciklusa mora biti 2 x 106 za najsporiji ciklus opterećenja s frekvencijom koja nije veća od 30 Hz. Frekvencija primjene tih dviju sila ne smije se razlikovati više od 5 postotaka.
Propis NN 58/1999 • 3.2.2.1.3 Kao alternativa može se primijeniti jedna rezultantna sila koja odgovara uspravnoj sili "V" koja iznosi 0,17 V i vodoravnoj sili "H" koja iznosi 0,6 D. Ta sila mora djelovati u pravcu koji leži u središnjoj ravnini vozila, s hvatištem koje se nalazi na uspravnoj liniji koja prolazi kroz središte vodoravne osi zaokretanja sedla i prema gore i dolje u smjeru vožnje.
Propis NN 58/1999 • Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji (»Narodne novine« broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
Propis NN 58/1999 • 1. Svjetla za vožnju po danu za motorna vozila moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.
Propis NN 58/1999 • 2. Ova naredba odnosi se na svjetla koja su namijenjena za povećanje vidljivosti vozila po danu.
Propis NN 58/1999 • 3. Svjetla za vožnju po danu za motorna vozila u smislu ove naredbe moraju zadovoljavati zahtjeve Pravilnika broj 87 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 18. siječnja 1998.1, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 87.00).
Propis NN 58/1999 • 4. Pravilnik ECE R 87.00 u izvorniku dostupan je u normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
Propis NN 58/1999 • 5. Ispitivanje svjetala za vožnju po danu u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij prema zahtjevima Pravilnika ECE R 87.00.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 1/91, Broj 20/06, Broj 59/96, Broj 16/90, Broj 152/08, Broj 19/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled