PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-09-146-2137 NN 146/2003

• (1) Fizičke osobe mogu primati uplate iz inozemstva po nalogu fizičkih osoba i davati naloge za isplate u inozemstvu u korist fizičkih osoba i međunarodnim poštanskim uputnicama. Za izvršenje naloga za isplatu u inozemstvu fizička osoba uplaćuje kune.


Stranica NN 146/2003

• (2) Kad se sredstva iz inozemstva uplaćuju u korist fizičkih osoba međunarodnom poštanskom uputnicom, rezident fizička osoba može se odlučiti za isplatu u kunama ili u valuti na koju glasi međunarodna poštanska uputnica. Isplata izvršena nakon takvog očitovanja konačna je i ne može se naknadno preinačiti.


Stranica NN 146/2003

• (3) Najveći iznos isplate u inozemstvu međunarodnom poštanskom uputnicom ne može biti veći od iznosa, preračunatog u kune, koji je utvrđen za iznošenje strane gotovine i čekova u inozemstvo prema propisu donesenom na temelju članka 36. Zakona o deviznom poslovanju.


Stranica NN 146/2003

• Banke sve transakcije u stranoj valuti na osnovi poslova platnog prometa s inozemstvom te plaćanja i prijenosa deviza u zemlji međusobno izvršavaju u devizama ukoliko nije drugačije dogovoreno, a u kunama se obračunavaju međusobni odnosi banaka na osnovi poslova platnog prometa s inozemstvom u kunama.


Internet NN 146/2003
• (1) Banka je dužna odmah, a najkasnije sljedećega radnog dana nakon dana primitka izvatka o odobrenju sredstava na računu banke u inozemstvu ili u drugoj banci u zemlji, obavijestiti svoga klijenta korisnika naplate koji nije fizička osoba, o priljevu iz inozemstva ili prenijeti sredstva drugoj banci u zemlji u skladu s instrukcijama na platnom nalogu.

Internet stranice NN 146/2003
• (2) Rezident je dužan odmah, a najkasnije sljedeći radni dan nakon primitka obavijesti o naplati iz inozemstva, banci dostaviti ispravne podatke za izradu izvješća o naplati iz inozemstva i podatke za raspored sredstava.

Internet stranice NN 146/2003 • (3) Banka je dužna odmah, a najkasnije sljedeći radni dan nakon dana primitka ispravnog naloga korisnika naplate, rasporediti sredstva u skladu s nalogom.
Internet stranice NN 146/2003 • Ako korisnik naplate u roku od petnaest radnih dana od dana primitka obavijesti o prispijeću priljeva ne dostavi banci nalog za raspored sredstava, banka je dužna sljedeći radni dan o tome obavijestiti Ministarstvo financija – Devizni inspektorat.
Internet stranice NN 146/2003 • Kada iznos naplate prelazi protuvrijednost za koju se prema Zakonu o sprječavanju pranja novca utvrđuje identitet stranke, banka mora prije odobravanja računa korisnika imati podatak o nazivu nalogodavca. Ako banka ne može pribaviti taj podatak, dužna je primljeni iznos vratiti banci pošiljatelju.
Internet stranice NN 146/2003 • Kada je korisnik naplate fizička osoba, banka može odobriti devizni račun ili devizni štedni ulog korisnika naplate ili na njegov zahtjev isplatiti priljev i u gotovini. U tom slučaju banka je dužna čuvati dokumente na temelju kojih je identificirala takve stranke i isplatne dokumente, najmanje pet godina od dana kad je obavljena isplata u gotovini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 146/2003 • Za plaćanje u inozemstvo ili na račun nerezidenta nalogodavac daje banci odgovarajući nalog za plaćanje koji je ispravan:
Informacije NN 146/2003 • – ako mu je priložen dokument iz kojega je vidljiva obveza i osnova plaćanja i ostali prilozi propisani uputom
Poslovne stranice NN 146/2003 • – ako je za taj nalog u banci osigurano pokriće u valuti plaćanja.
Pregledi NN 146/2003 • (1) Iznimno od odredbi točke XIII. banka s klijentom koji naloge za plaćanje u inozemstvo dostavlja telekomunikacijskim putem, može u pisanom obliku ugovoriti da nalogu za plaćanje nije potrebno priložiti dokument iz kojeg je vidljiva obveza i osnova plaćanja. Klijent se u tom slučaju mora obvezati da će pod uvjetima koji vrijede za banku sam pohraniti dokumente, te da će ih na zahtjev banke ili tijela nadležnih za kontrolu dati na uvid.
Besplatno NN 146/2003 • (2) Banka odnosno klijent dužni su čuvati naloge za plaćanje i druge dokumente na temelju kojih su evidentirane promjene na računima u banci najmanje pet godina nakon isteka godine u kojoj su evidentirane promjene na računima.
Glasnik NN 146/2003 • (3) Isprave iz 2. stavka ove točke mogu se čuvati u izvornom obliku ili u drugom obliku podobnom za dokazivanje.
Propis NN 146/2003 • Banka je dužna ispravan nalog za plaćanje u inozemstvo izvršiti s valutom izvršenja plaćanja u inozemstvu najkasnije treći radni dan od dana primitka naloga, osim ako nalogodavac nije odredio kasniju valutu izvršenja plaćanja.
Propis NN 146/2003 • Ukoliko banka nema ugovoren poslovni odnos s klijentom ili ne želi obavljati platni promet po njegovu nalogu, dužna je podnesene naloge za plaćanje u inozemstvo vratiti nalogodavcu najkasnije sljedeći radni dan od dana kada je nalog bio predan banci. Istodobno s vraćenim nalogom banka je dužna vratiti nalogodavcu uplaćeno pokriće, ako nije bilo drugačije dogovoreno.
Propis NN 146/2003 • (1) Kada iznos plaćanja ili naplate u državu ili iz države članice Europske unije ne prelazi 50.000,00 eura (u nastavku teksta: nalog manjeg iznosa) banka je dužna staviti klijentu na raspolaganje obavijest u pisanom obliku ili telekomunikacijskim putem, i to:
Propis NN 146/2003 • naznaku koliko je vremena potrebno od izvršenja naloga za plaćanje prema inozemstvu do odobrenja sredstava računu banke korisnika naplate u inozemstvu, pri čemu početak tog razdoblja mora biti jasno naveden;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 76/06, Broj 46/01, Broj 85/02, Broj 49/08, Broj 58/06, Broj 57/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled