PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-02-14-350 NN 14/2002

• (1) Oglas i promidžbeni materijal koji se objave bez prethodne suglasnosti iz članka 4. ovog Pravilnika, oglašivač mora na svoj trošak, po nalogu Agencije, pobiti na isti način, u istom formatu i u istom mediju u kojem su i objavljeni.


Stranica NN 14/2002

• (2) Oglašivač je dužan pobiti oglas i promidžbeni materijal iz stavka 1. ovog članka u roku od 15 (petnaest) dana od dana izdavanja naloga Agencije.


Stranica NN 14/2002

• (3) Oglašivač je dužan sadržaj pobijanja oglasa i promidžbenog materijala, koji su objavljeni bez prethodne suglasnosti Agencije, dostaviti na suglasnost Agenciji. Oglašivaču je zabranjeno objavljivanje pobijanja oglasa i promidžbenog materijala prije nego što dobije pisanu suglasnost Agencije na njegov sadržaj.


Stranica NN 14/2002

• (4) Pisanu suglasnost iz stavka 3. ovog članka oglašivač obvezno dostavlja mediju ili distributeru prigodom objave ili distribucije pobijanja oglasa i promidžbenog materijala.


Internet NN 14/2002
• (5) Ako oglašivač ne postupi po nalogu Agencije, Agencija će pobiti oglas i promidžbeni materijal na teret oglašivača te postupiti prema ovlaštenjima iz članka 99. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovine na temelju individualne kapitalizirane štednje, »Narodne novine« broj 106/99 i 63/00 (u daljnjem tekstu: Zakon).

Propis NN 14/2002
• (1) Oglašivači su obvezni mjesečno dostavljati Agenciji ažurirani popis agenata, zaposlenika i povezanih osoba s kojima su sklopili ugovor ili su ih ovlastili za informativni kontakt s potencijalnim osiguranicima o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima.

Propis NN 14/2002 • (1) Agencija je ovlaštena nadzirati rad agenata, zaposlenika i povezanih osoba s kojima su oglašivači sklopili ugovor ili ih ovlastili na informativni kontakt s potencijalnim članovima fondova o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima.
Propis NN 14/2002 • (2) Agenti, zaposlenici i povezane osobe oglašivača tijekom edukativno-promotivnih aktivnosti o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima u osobnim kontaktima s potencijalnim članovima fondova mogu koristiti isključivo evidencijski listić, čiji sadržaj, jedinstven za sve oglašivače, propisuje Agencija (Obrazac MMOD-1). Obrazac MMOD-1 sastavni je dio ovog Pravilnika.
Propis NN 14/2002 • (3) Svaka zainteresirana stranka ima pravo podnijeti Agenciji prijavu protiv agenta, povezane osobe ili zaposlenika oglašivača koji u postupku prodaje, marketinga i oglašavanja mirovina i drugih mirovinskih davanja te dobrovoljnih mirovinskih programa postupa protivno odredbama Zakona i ovog Pravilnika.
Propis NN 14/2002 • (4) Prijave se podnose Agenciji u pisanoj formi i moraju biti potpisane. Agencija neće uzimati u obzir nepotpisane i anonimne prijave.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 14/2002 • (5) Ako Agencija, postupajući po potpisanoj i neanonimnoj prijavi, utvrdi da su agenti, zaposlenici i povezane osobe oglašivača u postupku prodaje i marketinga mirovina i drugih mirovinskih davanja prekršili odredbe Zakona i ovog Pravilnika, Agencija će postupiti prema ovlaštenjima iz članka 99. Zakona.
Propis NN 14/2002 • Na publikacije i bilo koji drugi materijal koji služi za informiranje i edukaciju agenata, zaposlenika i povezanih osoba oglašivača, primjenjuju se odredbe glava II., III. i IV. ovog Pravilnika.
Propis NN 14/2002 • (1) Istraživanja tržišta koja se odnose na mirovine i druga mirovinska davanja te dobrovoljne mirovinske programe, a koja se provode od strane ili u ime oglašivača s namjerom javnog predstavljanja i publiciranja, mogu provoditi pravne osobe koje su registrirane za istraživanja tržišta i koje se tom djelatnošću bave najmanje tri godine.
Propis NN 14/2002 • (2) Uzorak istraživanja mora udovoljavati sljedećim uvjetima:
Propis NN 14/2002 • – sadržavati najmanje tisuću ispitanika, zaposlenih osoba iz Republike Hrvatske;
Propis NN 14/2002 • – reprezentativnost uzorka mora se izraziti u proporciji između broja ispitanika i zaposlenih osoba po županijama, gradovima i naseljima.
Propis NN 14/2002 • (3) Istraživanja se mogu provoditi metodama osobnog ili telefonskog istraživanja.
Propis NN 14/2002 • (4) Anketni upitnik treba sadržavati sljedeće podatke o ispitanicima: dob, spol, obrazovanje, radni staž, radno mjesto, kategoriju osobnih primanja, poznavanje mogućnosti odabira mirovinskih programa, spremnost na odluku o izboru mirovinskog programa, članstvo u prethodnom mirovinskom programu te razlozi raspuštanja prethodnog mirovinskog programa.
Propis NN 14/2002 • (1) Rezultate istraživanja tržišta vezanih za mirovine i druga mirovinska davanja oglašivači moraju prije javnog predstavljanja i objavljivanja dati na uvid i odobrenje Agenciji, u izvorniku.
Propis NN 14/2002 • (2) Agencija će utvrditi jesu li istraživanja tržišta vjerodostojna i provedena na način i pod uvjetima iz stavaka 1. do 4. članka 9. ovog Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 152/08, Broj 61/09, Broj 60/05, Broj 112/04, Broj 119/07, Broj 68/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled