PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-12-130-2045 NN 130/1999

• 1. U razdoblju predizborne promidžbe Hrvatski će radio objavljivati informacije o predizbornim skupovima i konferencijama za novinstvo u posebnim emisijama nakon velikih informativnih emisija i to nakon Vijesti u 15.00 sati, Dnevnih novosti u 17.00 sati, Dnevnika u 19.00 sati i Kronike dana u 22.00 sata.


Propis NN 130/1999

• S jednoga predizbornog skupa ili s jedne konferencije za novinstvo Hrvatski će radio objaviti izvješće o samo jednoj od navedenih emisija.


Propis NN 130/1999

• 2. Hrvatski radio zadržava pravo medijski oblikovati izvješće, te određivati njegovo trajanje i vrijeme emitiranja, vodeći računa o potrebi da sve političke stranke koje nastupaju samostalno, stranačke koalicije, nositelji neovisnih lista i kandidati za zastupnike pripadnika autohtonih nacionalnih manjina budu jednakomjerno zastupljeni.


Propis NN 130/1999

• 3. Hrvatski će radio objaviti liste kandidata svih izbornih jedinica istoga dana kada ih dobije od Državnoga izbornog povjerenstva Republike Hrvatske.


Propis NN 130/1999
• 1. Drugog dana po objavljivanju izbornih lista u izbornim jedinicama i državnih izbornih lista pa do 24 sata prije održavanja izbora Hrvatski radio objavljivat će na svojemu Prvom programu posebne emisije rezervirane za predizbornu promidžbu.

Propis NN 130/1999
• Posebne emisije predizborne promidžbe Hrvatski će radio pripremati »u živo« i prenosit će sve područne radiopostaje iz jedinstvenoga sustava Hrvatskoga radija.

Propis NN 130/1999 • 2. U posebnim emisijama sudjeluju najviše po tri predstavnika političkih stranaka koje nastupaju samostalno, stranačkih koalicija, neovisnih lista i kandidata za zastupnike pripadnike autohtonih nacionalnih manjina, a svoj predizborni program obrazlažu odgovarajući na pitanja voditelja emisije, bez uključivanja slušatelja u program.
Propis NN 130/1999 • 3. Onim političkim strankama, stranačkim koalicijama, predstavnicima neovisnih lista i kandidata za zastupnike autohtonih nacionalnih manjina koji imaju sjedište izvan Zagreba, omogućit će se da sudjeluju u emisiji u najbližoj područnoj radiopostaji Hrvatskoga radija.
Propis NN 130/1999 • 4. Hrvatski radio objavljivat će nakon izbora u informativnim emisijama informacije o izbornim rezultatima onako kako stignu od Državnoga izbornog povjerenstva Republike Hrvatske.
Propis NN 130/1999 • 1. Hrvatska radiotelevizija omogućit će pod jednakim uvjetima svakoj političkoj stranci koja nastupa samostalno, stranačkoj koaliciji, neovisnim listama i kandidatima za zastupnike pripadnike autohtonih nacionalnih manjina u izbornim jedinicama da objavljuju promidžbene poruke u trajanju do 2 minute. Sadržaj promidžbene poruke mora biti usko vezan uz njihove političke programe. Hrvatska radiotelevizija će ih emitirati sukladno zahtjevu naručitelja, programskoj shemi, zakonskim propisima i raspoloživu vremenu. Hrvatska će radiotelevizija narudžbe zaprimiti od političkih stranaka, ovlaštenika državnih lista, nezavisnih kandidata i kandidata autohtonih nacionalnih manjina koji sudjeluju u izborima izravno, bez posrednika, odnosno putem pravnih ili fizičkih osoba koje za to ovlaste. Količina naručenih promidžbenih izbornih poruka ne može ući u količinu marketinških poruka na temelju kojih se odobrava popust marketinškim agencijama. Narudžbe sa sadržajem promidžbene poruke moraju se Hrvatskoj radioteleviziji dostaviti najkasnije 24 sata prije emitiranja te promidžbene poruke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 130/1999 • Novčanu naknadu za usluge objavljivanja promidžbenih poruka naručitelj je dužan uplatiti unaprijed, prije prvog emitiranja, prema Cjeniku marketinških usluga s općim uvjetima Hrvatske radiotelevizije koji vrijedi na dan uplate.
Propis NN 130/1999 • 2. Hrvatska radiotelevizija ima pravo odbiti emitirati promidžbeni spot u sljedećim slučajevima, ako:
Propis NN 130/1999 • - oglašavanje nije naručeno ili pak nije dostavljena promidžbena poruka najmanje 24 sata prije emitiranja,
Propis NN 130/1999 • - promidžbena poruka ne udovoljava tehničkim i profesionalnim standardima prema Cjeniku marketinških usluga s općim uvjetima Hrvatske radiotelevizije,
Propis NN 130/1999 • 3. Hrvatska televizija omogućit će svakoj političkoj stranci koja samostalno izlazi na izbore, stranačkim koalicijama, nezavisnim kandidatima i kandidatima za zastupnike pripadnike nacionalnih manjina da objavljuju emisije pod pokroviteljstvom, u trajanju do 30 minuta i uz novčanu naknadu uplaćenu unaprijed prema Cjeniku marketinških usluga s općim uvjetima Hrvatske radiotelevizije.
Propis NN 130/1999 • Za vrijeme emitiranja emisije pod pokroviteljstvom mora se emitirati oznaka da se program emitira pod pokroviteljstvom.
Propis NN 130/1999 • Temeljem članka 18. stavka 4. Zakona o oružuju (»Narodne novine«, br. 69/92., 26/93., 43/93., 29/94., 108/95., 20/97. i 27/99.) ministar unutarnjih poslova, uz suglasnost ministra zdravstva, donosi
Propis NN 130/1999 • U Rješenju o određivanju zdravstvenih organizacija za obavljanje zdravstvenih pregleda djelatnika i građana za držanje ili držanje i nošenje oružja (»Narodne novine«, br. 5/93., 16/93., 59/93., 13/94., 95/95., 17/96., 50/96., 54/96., 67/96., 110/96., 35/97., 76/97., 87/97., 10/98., 28/98., 40/98., 78/98., 100/98., 148/98., 161/98., 42/99., 79/99., 86/99., 100/99. i 115/99.) u točci I. iza rednog broja 88. dodaju se brojevi i riječi:
Propis NN 130/1999 • Ovo rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 130/1999 • Na temelju članka 157. točke 6. Zakona o zračnom prometu (»Narodne novine«, broj 132/98), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 32/93, Broj 72/06, Broj 5/07, Broj 41/09, Broj 143/06, Broj 39/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled