PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-02-12-144 NN 12/2000

• 3 1 za Njemačku, 2 za Francusku, 3 za Italiju, 4 za Nizozemsku, 5 za Švedsku, 6 za Belgiju, 7 za Mađarsku, 8 za Češku Republiku, 9 za Španjolsku, 10 za Jugoslaviju, 11 za Ujedinjeno Kraljevstvo, 12 za Austriju, 13 za Luksemburg, 14 za Švi- carsku, 15 (prazno), 16 za Norvešku, 17 za Finsku, 18 za Dansku, 19 za Rumunjsku, 20 za Poljsku, 21 za Portugal i 22 za Rusku Federaciju. Iduće brojeve po redu treba dodjeljivati ostalim državama po kronološkome redu po kojemu one potvrđuju Sporazum o prihvaćanju jedna- kih uvjeta za homologaciju i međusobno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila ili po kojemu se one slažu s tim sporazumom, a o tako određenim brojevima Glavno tajništvo Ujedinjenih naroda obavijestit će ugovorne strane u tome sporazumu


Propis NN 12/2000

• 5.1.1 Svaki predviđeni sustav za namještanje i pomicanje mora sadržavati (uključivati) i sustav za učvršćenje, koji mora djelovati automatski. Sustavi za učvršćenje naslona za ruke ili drugih naprava za povećanje komfora nisu potrebni ako prisutnost takvih naprava povećava rizik od ozljede osoba u vozilu u slučaju sudara.


Propis NN 12/2000

• 5.1.2 Uređaj za upravljanje otpiranjem (otpuštanjem) naprave o kojoj je riječ u točki 2.7 mora biti smješten s vanjske strane sjedala u blizini vrata. Taj uređaj mora biti lako dostupan čak i osobi u vozilu na sjedalu neposredno iza tog sjedala.


Propis NN 12/2000

• 5.1.3 Stražnji dijelovi sjedala smješteni u području 1, određenu u točki 6.8.1.1, moraju zadovoljiti ispitivanje apsorpcije (preuzimanja) energije u skladu sa zahtjevima dodatka 6. ovoga pravilnika.


Propis NN 12/2000
• 5.1.3.1 Smatrat će se da je ovaj zahtjev zadovoljen ako tijekom ispitivanja prema postupku navedenom u dodatku 6, veličina usporenja glave ne prelazi iznos od 80 g u neprekidnom trajanju duljem od 3 milisekunde. Osim toga, tijekom ispitivanja ne smiju s

Propis NN 12/2000
• 5.1.3.2 Zahtjevi iz točke 5.1.3 ne primjenjuju se na stražnja sjedala ili na sjedala okrenuta leđima jedno drugome.

Propis NN 12/2000 • 5.1.4 Površine stražnjih dijelova sjedala ne smiju imati opasne neravnine ili oštre bridove koji mogu povećavati rizik od ozljede ili težinu ozljede osoba u vozilu. Taj zahtjev smatrat će se zadovoljenim ako površine stražnjih dijelova sjedala, ispitane sukladno odredbama navedenim u točki 6.1, imaju polumjer zakrivljenja ne manji od:
Propis NN 12/2000 • 5.1.4.1.1 dijelove pojedinih područja koji imaju izbočine manje od 3,2 mm u odnosu na okolnu površinu, a koje moraju imati zaobljene bridove, osiguravajući da visina izbočina nije veća od polovice njezine širine
Propis NN 12/2000 • 5.1.4.1.2 stražnja sjedala i sjedala okrenuta leđima jedno drugome
Propis NN 12/2000 • 5.1.4.1.3 stražnje dijelove sjedala koji se nalaze ispod vodoravne ravnine koja prolazi kroz najnižu R-točku u svakome redu sjedala. (Ako se redovi sjedala nalaze na različitim visinama, tada ravnina, počevši od stražnjega reda prema naprijed, mora zakretati prema gore ili dolje tvoreći uspravnu stubu koja prolazi kroz R-točku reda sjedala neposredno ispred)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 12/2000 • 5.1.4.2 U području 2, određenom u točki 6.8.1.2, površine smiju imati polumjer manji od 5 mm, ali ne manji od 2,5 mm, ako zadovoljavaju ispitivanju apsorpcije energije propisanom u dodatku 6. ovoga pravilnika. Osim toga, te površine moraju biti obložene i podstavljene da bi se izbjegao izravni dodir glave sa strukturom okvira sjedala.
Propis NN 12/2000 • 5.1.4.3 Ako gore određena područja sadrže dijelove koji su obloženi gradivom mekšim od 50 Shore A tvrdoće, prethodni zahtjevi, osim onih koji se odnose na ispitivanje preuzimanja energije u skladu sa zahtjevima dodatka 6., smiju se primijeniti samo na krute dijelove.
Propis NN 12/2000 • 5.1.5 Tijekom ispitivanja ili nakon ispitivanja propisanih u točkama 6.2 i 6.3 ne smiju se pojaviti nikakva oštećenja na okviru sjedala ili na sidrištu sjedala, na sustavima za namještanje i pomicanje ili na njihovim napravama za učvršćenje. Trajne deformacije, uključujući lomove, smiju biti prihvaćene ako ne povećavaju rizik od ozljede u slučaju sudara i mogu izdržati propisana opterećenja.
Propis NN 12/2000 • 5.1.6 Tijekom ispitivanja propisanog u točki 6.3 ne smije doći do otpiranja sustava za učvršćenje.
Propis NN 12/2000 • 5.1.7 Nakon ispitivanja, sustavi za pomicanje namijenjeni omogućivanju ili olakšavanju ulaska osobama u vozilo moraju biti u radnom stanju; mora ih biti moguće, najmanje jednom, otprti (otpustiti) uz pomicanje sjedala ili dijela sjedala za koji su namijenjeni.
Propis NN 12/2000 • Za sve druge sustave za pomicanje, kao i za sustave za namještanje te njihove sustave za učvršćenje ne zahtijeva se da budu u radnom stanju.
Propis NN 12/2000 • Za sjedala s naslonima za glavu, smatrat će se da su u vezi s čvrstoćom naslona sjedala i njegovih naprava za učvršćenje zadovoljeni zahtjevi iz točke 6.2 ako se, nakon ispitivanja u skladu s točkom 6.4.3.6, ne pojavi ni jedan lom na sjedalu ili naslonu sjedala; u protivnome, mora biti dokazano da je sjedalo sposobno zadovoljiti zahtjeve ispitivanja navedene u točki 6.2.
Propis NN 12/2000 • U slučaju sjedala (sjedaćih klupa) s više sjedišta nego je naslona za glavu, mora se provesti ispitivanje opisano u točki 6.2.
Propis NN 12/2000 • 5.2 Posebni zahtjevi za sjedala koja su opremljena ili koja su pripravljena za opremanje s naslonima za glavu
Propis NN 12/2000 • 5.2.1 Postojanje (prisutnost) naslona za glavu ne smije biti dodatni izvor opasnosti za osobe u vozilu. Posebno, naslon za glavu ne smije ni u jednom položaju uporabe imati bilo kakvu opasnu neravninu ili oštar brid koji povećava rizik ili ozbiljnost ozljede osoba u vozilu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 79/07, Broj 90/92, Broj 58/99, Broj 120/09, Broj 43/98, Broj 77/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled