PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (3) U unutrašnjem prometu primjenjuju se najmanje dvije vrste tarife temeljene na ustaljenim dnevnim prometnim promjenama opterećenja telefonske mreže od kojih je najmanje jedna sodgovarajućim popustom u razdoblju slabijeg opterećenja telekomunikacijske mreže.


Propis NN 84/1995

• HPT obavlja i dodatne usluge prema posebnom zahtjevu korisnia :


Propis NN 84/1995

• (1) Preusmjeravanje dolaznih poziva pretplatniku se omogućuje, da mu se dolazni poziv usmjeri na drugi broj telefona, posebnu službu, posrednik i automatski odzivnik.


Propis NN 84/1995

• (2) Pretplatnik nenazoćan' pretplatniku se omogućuje, da biranjem koda "nenazočan" dolazne pozive usmjeri na drugi broj telefona, posebnu službu, posrednik ili automatski odzivnik.


Propis NN 84/1995
• (3) Poziv na čekanju: pretplatnik čijije razgovor u tijeku, može dobiti tonski signal kao upozorenje o prispjeću novoga poziva.

Propis NN 84/1995
• (4) Konferencijška sveza: pretplatniku se omogućuje, da u postojeću svezu uključi i više pretplatnika.

Propis NN 84/1995 • (5) "Ne smetaj": pretplatniku se omogućuje, da u određenom vremenu, ne prima pozive, već se oni preusmjeravaju u centralu na govorni automat, kojim se pozivatelji izvješćuju, da pozvani pretplatnik ne želi biti uznemiravan.
Propis NN 84/1995 • (6) Ponavlanje posljednjeg biranog broja: pretplatnik se omogućuje, da prije toga birani broj ponovi samo biranjem skraćenog koda.
Propis NN 84/1995 • (7) Poziv bez biranja: pretplatniku se omogućuje, da jednostavnim podizanjem telefonske slušalice uspostavi svezu s određenim brojem pretplatnikog telefona, a bez biranja.
Propis NN 84/1995 • (8) Skraćeno biranje: telefonskom pretplatniku se odredivanjem kratkog pozivnog koda omogućuje uspostava sveze za one brojeve, koji se češee pozivaju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • (9) Serijski priključak (PBX): omogućuje se uspostavljanje sveze biranjem samo jednog pretplatnićkog pozivnog broja s većim brojem pojedinačnih glavnih pretplatniđkih telefona, pretplatničkom (kućnom) centralom, tajničkim uređajem i sl. U tom slučaju javna centrala automatski uspostavlja svezu s prvim slobodnim takvim priključkom.
Propis NN 84/1995 • (10) Plolazno biranje: pretplatnička kučna centrala omogućuje izravan pristup korisniku iz javne mreže tj. bez posredovanja operatera. U slučaju zauzeća ili nejavljanja kućnog sudionika poziv se nakon izvjesnog vremena automatski preusmjerava na posrednik kućne centrale. Usluga je dostupna (bez podnošenja posebnog zahtjeva) svim pretplatnicima javnih i pretplatničkih centrala koje posjeduju takve tehničke mogućnosti. U slučaju, kada se brojevi primljeni iz javne mreže podudaraju s pozivnim brojevima kućne centrale, ona mora imati mogućnost pretvaranja pozivnih brojeva, koji su primljeni iz javne mreže.
Propis NN 84/1995 • (1) Dodatne mogućnosti telefonske centrale mogu se upotrehljavati dodjeljivanjem odgovarajuće kategorije pretplatnika na temelju posebnog zahtjeva HPT-u.
Propis NN 84/1995 • (2) Korištenje dodatnom uslugom pretplatnici plaćaju prema važećem cjeniku.
Propis NN 84/1995 • (1) Pretplatniku se omogućuje, da na svoj pretplatnički broj naruči poziv u određeno vrijeme ili vremena, te da prigodom javljanja primi odgovarajuću obavijest.
Propis NN 84/1995 • (2) Automatski se usluga ostvaruje na način, da pretplatnik biranjem specijalnog koda, te programiranjem sata i minute zakazuje centrali pozivanje u određeno vrijeme. U određeno vrijeme zvoni telefon pozivajućeg pretplatnika. Razdoblje od trenutka slanja narudibe do pozivanja u određeno vrijeme ne može biti kraće od 5 minuta niti duže od 24 sata. U razdoblju od 24 sata pretplatnik možc naručiti i više poziva, ali s najmanjim vremenom od 5 minuta između pojedinog poziva. Ako odgovarajućom tonskom informacijom i prigodom ponovnog pokušaja pretplatnik ne može ostvariti programiranje u centrali, može pozvati operatora, biranjem određenog broja.
Propis NN 84/1995 • (3) Pomoću operatera pretplatnik može sa svojeg telefona zahtijevati jedan ili više poziva u određeno vrijeme za isti ili slijedeći dan kao i više uzastopnih poziva tijekom jednog mjeseca pod uvjetom da ti pozivi budu svakog dana ili svakog radnog dana u isto vrijeme. Za jednokratni poziv vrijeme od prijama zahtjeva do pozivanja ne može biti kraće od 60 minuta. Ako pretplatnik zahtjeva poziv u određeno vrijeme za razdoblje dulje od mjesec dana, dužan je podnijeti HPT-u pismeni zahtjev u kojemu je uz osobne podatke (ime i prezime ili naziv, broj telefona, vrijeme pozivanja) označeno i vremensko razdoblje u kojem želi ovu uslugu. U tom slučaju pretplatnik može jednom u mjesecu i to najmanje 24 sata unaprijed, zatražiti promjenu vremena pozivanja. U slučaju da se prigodom prvog pozivanja pretplatnik ne javi, ponovni poziv obavlja se nakon pet lninuta, a prigodom svakog pozivanja pretplatniku se upućuje najmanje šest pozivnih signala.
Propis NN 84/1995 • (1) Pozvanom pretplatniku se omogućuje da biranjem dogovorenog koda poziva odgovarajuću službu HPT-a. Sveza se zadržava i pozivajući korisnik je ne može raskinuti.
Propis NN 84/1995 • (2) U centrali se na posebnom uređaju bilježi broj pozivajućeg korisnika.
Propis NN 84/1995 • (3) Usluga se može ostvariti jedino putem sudskog rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 129/06, Broj 31/05, Broj 33/05, Broj 48/97, Broj 123/05, Broj 87/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled