PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-02-16-240 NN 16/1996

• (4) U cilju prikupljanja sredstava za promicanje znanja o šećernoj bolesti djece, organiziranja edukativno rekreativnih boravaka djece oboljele od šećerne bolesti za vrijeme ljetnih praznika i drugih aktivnosti u prevenciji ove bolesti, plaćat će se, u razdoblju od 10. do 17. listopada na sve pošiljke u unutarnjem poštanskom prometu, osim dnevnog tiska i časopisa, doplatna marka "75 godina liječenja inzulinom" u visini od 50% nominalne vrijednosti prve stope pisma u unutarnjem poštanskom prometu.


Propis NN 16/1996

• Organizacija Caritas, Hrvatski Crveni križ i druge humanitarne organizacije oslobađaju se od plaćanja doplatnih maraka iz članka 1. ovoga Zakona.


Propis NN 16/1996

• (1) Prihod od prodanih doplatnih maraka iz članka 1. stavka 1. ovoga Zakona, uplaćuje se na račun Hrvatskog olimpijskog odbora.


Propis NN 16/1996

• (3) Prihod od prodanih doplatnih maraka iz članka 1. stavka 3. ovoga Zakona, uplaćuje se na račun Grada Vukovara.


Propis NN 16/1996
• (4) Prihod od prodanih doplatnih maraka iz članka 1. stavka 4. ovoga Zakona, uplaćuje se na račun Hrvatske dijabetičke udruge.

Propis NN 16/1996
• (5) Prihod od prodanih doplatnih maraka iz članka 1. stavka 5. ovoga Zakona, uplaćuje se na račun RKT Župe uznesenja B. D.M. Remete.

Propis NN 16/1996 • Prihod od prodanih doplatnih maraka iz članka 3. ovoga Zakona, uplaćuju se na poseban račun korisnika prihoda iz članka 3. ovoga Zakona, isključivo je namjenski i ne ulazi u ukupan prihod ostvaren od sredstava koje korisnik prihoda iz članka 3. ovoga Zakona, stječe za obavljanje svoje djelatnosti.
Propis NN 16/1996 • Korisnici prihoda od doplatnih maraka iz članka 3. ovoga Zakona obvezni su, u roku od tri mjeseca nakon isteka roka za plaćanje doplatne marke, iz članka 1. ovoga Zakona, dostaviti Zastupničkom domu Sabora Republike Hrvatske, izvješće o visini prikupljenih sredstava i njihovu utrošku.
Propis NN 16/1996 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 16/1996 • Predsjednik Zastupničkog doma Sabora akademik Vlatko Pavletić, v. r.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1996 • Na temelju članka 80. Ustava Republike Hrvatske i članka 14. Zakona o znanstvenoistraživačkoj djelatnosti ("Narodne novine" br. 96/93.), Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 16. veljače 1996. donio je
Propis NN 16/1996 • (1) Prepoznavanje uloge i značenja znnosti i tehnologije u razvoju suvremenih država, u njihovu napretku i blagostanju, nezaobilazno je u svakom pokušaju da se osmisli kvalitetan i održiv razvoj. Znanost i tehnologija u izravnoj su ili neizravnoj funkciji napretka množine ljudskih stremljenja: intelektualnih, obrazovnih, socijalnih, gospodarstvenih, kulturnih, ekoloških, zdravstvenih, demografskih i dr. Glavna je svrha hrvatskoga Nacionalnog znanstvenoistraživačkog programa (u daljnjem tekstu: Program) stvoriti znanstveni i tehnologijski sustav koji će biti jedan od ključnih čimbenika društvenoga i gospodarskog razvoja Hrvatske.
Propis NN 16/1996 • (2) Program za razdoblje 1996-1998. oblikuje temelje znanstvene politike i izvedbeni je program unapređivanja znanstvenoga i tehnologijskoga sustava. Uz druge nacionalne programe (gospodarskoga razvoja, telekomunikacija i sl.) uporište je za vođenje smislene i odgovorne politke razvoja društva i države. Ovim se dokumentom utvrđuju ciljevi i prvenstva u razvoju znanosti i tehnologije te se određuju sredstva i načini njihova ostvarivanja. Program treba ujedno poslužiti i kao poticaj i jezgra u oblikovanju ukupne zemaljske razvojne strategije.
Propis NN 16/1996 • (3) Institucijska i metodologijska rješenja na kojima će se graditi hrvatski znanstveni i tehnologijski sustavi uzimaju u obzir iskustva visokorazvijenih zemalja, čime se osigurava puna usporedivost ciljeva, korištenih resursa i ostvarenih rezultata. Tu je njihovu ulogu potrebno prepoznati i razvijati - neovisno o tomu je li riječ o poticanju i razvijanju općega znanja kojem izravna primjena ne mora uvijek biti vidljiva ili je pak riječ o ciljanim aktivnostima, usmjerenim na razvoj gospodarstva, kulture ili drugih područja djelovanja i življenja.
Propis NN 16/1996 • (4) Programom inicira se i utemeljivanje sustava znanosti i tehnologije sukladno metodologiji OECD - Frascati koji se primjenjuju u razvijenim zemljama. Ravnopravno uključivanje u europsku, odnosno svjetsku zajednicu pretpostavlja primjerenu razinu kategorijalne i metodologijske kompatibilnosti.
Propis NN 16/1996 • (5) Ovim prvim Programom utvrđuju se potrebna sredstva za njegovu izvedbu. Tim se sredstvima, u nadležnosti Ministarstva znanosti i tehnologije (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), pridodaje i udjel sredstva drugih ministarstava i državnih zavoda u potpori programa (javni sektor) te se utvrđuju mehanizmi i instrumenti koji trebaju potaknuti i druge sektore (poslovni, privatne neprofitne institucije, visoku naobrazbu i inozemstvo) na dinamičniji razvoj znanosti i tehnologije. Upravljanje znanstvenim i tehnologijskim sustavom treba koncentrirati u Ministarstvu te izbjeći nastajanje paralelnih institucija u sustavu državne uprave.
Propis NN 16/1996 • (6) Polazi se od stajališta da u ovoj fazi razvoja znanstvenoga i tehnologijskoga sustava težište treba staviti na očuvanje postojećih potencijala, napose ljudskih. Time se stvaraju pretpostavke za ambicioznije strukturno prilagođavanje čitavog sustava, kako bi sustav znanosti bio u službi svih dijelova društva, po čemu se, uostalom, razvijene zemlje razlikuju od nerazvijenih. U ovoj je fazi potrebno prihvatiti potisni model razvoja znanosti i tehnologije (push-model), kojim se stvara potreba za visokospecijaliziranim uslugama u gospodarstvu koje je sada nedostatno razvijeno i nekonsolidirano. U dijelu gospodarstva koji pokazuje dostatnu dinamiku, aktivnosti i planove razvoja znanstvenih istraživanje odmah će se prihvatiti samopotisni model razoja (pull-model), s nastojanjem da takav model posve prevlada u razvoju znanosti i tehnologije.
Propis NN 16/1996 • (7) Budući da se razvoj znanosti i tehnologije, zbog njihova sadržaja, karaktera ulaganja i prirode učinaka koji nikad nisu kratkoročni, mora koncipirati u duljem vremenskom razdoblju, ovim se Programom daju temeljni agregati i njihova dinamika za dulje razdoblje - i posije 1998. godine.
Propis NN 16/1996 • (8) Cijeli sustav znanosti i tehnologije moraju resiti fleksibilnost i elastičnost, kao najbolje zapreke znanstvenoj isključivosti, ali i kratkoročnom pragmatizmu. Ravnotežu između temeljnih i primijenjenih istraživanja te razvoja (R&D) nije moguće odrediti apriorno niti je moguće unaprijed i dokraja utvrditi znanstveni, tehnologijski ili tržišni potencijal kakva projekta. Ne postoji metoda koja bi jamčila uspješno prepoznavanje komercijalnoga potencijala pojedinih istraživanja. Neprijeporno je da mnoga temeljna istraživanja mogu poboljšati konkurentne prednosti hrvatskoga gospodarstva i hrvatskih poduzeća. S druge se strane ne smije vjerovati ni u postojanje automatizma kojim bi primijenjena istraživanja i razvoj nužno i uvijek rezultirali procesima i proizvodima uporabljivim u praksi. To znači da nitko ne može unaprijed znanstvenicima odrediti što moraju činiti kako bi stvarali relevantno i u praksi primjenjivano znanje. Time se međutim ne podupire pozicija znanstvenoga larpurlartizma.
Propis NN 16/1996 • Slika 1. Institucijska struktura znanstvene i tehnologijske politike u Republici Hrvatskoj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 90/96, Broj 5/93, Broj 114/06, Broj 55/04, Broj 195/03, Broj 36/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled