PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-07-95-1324 NN 95/1998

• 5.1.11.1. Namještanje trošenja (kočnica) mora biti automatsko kod radnih kočnica. Međutim, opremanje uređajima za automatsko namještanje je neobvezatno za terenska vozila kategorija N2 i N3 i za stražnje kočnice vozila kategorije M1 i N1.


Propis NN 95/1998

• Uređaji za automatsko namještanje trošenja kočnica moraju biti takvi da nakon zagrijavanja, iza kojega slijedi hlađenje kočnica, još uvijek bude osigurano učinkovito kočenje. Posebice vozilo mora ostati sposobno za uobičajenu vožnju poslije ispitivanja provedenih u skladu s prilogom 4 Pravilniku ECE R 13.06, točka 1.5 (Tip - I test) i prilogom 4 Pravilniku ECE R 13.06, točka 1.6 (Tip - II test).


Propis NN 95/1998

• 5.1.11.2. Mora biti moguće jednostavno provjeriti trošenje obloga radnih kočnica s vanjske strane ili s donje strane vozila uporabom samo alata ili opreme kojom je vozilo obično opremljeno, npr. izvedbom prikladnih nadzornih provrta (otvora) ili na neki drugi način. Alternativno tome, prihvatljivi su zvučni ili optički uređaji koji upozoravaju vozača na njegovom vozačkom mjestu da je potrebna zamjena obloga kočnica. Skidanje prednjih i/ili stražnjih kotača u svrhu provedbe ove provjere dopuštena je samo kod vozila kategorija M1 i N1.


Propis NN 95/1998

• 5.1.12. Kod kočnih uređaja s hidrauličkim prijenosnim mehanizmom, uljevni otvori spremnika fluida (tekućine) moraju biti lako dostupni; osim toga, spremnici koji sadrže rezervni fluid moraju biti tako projektirani i izrađeni da se razina rezervnog fluida može lako provjeriti bez njihova otvaranja. U slučaju da taj potonji uvjet nije ispunjen, upozoravajući signal mora privući pozornost vozača na svaki pad razine rezerve fluida koji bi mogao dovesti do neispravnosti u radu kočnog uređaja. Učinkovito funkcioniranje tog signala vozač mora moći lako provjeriti.


Propis NN 95/1998
• Vrsta fluida predviđena za uporabu kod kočnih uređaja s hidrauličkim prijenosnim mehanizmom mora biti obilježena oznakom 1a ili 2 u skladu s normom ISO 9128-1987.

Propis NN 95/1998
• Oznaka mora biti pričvršćena na vidljivu mjestu, biti neizbrisiva i nalaziti se unutar 100 mm od uljevnih otvora spremnika fluida; dodatne obavijesti mogu biti dane (predviđene) od strane proizvođača.

Propis NN 95/1998 • 5.1.13.1. Svako vozilo opremljeno radnom kočnicom koja se aktivira s pomoću spremnika energije, ako se propisane značajke pomoćnog kočenja ne mogu postići s pomoću ove kočnice, bez uporabe pohranjene (akumulirane) energije, mora se uz tlakomjer, gdje je postavljen, nalaziti i alarmni uređaj. Taj alarmni uređaj mora davati optički ili akustički signal kad pohranjena energija u bilo kojem dijelu sustava padne na vrijednost pri kojoj, bez ponovnog punjenja spremnika, a bez obzira na stanje opterećenja vozila, je moguće peti put aktivirati aktivirajući mehanizam radne kočnice, nakon četiri njena puna aktiviranja, i postići propisane značajke za pomoćno kočenje (bez neispravnosti u prijenosnom mehanizmu radne kočnice i s kočnicama namještenim što je najbolje moguće). Alarmni uređaj mora biti izravno i trajno povezan sa strujnim krugom. Kad motor radi pod uobičajenim radnim uvjetima i ako nema neispravnosti u kočnom sustavu, kao što je slučaj pri homologacijskim ispitivanjima ovoga tipa, alarmni uređaj ne smije davati signal za vrijeme neophodnog punjenja spremnika energije nakon pokretanja motora.
Propis NN 95/1998 • 5.1.13.1.1. Međutim, za vozila za koja se samo tada smatra da udovoljavaju zahtjevima točke 5.1.5.1. ove naredbe kad udovoljavaju zahtjevima 1.2.2. priloga 7 Pravilniku ECE R 13.06, odjeljak C, alarmni uređaj mora se sastojati od akustičkog signala kao dodatka optičkom signalu. Ti uređaji ne trebaju raditi istovremeno, pod uvjetom da svaki od njih udovoljava gore navedenim zahtjevima i da se akustički signal ne aktivira prije optičkoga.
Propis NN 95/1998 • 5.1.13.1.2. Taj akustički uređaj može se isključiti za vrijeme primjene radne kočnice i/ili, po izboru proizvođača, kod automatskog mjenjača kad je izbornik u položaju "Park" (parkiranje).
Propis NN 95/1998 • 5.1.14. Bez obzira na zahtjeve iz točke 4.2.3., kad je za funkcioniranje kočnog uređaja bitan (neophodan) neki pomoćni izvor energije, rezerva energije mora biti takva da, u slučaju prestanka rada motora ili u slučaju neispravnosti uređaja kojim se pokreće izvor energije, osigura da značajke kočenja ostanu odgovarajuće kako bi se vozilo zaustavilo pod propisanim uvjetima. Osim toga, ako se mišićni napor kojim vozač djeluje na parkirni kočni uređaj pojačava servouređajem, aktiviranje parkirnog kočenja mora biti osigurano i u slučaju neispravnosti tog servouređaja, ako je potrebno, uporabom rezerve energije nezavisno o onoj kojom se obično napaja servouređaj. Ta rezerva energije može biti ona namijenjena sustavu radnog kočenja. Izraz "aktiviranje" također uključuje i radnju otpuštanja kočnice.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/1998 • 5.1.15. Kod motornog vozila za koje je dopušteno priključenje (kopčanje) prikolice opremljene kočnicom kojom upravlja vozač vučnog vozila, sustav (uređaj) radne kočnice vučnog vozila mora biti opremljen uređajem konstruiranim tako da u slučaju neispravnosti kočnog uređaja prikolice, ili u slučaju prekida u napojnom zračnom vodu (ili nekoj drugoj takvoj vrsti veze koja bi mogla biti prihvaćena) između vučnog vozila i njegove prikolice još uvijek bude moguće kočenje vučnog vozila s učinkovitošću propisanom za pomoćno kočenje; uz to je, posebno, propisano da taj uređaj mora biti smješten na vučnom vozilu.
Propis NN 95/1998 • 5.1.16. Pomoćna oprema mora biti napajana energijom na takav način da, čak i u slučaju oštećenja izvora energije, njezin rad ne može prouzročiti da se rezerve energije, koje napajaju kočne uređaje, spuste ispod razine navedene u točki 5.1.13.
Propis NN 95/1998 • 5.1.17. Ako je prikolica kategorije O3 ili O4, uređaj radnog kočenja mora biti kontinuiranoga ili polukontinuiranoga tipa.
Propis NN 95/1998 • 5.1.18. Kod vozila predviđenog za vuču prikolice kategorije O3 ili O4, kočni uređaji tog vozila moraju zadovoljavati ove niže navedene uvjete.
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.1. Kad pomoćni kočni uređaj vučnog vozila počne djelovati, mora također postojati postupno kočno djelovanje prikolice.
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.2. Kod neispravnosti radnoga kočnog uređaja vučnog vozila, kad se taj uređaj sastoji od najmanje dva nezavisna dijela, dio ili dijelovi na koje ne utječe kvar moraju biti u stanju djelomično ili potpuno aktivirati kočnice prikolice. Mora biti moguće postupno kočno djelovanje prikolice. Ako je ova operacija ostvarena pomoću ventila koji je obično u mirovanju, tada takav ventil smije biti spojen samo ako njegovo ispravno funkcioniranje može vozač lako provjeriti iz svoje kabine ili izvan vozila, bez uporabe alata.
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.3. kod loma ili propuštanja jednog od vodova (cijevi) za napajanje zrakom prikolice (ili neke druge takve vrste veze koja bi mogla biti prihvaćena), mora vozaču, unatoč tome, biti moguće potpuno ili djelomično aktivirati kočnice prikolice s pomoću aktivirajućeg mehanizma radne kočnice ili aktivirajućeg mehanizma pomoćne kočnice ili aktivirajućeg mehanizma parkirne kočnice, osim ako lom ili propuštanje zračnog voda automatski ne prouzročuje kočenje prikolice sa značajkama propisanim u točki 3.3. priloga 4 Pravilniku ECE R 13.06.
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.4. U slučaju dvovodnog sustava napajanja zrakom, smatrat će se da je udovoljeno zahtjevu iz točke 5.1.18.3., ako su ispunjeni ovi uvjeti:
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.4.1. kad je jedan od aktivirajućih mehanizama kočnica navedenih u točki 5.1.18.3. potpuno aktiviran, tlak u napojnom vodu mora se sniziti na 1,5 bar tijekom naredne dvije sekunde;
Propis NN 95/1998 • 5.1.18.4.2. kad se napojni vod prazni brzinom od najmanje 1 bar/s, automatsko kočenje prikolice mora početi djelovati prije nego se tlak u napojnom vodu snizi na 2 bara.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 148/08, Broj 51/09, Broj 5/04, Broj 51/96, Broj 15/03, Broj 118/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled