PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-07-76-1359 NN 76/1999

• (7) Promidžbene poruke i teletrgovina moraju biti nedvojbeno prepoznatljive kao takve i razvidno odvojene od drugih dijelova programskih sadržaja putem vizualnih ili akustičnih sredstava. U načelu one se emitiraju u blokovima.


Propis NN 76/1999

• (8) Promidžbene poruke i teletrgovina koje utječu na podsvijest nisu dopuštene.


Propis NN 76/1999

• (9) Prikrivene i lukave promidžbene poruke i teletrgovina nisu dopuštene, poglavito predstavljanje proizvoda i usluga u programu kad to služi u promidžbene svrhe.


Propis NN 76/1999

• (10) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju podsjećati, niti vizualno niti akustično, na osobe koje redovito vode vijesti ili programe o tekućim događajima, o vremenskoj prognozi, o športu i slično.


Propis NN 76/1999
• (11) Promidžbene poruke i teletrgovina se umeću između programa. Kad su ispunjeni uvjeti sadržani u stavku 12., 13., 14. i 15. ovoga članka, promidžbene poruke i teletrgovina mogu se uvrstiti tijekom programa na takav način da ne štete cjelovitosti i vr

Propis NN 76/1999
• (12) U programima koji se sastoje od samostalnih dijelova, ili u športskim i u slično uređenim priredbama i predstavama što sadrže prekide, promidžbene poruke i teletrgovina mogu biti umetnute jedino između dijelova ili u prekidima.

Propis NN 76/1999 • (13) Emitiranje audiovizualnih ostvarenja kao što su dugometražni filmovi, televizijski filmovi i umjetnički dokumentarni filmovi (osim serija, serijala, zabavnih programa i dokumentarnih programa koji nemaju umjetničku vrijednost) ako im je trajanje dulje od četrdeset pet minuta, može se prekinuti jedanput za svako cjelovito trajanje od četrdeset pet minuta. Prekid za emitiranje promidžbenih poruka ne može trajati više od jedne minute. Daljnji prekid je dopušten ako je trajanje dugometražnih filmova, televizijskih filmova i umjetničkih dokumentarnih filmova najmanje dvadeset minuta dulje od dva ili više cjelovitih trajanja od četrdeset pet minuta.
Propis NN 76/1999 • (14) Ako su programi, osim onih navedenih u stavku 12. ovoga članka prekidani promidžbenim porukama ili teletrgovinom, treba proteći najmanje petnaest minuta između svakog sljedećeg prekida za promidžbene poruke ili teletrgovine unutar programa.
Propis NN 76/1999 • (15) Promidžbene poruke i teletrgovina ne smiju se umetati u programe vjerske službe.
Propis NN 76/1999 • (16) Vijesti, programi o tekućim događanjima, dokumentarni programi i programi za djecu, kad traju manje od trideset minuta ne smiju se prekidati promidžbenim porukama ili teletrgovinom. Ako traju trideset minuta i dulje, primijenit će se odredba stavka 14. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 76/1999 • (17) Promidžbene poruke i teletrgovina za proizvode duhana nisu dopušteni.
Propis NN 76/1999 • (18) Promidžbene poruke i teletrgovina za alkoholna pića svih vrsta, trebaju biti u skladu sa sljedećim pravilima:
Propis NN 76/1999 • - ne smiju biti upućene, poglavito maloljetnicima i nitko u promidžbenim porukama i teletrgovini, tko je povezan s uživanjem alkohola, ne smije izgledati kao da je maloljetnik,
Propis NN 76/1999 • - ne smiju povezivati uživanje alkohola s fizičkim aktivnostima ili upravljanjem vozilom,
Propis NN 76/1999 • - ne smiju tvrditi da alkohol ima terapeutsko djelovanje, ili da ima stimulirajući ili umirujući učinak ili da može riješiti osobne probleme,
Propis NN 76/1999 • - ne smiju poticati neumjereno uživanje alkohola ili prikazivati apstinenciju i stanje trijeznosti u negativnom smislu,
Propis NN 76/1999 • (19) Nisu dopuštene promidžbene poruke ni teletrgovina za lijekove i medicinske tretmane koji su dostupni jedino na liječnički recept.
Propis NN 76/1999 • (20) Promidžbene poruke i teletrgovina za sve druge lijekove i medicinske tretmane trebaju biti jasno prepoznatljivi kao takvi, pošteni, istiniti i podložni provjeri, te moraju odgovarati zahtjevima zaštite pojedinca od štetnih posljedica.
Propis NN 76/1999 • (21) Ravnatelj Zavoda može, na prijedlog Vijeća, pravilnikom propisati i druge uvjete za emitiranje promidžbenih poruka i teletrgovine, te programa pod pokroviteljstvom iz članka 85. ovoga Zakona, u skladu s Europskom konvencijom o prekograničnoj televiziji.
Propis NN 76/1999 • (1) Kad se emitira program pod pokroviteljstvom, u cijelosti ili dijelom, mora se kao takav na odgovarajući način, razvidno označiti na početku i/ili na kraju programa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 66/06, Broj 59/96, Broj 139/97, Broj 152/08, Broj 63/05, Broj 177/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled