PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-07-95-1322 NN 95/1998

• 9.1.5.2. Usprkos zahtjeva iz točke 9.1.5.1., proizvođač može odabrati uporabu faktora starenja prema sljedećoj tablici, kao drugu mogućnost, umjesto ispitivanja prema točki 9.1.5.1.:


Propis NN 95/1998

• 10. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 83 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 2. srpnja 1995.1, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 83.02).


Propis NN 95/1998

• 11. Pravilnik ECE R 83.02 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.


Propis NN 95/1998

• 13. Provjera sukladnosti vozila s zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).


Propis NN 95/1998
• 14. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:

Propis NN 95/1998
• - od 1. listopada 1999. za sva nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.

Propis NN 95/1998 • - od 1. listopada 2001. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
Propis NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Ad.82/Rev. 1 (Preradba 1, stupila na snagu 30. prosinca 1992.)
Propis NN 95/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Ad.82/Rev. 1 /Corr. 2 (Ispravak 2, stupio na snagu 1. srpnja 1994.)
Propis NN 95/1998 • Temeljem članka 13 stavak 2., članka 17 stavak 2. i članka 23 stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/1998 • 1. Vozila kategorija L moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.
Propis NN 95/1998 • 2. Ova naredba odnosi se na kočenje motornih vozila kategorije L, koja imaju dva ili tri kotača.
Propis NN 95/1998 • 3.1. Na vozila čija najveća projektirana brzina nije veća od 25 km/h
Propis NN 95/1998 • 3.2. Vozila prilagođena invalidnim vozačima (vozačima invalidima)
Propis NN 95/1998 • 4.1.1. Kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da omogući vozilu pri uobičajenoj uporabi da, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo udovoljava odredbama ove naredbe.
Propis NN 95/1998 • 4.1.2. Posebice kočni uređaj mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da se osigura otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu je uređaj izložen.
Propis NN 95/1998 • Kočni uređaj definiran u točki 2.3. Pravilnika ECE R 78.01 mora obavljati sljedeće funkcije:
Propis NN 95/1998 • Radno kočenje mora omogućiti kontrolu gibanja vozila i njegovo sigurno, brzo i učinkovito zaustavljanje pri bilo kojoj brzini i opterećenju i pri bilo kojoj uzbrdici ili nizbrdici. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, bez pomicanja ruku s upravljača.
Propis NN 95/1998 • Pomoćno kočenje mora omogućiti zaustavljanje vozila na prihvatljivoj udaljenosti u slučaju neispravnosti radnog kočenja. Mora biti omogućena postupna promjena ovoga kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, držeći pri tome najmanje jednu ruku na upravljaču. U smislu ovih odredbi pretpostavlja se da se ne može istodobno pojaviti više od jedne neispravnosti u sustavu radnog kočenja.
Propis NN 95/1998 • Parkirno kočenje mora omogućiti zadržavanje vozila u mirovanju na uzbrdici ili nizbrdici, čak i kad vozač nije prisutan, pri čemu se držanje radnih dijelova kočnice u blokiranom stanju mora postići isključivo mehaničkim uređajem. Vozač mora moći ostvariti taj kočni učinak sa svojeg sjedala.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 11/94, Broj 2/02, Broj 39/07, Broj 111/07, Broj 2/98, Broj 11/94


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled