PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-08-95-1607 NN 95/2002

• aa) Na mjerodavnim tržištima sudjeluju gotovo svi najveći svjetski proizvođači lakih, srednjih i teških kamiona, pa se može reći kako je ono relativno dobro strukturirano. Proizvodi s mjerodavnih tržištâ stoga su nadomjestivi i zamjenjivi. Provođenjem ove koncentracije VOLVO povećava svoje udjele na mjerodavnim tržištima prodaje srednjih i teških kamiona, dok na tržištu prodaje lakih kamiona do sada niti nije bio prisutan.


Stranica NN 95/2002

• Međutim, time VOLVO ne postaje tržišni lider, a kumulirani tržišni udjel sudionika koncentracije niti na jednom od mjerodavnih tržištâ ne prelazi postotak koji je člankom 16. ZZTN određen kao granica vladajućeg položaja na tržištu.


Stranica NN 95/2002

• bb) Nakon provedene koncentracije, VOLVO i RENAULT V.I. biti će u mogućnosti pojednostaviti svoje komercijalne operacije, te ponuditi tržištu i potrošačima široku lepezu proizvoda koji odgovaraju na zahtjeve tržišta. No kako će VOLVO i nadalje ostati suočen s jakom konkurencijom velikog broja globalnih suparnika, ne postoji mogućnost podizanja cijene njegovih proizvoda iznad trenutne razine kvalitativnog razreda.


Stranica NN 95/2002

• cc) S gledišta pogodnosti za potrošače, može se također očekivati da će se udruživanjem dosadašnjih kapaciteta povećati racionalnost njihova poslovanja, što će potencijalno imati učinak na krajnje potrošače.


Internet NN 95/2002
• c) Provođenjem ove koncentracije ne dolazi do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja sudionika koncentracije na mjerodavnim tržištima, a naročito ne u mjeri koja bi znatno ili trajno ograničila ili ukinula slobodno tržišno natjecanje.

Propis NN 95/2002
• d) Sukladno iznijetim činjenicama odlučeno je da se prijavljena koncentracija kao dopuštena upiše u Upisnik o koncentracijama, kao što je navedeno u točki II. izreke ovog rješenja.

Propis NN 95/2002 • 4. Temeljem članka 37.a ZZTN, rješenja Agencije donesena primjenom odredbe članka 36. ZZTN objavljuju se u »Narodnim novinama«, te je odlučeno kao u točki III. izreke ovog rješenja.
Propis NN 95/2002 • 5. U smislu odredaba Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96, 131/97, 68/98 i 116/00), tarifni broj 107. točka 1., za rješenje o upisu u Upisnik o koncentracijama plaća se upravna pristojba u iznosu od 250.000,00 kuna, dok se na prijavu za upis u Upisnik o koncentracijama, sukladno tarifnom broju 106. točki 1., plaća upravna pristojba u iznosu od 5.000,00 kuna.
Propis NN 95/2002 • Uplatu treba izvršiti na račun broj: 30102-630-16, poziv na broj: 24/5002 - MB, u roku od osam dana od dana dostavljanja ovog rješenja, te Agenciji dostaviti dokaz o izvršenoj uplati.
Propis NN 95/2002 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/2002 • Na temelju članaka 27. stavak 1., 29. stavak 1. i 35. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 48/95, 52/97 i 89/95), u upravnoj stvari utvrđivanja narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja, pokrenutoj temeljem zahtjeva poduzetnika Outdoor d.o.o. poduzeće za vanjsko oglašavanje, sa sjedištem u Zagrebu, Prilaz Gjure Deželića 63, zastupanog po Gabrieli Klarić, članici Uprave, protiv Grada Splita, sa sjedištem u Splitu, Obala kneza Branimira 17, zastupanog po Slobodanu Berošu, gradonačelniku, ravnatelj Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja donosi sljedeće
Propis NN 95/2002 • 1. Utvrđuju se ništavima odredbe točke 8. i 9. Oglasa za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa, kojeg je 5. lipnja 2002. u Slobodnoj Dalmaciji objavio Grad Split – Gradsko poglavarstvo, a koje glase, cit.:
Propis NN 95/2002 • »Pri odabiru najpovoljnijeg ponuditelja prednost će imati dosadašnji zakupnici......«, i
Propis NN 95/2002 • – 5 važećih ugovora za postavljanje reklamnih panoa s većim gradovima u Hrvatskoj«.
Propis NN 95/2002 • 2. Nalaže se Gradu Splitu da u Slobodnoj Dalmaciji objavi novi Oglas za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa, bez odredaba iz točke 1. izreke ovoga rješenja.
Propis NN 95/2002 • – Rok izvršenja: osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja.
Propis NN 95/2002 • 3. Nalaže se Gradu Splitu da preslik novog Oglasa za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa, dostavi Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja.
Propis NN 95/2002 • 5. Obveznik uplate upravne pristojbe u iznosu od 5.000,00 kuna je poduzetnik Outdoor d.o.o. Upravna pristojba uplaćuje se u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja.
Propis NN 95/2002 • I. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 11. lipnja 2002. zahtjev poduzetnika Outdoor d.o.o. Poduzeće za vanjsko oglašavanje (dalje: Outdoor d.o.o.), sa sjedištem u Zagrebu, Prilaz Gjure Deželića 63, zastupanog po Gabrieli Klarić, članici Uprave, za pokretanje postupka radi utvrđivanja narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja, protiv Grada Splita.
Propis NN 95/2002 • U rečenom zahtjevu podnositelj, u bitnome, navodi da je Grad Split – Gradsko poglavarstvo, 5. lipnja 2002. u Slobodnoj Dalmaciji, objavilo Oglas za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa (dalje: Oglas).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 134/08, Broj 142/99, Broj 2/09, Broj 124/04, Broj 119/09, Broj 143/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled