PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Agencija je, uvidom u dokumentaciju koju je dostavio podnositelj prijave, utvrdila da je poduzetnik Konzum d.d., u 2003. godini, kao godini koja prethodi koncentraciji ostvario ukupan prihod u iznosu od 5.776.277.378,78 kuna.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• S obzirom da je isti društvo-član Agrokor koncerna, sa sjedištem u Zagrebu, Trg D. Petrovića 3, u konkretnom se slučaju, sukladno članku 22. stavak 4. ZZTN, kao ukupan godišnji prihod svih sudionika koncentracije (u smislu grupe) uzimaju podaci iz konsolidiranog godišnjeg izvješća Agrokor koncerna za 2003. godinu. Ukupan prihod Agrokor koncerna u navedenoj je godini iznosio 9.150.620,000,00 kuna.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Poduzetnik Mediator d.o.o. u istom je razdoblju ostvario ukupni prihod u iznosu od 312.791.395,16 kuna.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Iz navedenog proizlazi da su sudionici koncentracije ispunili uvjete za obveznu prijavu koncentracije propisane člankom 22. stavcima 4. i 5. ZZTN, budući da ukupan prihod svih poduzetnika sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga na svjetskom tržištu iznosi najmanje jednu milijardu kuna, u financijskoj godini koja je prethodila koncentraciji, s time da ukupan prihod svakog od najmanje dva sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga u Republici Hrvatskoj, u istom razdoblju, iznosi najmanje 100.000.000,00 kuna.


Internet NN 121/2004
• U smislu članka 7. stavak 1. ZZTN, mjerodavno tržište Agencija određuje kao tržište određene robe i/ili usluga koje su predmet obavljanja djelatnosti poduzetnika na određenom zemljopisnom području.

Internet stranice NN 121/2004
• S obzirom da oba sudionika koncentracije, ostvaruju najveći dio ukupnog prihoda od djelatnosti trgovine na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima (nespecijaliziranim prodavaonicama), Agencija je, kao tržište u tzv. proizvodnoj dimenziji, odredila upravo navedenu djelatnost.

Internet stranice NN 121/2004 • Zemljopisno područje na kojem djeluju sudionici koncentracije određeno je kao područje:
Internet stranice NN 121/2004 • Poduzetnik Mediator d.o.o., navedenu djelatnost obavlja isključivo na tom području, dok je Konzum d.d., prisutan u Pločama gdje ima jednu prodavaonicu.
Internet stranice NN 121/2004 • Poduzetnik Konzum d.d., djelatnost trgovine na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima, obavlja na cjelokupnom hrvatskom području, osim u Požeško-slavonskoj županiji, centraliziranim načinom poslovanja. Stjecanjem udjela u Mediatoru d.o.o., mijenja se tržišni udjel stjecatelja na tržištu Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 121/2004 • Na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije prije provedbe predmetne koncentracije bilo je prisutno osam (8) poduzetnika. Najveći udjel, ostvaren prema ukupnom prihodu u godini koja prethodi koncentraciji, 2003. godina, držao je Mediator d.o.o.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 121/2004 • Tržišni udjeli poduzetnika – sudionika koncentracije na mjerodavnom tržištu na području Dubrovačko-neretvanske županije, u 2003. godini, prije provedbe koncentracije, prikazani su u Tablici 1.
Informacije NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize
Poslovne stranice NN 121/2004 • Za analizu koncentriranosti mjerodavnog tržišta Agencija je koristila Herfindahl-Hirschmanov indeks (dalje: HHI), i pokazatelj koncentriranosti, tzv. concentration ratio (CR).
Pregledi NN 121/2004 • HHI je mjerilo za izračun koncentriranosti tržišta koji se izračunava zbrajanjem kvadrata tržišnih udjela svih poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu. HH indeks nije odlučujući element za donošenje odluke o dopuštenosti pojedine koncentracije, već element prve faze procjene u odnosu na sveobuhvatnu analizu koncentracije.
Besplatno NN 121/2004 • Na konkretnom je mjerodavnom tržištu HHI, prije provedbe koncentracije, iznosio 2.184,83 iz čega proizlazi da je ovo tržište početno visoko koncentrirano.
Glasnik NN 121/2004 • Tržišta na kojima HHI iznosi između 1.000 i 1.800 smatraju se umjereno koncentriranima, a ona na kojima iznosi preko 1.800 bodova, visoko koncentriranima.
Propis NN 121/2004 • Pokazatelj koncentriranosti (CR 2) za prva dva poduzetnika iznosio je 56,69, dok je pokazatelj koncentriranosti (CR4) za prva četiri poduzetnika iznosio 86,36, te se može zaključiti da se ovo tržište ne smatra vrlo konkurentnim.
Propis NN 121/2004 • b) Tržišni udjeli poduzetnika–sudionika koncentracije, te ostalih poduzetnika koji djeluju na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, na području Republike Hrvatske, kao godini prije provedbe predmetne koncentracije, prikazani su u Tablici 2:
Propis NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: AZTN, Odjel za ekonomski sustav i analize
Propis NN 121/2004 • Na konkretnom je mjerodavnom tržištu HHI, prije provedbe koncentracije HH indeks iznosio 1.176 bodova i manji je od 1.800 bodova, te je riječ o umjereno koncentriranom tržištu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 28/06, Broj 118/09, Broj 135/05, Broj 117/07, Broj 111/03, Broj 15/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled