PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-08-81-1472 NN 81/1999

• Akcijski planovi realizirat će se prema prioritetima, ovisno o financijskim i organizacijskim mogućnostima. S realizacijom prioritetnih akcijskih planova (PR!) trebalo bi započeti odmah, odnosno realizirati ih tijekom sljedeće dvije godine. Kratkoročne planove potrebno je započeti u razdoblju od sljedećih pet godina. Srednjoročni i dugoročni mogu se, ovisno o mogućnostima, realizirati i nakon pet godina.


Propis NN 81/1999

• Veliki dio akcijskih planova realizirat će se kroz redovnu djelatnost ovlaštenih tijela, te ne zahtijevaju posebno financiranje. Iznimno će biti potrebno financirati rad pojedinih stručnih povjerenstva, što ne zahtijeva velika sredstva. Svrha navođenja takvih akcijskih planova u NSAP-u je osiguravanje prioriteta i žurnosti u njihovoj realizaciji. To se posebice odnosi na donošenje nekih novih zakona i propisa, reviziju postojećega zakonodavstva i osiguranje unošenja mjera zaštite biološke i krajobrazne raznolikosti u različite sektore, te osiguranja prioriteta u financiranju dijela znanstveno-istraživačkih programa.


Propis NN 81/1999

• Iako bi financiranje većine planova trebala biti obveza državnoga proračuna, veliki broj projekata je podoban i za financiranje iz međunarodnih sredstava, no realizaciju ove mogućnosti je teško procijeniti, budući da ovisi o različitim činiteljima, a naročito o ulasku Republike Hrvatske u PHARE-program.


Propis NN 81/1999

• U Državnom proračunu utemeljit će se posebna stavka - Sredstva za provođenje NSAP-a kojom bi se barem dijelom osigurala nužna sredstva za ovu djelatnost. Visinu godišnjih sredstava moguće je odrediti paušalno (određena svota) na temelju prijedloga godišnjega programa rada kojega donosi Povjerenstvo za praćenje provedbe NSAP-a ili u određenom postotku od visine ukupnoga državnog proračuna.


Propis NN 81/1999
• Osim ovih namjenskih sredstava, svi sudionici provedbe NSAP-a osiguravat će dio sredstava u okviru svojih djelatnosti, a ovisno o sudjelovanju u pojedinim akcijskim planovima. Dio sredstava pokušat će se osigurati preko sponzora iz poslovnoga sektora.

Propis NN 81/1999
• Posebno je važno razraditi akcijske planove koji su od međunarodne razine važnosti i za njih tražiti financiranje iz inozemnih izvora.

Propis NN 81/1999 • Dio aktivnosti u provedbi NSAP-a treba sustavno usmjeravati na županijsku razinu koja će vjerojatno s vremenom biti sve izraženija.
Propis NN 81/1999 • Nakon usvajanja NSAP-a na državnoj razini, županije, odnosno Grad Zagreb, pristupit će izradi odgovarajućih provedbenih programa na lokalnoj razini, koje donose županijske skupštine, odnosno Skupština Grada Zagreba, uz pribavljenu suglasnost Državne uprave za zaštitu prirode i okoliša. Na takav način osigurat će se odgovarajuća zaštita i briga za dijelove biološke i krajobrazne raznolikosti koji su od lokalne razine važnosti, te provedba brojnih nacionalnih ciljeva na lokalnoj razini.
Propis NN 81/1999 • Na temelju stalnoga praćenja provođenja NSAP-a, svakih pet godina načinit će se njegova revizija, odnosno sagledati što je od zacrtanoga plana realizirano, da li su se pojavili neki novi trenuci, jesu li se promijenili prioriteti, te načiniti novi popis akcijskih planova.
Propis NN 81/1999 • Za reviziju NSAP-a zaduženi su Državna uprava za zaštitu prirode i okoliša i Povjerenstvo za praćenje provedbe NSAP-a. Revidirani NSAP donosi Hrvatski državni sabor.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 81/1999 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93 i 48/99), i Uredbe o načelima za unutarnje ustrojstvo i o radnom vremenu tijela državne uprave (»Narodne novine«, br. 37/94 i 25/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj dana 22. srpnja 1999. godine donijela
Propis NN 81/1999 • Ovom Uredbom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva gospodarstva (dalje u tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija, unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, te okvirni broj državnih službenika i namještenika Ministarstva.
Propis NN 81/1999 • Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Ministarstvo može obavljati upravne i druge stručne poslove koji su mu zakonom dani u nadležnost i djelokrug.
Propis NN 81/1999 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva ustrojavaju se upravne organizacije, odnosno unutarnje ustrojstvene jedinice:
Propis NN 81/1999 • Uprava za industriju i brodogradnju obavlja upravne i stručne poslove u svezi s industrijom i brodogradnjom, predlaže mjere i prati razvoj industrije i brodogradnje, predlaže mjere industrijske politike uključivo i mjere održivog industrijskog razvitka i smanjenja utjecaja industrijskih pogona na okoliš; predlaže mjere za unapređenje sustava industrijskog vlasništva i prijenosa tehnologije; predlaže i prati mjere restrukturiranja i sanacije određenih trgovačkih društava; prati i sudjeluje u radu međunarodnih organizacija s područja industrije; sudjeluje u planiranju razvoja industrije za obrambene namjene; potiče tehnološki razvoj industrije od interesa za obranu zemlje i proizvodnju namijenjenu toj svrsi; predlaže i provodi mjere razvoja brodogradnje na cijelom području Republike Hrvatske; prati razvoj brodogradnje i utjecaj drugih mjera gospodarske politike na stanje u brodograđevnoj i brodoremontnoj djelatnosti; surađuje s drugim tijelima državne uprave te pravnim osobama s javnim ovlstima u zemlji i inozemstvu na ostvarivanju poslova iz svog djelokruga; obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
Propis NN 81/1999 • U sklopu Uprave za industriju i brodogradnju ustrojavaju se:
Propis NN 81/1999 • Odjel za industrijske grane i djelatnosti prati i analizira poslovanje industrijskih grana; prati i potiče uvođenje suvremene tehnologije u hrvatske industrijske grane; prati poslovanje i razvoj industrijskih kapaciteta i proizvodnje od interesa za obranu Republike Hrvatske; prati pokazatelje u industrijskim granama i djelatnostima te izrađuje analize u svezi stanja u industrijskim granama i djelatnostima; sudjeluje u izradi zakona i drugih propisa iz djelokruga svoga rada; organizira i provodi stručnu suradnju s drugim tijelima državne uprave te s drugim odgovarajućim stručnim institucijama u zemlji i inozemstvu, organizira rad stručnih grupa i savjetovanja te uspostavlja i druge kontakte u cilju poticanja i promicanja industrijskih grana i djelatnosti. Obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
Propis NN 81/1999 • Odjel za industrijski razvoj i restrukturiranje utvrđuje i predlaže elemente politike razvoja i restrukturiranja industrije uključivo i mjere za održivi industrijski razvitak i smanjenje utjecaja industrijskih pogona na okoliš; predlaže odgovarajuće horizontalne mjere industrijske politike (uvođenje novih tehnologija; povećanje obrazovne razine i sl.); predlaže mjere restrukturiranja pojedinih trgovačkih društava i prati postupke restrukturiranja industrije i pojedinih industrijskih subjekata; utvrđuje pravce razvitka i restrukturiranja industrije; predlaže mjere za unapređenje sustava industrijskog vlasništva; surađuje s drugim tijelima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, stručnim organizacijama, institucijama u zemlji i inozemstvu; sustavno prati rad i ostvaruje kontakte s međunarodnim organizacijama i specijaliziranim agencijama, te drugim međunarodnim organizacijama. Obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
Propis NN 81/1999 • Odjel brodogradnje i brodoremonta prati i analizira planove i ostvarenja poslovanja svih morskih i riječnih brodogradilišta, koja se bave izgradnjom i/ili remontom plovnih objekata u cilju utvrđivanja strategije njihovog razvoja, koji je usklađen s općim ciljevima gospodarskog razvoja i mogućnostima Republike Hrvatske kao i mogućom ulogom ove gospodarske grane na svjetskom tržištu. U tom smislu ovaj odjel predlaže mjere Vlade Republike Hrvatske, kojim se podupire njihova neophodna rehabilitacija i poželjan razvoj kroz financijsko i organizacijsko i tehnološko restrukturiranje, te njihova konačna privatizacija. Naročito, ovaj odjel vodi računa i predlaže Vladi Republike Hrvatske mjere za održavanje konkurentnosti ove grane na svjetskom tržištu osiguravanjem povoljnih domicilnih izvora financiranja i prihvatljivog poreznog opterećenja, sve u opsegu i okvirima, koje uživa najrelevantnija inozemna konkurencija. Posebno, ovaj odjel koordinira razvojno i poslovno usmjerenje ove grane s potrebama domaćeg trgovačkog i vojnog pomorstva.
Propis NN 81/1999 • Uprava za energetiku i rudarstvo obavlja upravne i stručne poslove u svezi s pripremanjem energetske bilance Republike Hrvatske; kontinuirano prati i analizira njeno ostvarivanje; stvara uvjete za provedbu energetske politike; izrađuje energetsko-gospodarske analize; prati uvoz i izvoz energenata; prati prostorno planiranje energetskih objekata te njihov utjecaj na okoliš; prati obavljanje tehničko-sigurnosnih analiza i prosudbi, izgradnju i korištenje nuklearnih objekata te sigurnost tih objekata; predlaže mjere za usklađivanje razvitka elektroenergetskog sustava; prati i analizira učinke mjera; nadzire zakonitost rada elektroprivrednih pravnih osoba; izrađuje programe racionalnog korištenja energije i njegovog provođenja; obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina; utvrđuje strategiju i prati razvoj rudarstva; izdaje odobrenja za istraživanje i eksploataciju te uporabu rudarskih objekata, uređaja i postrojenja kao i za izvođenje rudarskih radova; obavlja upravni nadzor iz svog djelokruga, te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 45/05, Broj 76/98, Broj 97/08, Broj 35/93, Broj 30/05, Broj 155/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled