PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 36/1991

• Autobusna stajališta grade se izvan kolnika uz desni rub kolnika za svaki prometni smjer.


Propis NN 36/1991

• Kod kolničkog traka s više prometnih trakova, autobusno stajalište gradi se uz krajnji desni prometni trak.


Propis NN 36/1991

• Autobusna stajališta grade se na dionici javne ceste gdje je najmanja ukupna pregledna dužina jednaka 1,5 dužine zaustavnog puta (skica 2).


Propis NN 36/1991

• Na dvosmjernoj javnoj cesti autobusna stajališta grade se u paru i to tako da se u smjeru vožnje prije nailazi na stajalište s lijeve strane javne ceste (skica 3a).


Propis NN 36/1991
• Međusobni razmak krajnih točaka autobusnih stajališta ne smije biti manji od 50 m na magistralnim cestama i ne manji od 30 m na regionalnim i lokalnim cestama.

Propis NN 36/1991
• Iznimno od stavka 2. ovog članka autobusna stajališta mogu se graditi tako da se prvo nailazi na desno autobusno stajalište.

Propis NN 36/1991 • - Medusobni razmak krajnih točaka autobusnih stajališta ne smije biti manji od 50 m (skica 3b).
Propis NN 36/1991 • Oblikovanje autobusnog stajališta mora biti prilagođeno vozno-tehničkim uvjetima ceste na kojoj je locirano.
Propis NN 36/1991 • Brzine odvajanja određuju se na osnovi uvjeta sigurnosti prometa.
Propis NN 36/1991 • Najmanji elementi za dimenzioniranje autobusnog stajališta određuju se na osnovi brzine kojom se autobus odvaja s kolnika ceste na početku autobusnog stajališta (skica 4 i tabela 1).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 36/1991 • Kut što ga tvori os ceste s osi.odvojne trake u stajalište ne smije biti veći od 12 stupnjeva.
Propis NN 36/1991 • Maksimalna brzina odvajanja na temelju koje se određuju minimalni tehnički elementi odvojne trake je 60 km/h, bez obzira na to da li tehnički elementi na toj cesti omogućuju i veću brzinu.
Propis NN 36/1991 • Najmanje dimenzije slobodnog profila autobusnog stajališta, u koji ne smije zadirati nikakva stalna zapreka vidljive su na skici 5.
Propis NN 36/1991 • Širina prostora za stajanje autobusa mora biti najmanje 3,0 m računajući od vanjskog ruba kolnika ceste, odnosno vanjskog ruba rigola, do unutrašnjeg ruba rubnjaka perona
Propis NN 36/1991 • Dužina prostora za stajanje autobusa iznosi najmanje 15,0 m za jedan autobus. najmanje 26,0 m za dva autobusa (kod intenzivnog autobusnog prometa), a za zglobni autobus najmanje 18,0 m (tabela 2).
Propis NN 36/1991 • Širina izdignutog perona iznosi najmanje 2,0 m (iznimno 1,5 m) računajući od unutarnjeg ruba rubnjaka perona.
Propis NN 36/1991 • Dužina perona jednaka je dužini prostora za stajanje autobusa.
Propis NN 36/1991 • Najmanji radius krivina kolnika za zglobni autobus iznosi za unutarnji polumjer 9,5 a za vanjski polumjer iznosi 16,0 m (skica 6):
Propis NN 36/1991 • Najmanji poprečni pad autobusnog stajališta iznosi 2,5%. Duž autobusnog stajališta treba izvesti bankinu i objekte za odvodnju.
Propis NN 36/1991 • Odvodnja oborinske vode sa autobusnog stajališta mora biti tako riješena da se voda ne slijeva na cestu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 79/05, Broj 14/03, Broj 6/06, Broj 115/07, Broj 84/06, Broj 107/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled