PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 16/1994

• Bodovanje ostalog stručnog rada obavlja ravnatelj škole, odnosno za ravnatelja Zavod, na osnovi odgovarajučih dokaza, prema članku 14. ovoga pravilnika.


Propis NN 16/1994

• Nastavnik odnosno ravnatelj koji je, stupanjem ovog pravilnika na snagu, imao 10 godina radnog iskustva u odgoju i obrazovanju, a tijekom posljednje tri godine bio aktivno uključen u stručni i pedagoški rad Zavoda, bio uspješan u skladu s člankom 10. ovoga pravilnika i ostvario 5 bodova iz ostalog stručnog rada prema članku 14. ovoga pravilnika, može iznimno podnijeti zahtjev za napredovanije u zvanje mentora. Nastavnik odnosno ravnatelj sa 25 i više godina radnog iskustva u odgoju i obrazovanju, koji je, stupanjem na snagu ovoga pravilnika, posljednje tri godine bio aktivno uključen u stručni i pedagoški rad Zavoda, te udovoljio uvjetima iz članka 10. ovoga pravilnika i ostvario deset bodova iz ostaloga stručnog rada prema članku 14. ovoga pravilnika, može iznimno podnijeti zahtjev za napredovanje u zvanje savjetnika.


Propis NN 16/1994

• Zahtjev za napredovanje iz članka 16. ovoga pravilnika podnosi se Ministarstvu kulture i prosvjete prema odrednicama članka 4. i 5. ovoga pravilnika.


Propis NN 16/1994

• Odredba članka 16. ovoga pravilnika primjenjivat će se u roku od godinu dana od dana stupanja na snagu ovoga pravilnika.


Propis NN 16/1994
• Zahtjev za napredovanje može podnijeti nastavnik, odnosno ravnatelj koji je u tekućoj godini navršio određeni broj godina radnog iskustva, utvrđenih u članku 8. 9. i 16. ovoga pravilnika.

Propis NN 16/1994
• Obrasce iz članka 4. i 11. ovoga pravilnika, te stručne upute za provedbu pravilnika izradit će Zavod u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ovoga pravilnika.

Propis NN 16/1994 • Stupanjem na snagu ovoga pravilnika prestaje važiti Pravilnik o postupku, načinu i uvjetima ocjenjivanja i napredovanja nastavnika srednjih škola ("Narodne novine". br. 86/92).
Propis NN 16/1994 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 16/1994 • Na osnovi članka 18. i 19. Zakona o odvjetništvu ("Narodne novine" broj 9/94.) i Tbr. 49. Tarife o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore, Hrvatska odvjetnička komora je dana 26. 2. 1994. donijela
Propis NN 16/1994 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA TARIFE O NAGRADAMA I NAKNADI TROŠKOVE ZA RAD ODVJETNIKA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1994 • U Tarifnom broju 7. stavak 2. iznos od "500.000 HRD" zamjenjuje se iznosom od "1.000.000 HRD".
Propis NN 16/1994 • 1. U imovinskopravnim stvarima odvjetnici mogu sa strankom ugovoriti nagradu za rad i u razmjeru s uspjehom u postupku odnosno u pravnim radnjama, koje će za stranku poduzeti.
Propis NN 16/1994 • 2. Gornja granica ugovorenog postotka ne može prijeći 30% od ukupno ostvarenog uspjeha.
Propis NN 16/1994 • 3. Ugovor iz stavka 1. ovoga članka valjan je samo ako je zaključen u pismenoj formi".
Propis NN 16/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske na sjednici održanoj dana 25. veljače 1994. godine donio je
Propis NN 16/1994 • 1. Ne prihvaća se prijedlog Saveza samostalnih sindikata Hrvatske i Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja Hrvatske za ocjenu ustavnosti odredbe članka 2. stavka 1. članka 3., 4. i 5. stavka 1. Uredbe o plaćama ("Narodne novine" broj 6/94 od 28. siječnja 1994.)
Propis NN 16/1994 • Ocjenjujući Uredbu o plaćama sa stajališta ustavnih određenja Republike Hrvatske kao socijalne države, te poštivanja prava čovjeka, socijalne pravde i vladavine prava u skladu s odredbom članka 1. u svezi članka 3. Ustava Republike Hrvatske Ustavni je sud stao na stajalište da prijedlozi nisu osnovani. Ustav Republike Hrvatske u određenju temeljnih sloboda i prava čovjeka i građanina u odredbi članka 55. utvrđuje pravo zaposlenoga na zaradu kojom može osigurati sebi i obitelji slobodan i dostojan život. Uređenje prava zaposlenih i članova njihovih obitelji na socijalnu sigurnost i socijalno osiguranje odredba članka 56. Ustava izrijekom upućuje na zakon i kolektivni ugovor. Citirane odredbe Ustava valja cijeniti u sklopu odredbe članka 3. Ustava koji socijalnu pravdu utvrđuje kao jednu od najviših vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske.
Propis NN 16/1994 • Stajalište je Ustavnog suda Republike Hrvatske da je kolektivno pregovaranje kao mehanizam za ostvarenje ustavnih načela o socijalnoj pravdi i sigurnosti temeljni institut koji ne može biti derogiran niti zaustavljen kao proces, pa niti u uvjetima provođenja gospodarske politike u segmentu stabilizacijskog programa.
Propis NN 16/1994 • Međutim, osporena Uredba po svojoj namjeni i materiji ni u jednoj odredbi ne upućuje na zaključak da bi njome bilo obustavljeno ili spriječeno kolektivno pregovaranje na koje, kao način razrade prava, upućuje Ustav.
Propis NN 16/1994 • U načelno šire postavljenom ustavno-pravnom mehanizmu statuiranja i zaštite prava zaposlenih i članova njihovih obitelji, napose deklariranih člankom 56. Ustava, Ustavni sud razmotrio je i sve prigovore podnositelja prijedloga o pravnoj valjanosti Uredbe o plaćama i s tim u svezi došao do ovih zaključaka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 54/93, Broj 89/06, Broj 47/08, Broj 80/00, Broj 109/08, Broj 42/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled