PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-04-30-546 NN 30/2001

• c) Prema utvrđenom činjeničnom stanju Agencija prijavljenu koncentraciju, ocijenjenu kao dopuštenu, upisuje u Upisnik o koncentracijama, sukladno članku 23. ZZTN, kao što je odlučeno točkom 2. izreke ovoga rješenja.


Stranica NN 30/2001

• IV. Temeljem odredbe članka 37a. stavak 1. ZZTN, rješenja Agencije objavljuju se u »Narodnim novinama«, kao što je odlučeno točkom 3. ovoga rješenja.


Stranica NN 30/2001

• V. Rješenje Agencije o upisu u Upisnik o koncentracijama, podliježe naplati upravnih pristojbi, sukladno odredbi članka 2. stavak 1. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96), članak 14. točke 18., pod nazivom: »Pristojbe za zaštitu tržišnog natjecanja«, Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 131/97), tarifni broj 107. točka 1., te članka 1. točka 1. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 116/00).


Stranica NN 30/2001

• Sukladno odredbi članka 1. točke 1. Uredbe o izmjeni tarife u Zakonu o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 116/00), rečeni iznos pristojbe je viši od 250.000,00 kn. Stoga se naplaćuje 250.000,00 kn od podnositeljeve prijave.


Internet NN 30/2001
• Iznos iz točke II. izreke ovoga rješenja (5.000,00 kuna na ime tarifnog broja 106. točka 1. i 250.000,00 kuna na ime tarifnog broja 107. točka 1.) uplaćuje se posebnom uplatnicom u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od petnaest (15) dana od dana dostave rješenja, na račun broj 30102-630-16 poziv na broj 24/5002 – (navesti MB).

Propis NN 30/2001
• Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj, klasa: UP/I 030-02/99-01/164. U protivnom će Agencija, primjenom članka 10. stavka 2. Zakona o upravnim pristojbama, pokrenuti pred nadležnom Poreznom upravom postupak prisilne naplate upravne pristojbe od pristojbenog obveznika.

Propis NN 30/2001 • Slijedom iznijetog, odlučeno je kao u točki 4. izreke ovoga rješenja.
Propis NN 30/2001 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može, sukladno odredbi članka 37. ZZTN, pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
Propis NN 30/2001 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Jurica Malčić, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Emilija Rajić, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o ustavnoj tužbi S. ?. iz S., zastupanog po punomoćniku D. Š., odvjetniku iz S., na sjednici održanoj 14. ožujka 2001. godine, većinom glasova je donio
Propis NN 30/2001 • – presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4160/1996-4 od 28. svibnja 1997. godine i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 30/2001 • – rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, broj: 511-01-42-UP/I-7/8760/1-95 od 12. veljače 1996. godine.
Propis NN 30/2001 • II. Predmet se vraća Ministarstvu unutarnji poslova Republike Hrvatske na ponovni postupak.
Propis NN 30/2001 • 1. Pravodobnom i dopuštenom ustavnom tužbom podnositelj osporava presudu Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4160/96 od 28. svibnja 1997. godine, kojom je odbijena tužba podnositelja podnijeta protiv rješenja Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, broj: 511-01-42-UP/I-7/8760/1-95 od 12. veljače 1996. godine. Tim rješenjem odbijen je zahtjev podnositelja za primitak u hrvatsko državljanstvo s obrazloženjem da ne ispunjava uvjet iz članka 8. stavka 1. točke 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu (»Narodne novine«, broj 53/91, 70/91, 28/92 i 113/93 – u daljnjem tekstu: Zakon).
Propis NN 30/2001 • 2. Podnositelj smatra da mu je osporavanim odlukama povrijeđeno ustavno pravo iz članka 14. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske kao i da su povrijeđene odredbe članaka 3. i 19. stavka 1. Ustava.
Propis NN 30/2001 • Ističe da ispunjava sve Zakonom propisane uvjete za stjecanje hrvatskog državljanstva; da ima uredno prijavljen boravak u Republici Hrvatskoj od 1969. godine, da je 1975. godine otišao iz ekonomskih razloga na privremeni rad u SR Njemačku gdje se i danas nalazi, te da u S. ima kuću i druge nekretnine.
Propis NN 30/2001 • 3. Iz obrazloženja osporavanog rješenja upravnog tijela proizlazi stajalište tog tijela da pretpostavka iz članka 8. stavka 1. točke 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu podrazumijeva ne samo prijavljeni boravak u neprekidnom trajanju od 5 godina na teritoriju Republike Hrvatske nego i činjenicu stvarnog življenja u Republici Hrvatskoj, što u konkretnom slučaju, ocjena je tog tijela, nije ispunjeno.
Propis NN 30/2001 • I Upravni sud Republike Hrvatske je stajališta da ispunjenje pretpostavke iz članka 8. stavka 1. točke 3. Zakona uključuje i obvezu stranca da doista i boravi na teritoriju Republike Hrvatske u propisanom razdoblju.
Propis NN 30/2001 • 4. Odredbama članka 8. stavka 1. točke 1.–5. Zakona o hrvatskom državljanstvu propisane su pretpostavke pod kojima stranac može prirođenjem steći hrvatsko državljanstvo. Navedene pretpostavke moraju biti ispunjene kumulativno.
Propis NN 30/2001 • Točkom 3. stavka 1. članka 8. Zakona propisano je da prirođenjem može steći hrvatsko državljanstvo stranac ako je do podnošenja zahtjeva za primitak u hrvatsko državljanstvo, imao prijavljen boravak najmanje pet godina neprekidno na teritoriju Republike Hrvatske.
Propis NN 30/2001 • Pravno shvaćanje upravnog tijela i Upravnog suda na kojemu temelje svoje odluke nije u skladu s navedenom odredbom. Naime, ta zakonska odredba ne sadrži zahtjev za neprekidnom fizičkom nazočnošću podnositelja zahtjeva na teritoriju Republike Hrvatske, a niti se iz neke druge odredbe Zakona može zaključiti da je »činjenica stvarnog življenja« na teritoriju Republike Hrvatske konstitutivna pretpostavka za primitak u hrvatsko državljanstvo prirođenjem. Prema mjerodavnoj odredbi Zakona, naime, dovoljna je formalna prijava boravka u razdoblju najmanje pet godina neprekidno na teritoriju Republike Hrvatske, računajući od dana podnošenja zahtjeva za primitak u hrvatsko državljanstvo. Prijava boravka stranaca u Republici Hrvatskoj uređena je, s druge strane, posebnim zakonom kojim se uređuje kretanje i boravak stranaca u Republici Hrvatskoj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 101/05, Broj 38/94, Broj 112/06, Broj 122/07, Broj 100/07, Broj 107/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled