PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-03-33-708 NN 33/2002

• Dobro organizirana, visoko profesionalna i moderna institucija sastavljena od profesionalnoga, pričuvnoga i ročnog dijela, koja je sposobna jamčiti obranu države i izvršavati odgovarajuće mirnodopske zadaće u zemlji i inozemstvu.


Stranica NN 33/2002

• Skup dobro organiziranih i funkcionalno usklađenih institucija i sposobnosti, čijim djelovanjem se stvaraju pretpostavke za uspješno prevladavanje različitih vrsta kriznih situacija u mirnodopskim i ratnim uvjetima te osigurava učinkovita potpora Oružanim snagama Republike Hrvatske u svim vrstama operativnog angažiranja.


Stranica NN 33/2002

• Koncept obrambenog sustava predstavlja rezultat temeljito provedene analize svih elemenata bitnih za strategijsko promišljanje obrane. Njime se nastoji osigurati optimalan integrirani odgovor u odnosu na većinu izvora i oblika ugrožavanja. Zato njegova struktura izražava komplementarnost i međusobno ojačavajući odnos komponenti unutar samog sustava, kao i perspektivu funkcionalnog povezivanja i usklađivanja s identičnim komponentama drugih država. Takvu interaktivnu poziciju na unutrašnjem i vanjskopolitičkom planu u području obrane, Republika Hrvatska može uspješno ostvariti samo konceptom integralne obrane. On podrazumijeva sinergijsko djelovanje instrumenata vojne i civilne komponente, pomoću kojih će se ostvarivati obrana u konstitutivnom i operativnom smislu. Integralnost obrambenog sustava, kao njegovo temeljno obilježje, odnosi se, prvenstveno, na obrambena nastojanja na unutarnjem planu – i u mirnodopskim i u ratnim uvjetima. Paralelno će se obilježja integralnosti djelovanja i organiziranja izgrađivati na vanjskopolitičkom planu – participiranjem dijela vlastitih obrambenih sposobnosti u djelatnostima instrumenata kolektivne sigurnosti i obrane – radi doprinosa zajedničkim nastojanjima te povratnog stjecanja »sigurnosnih dividendi«.


Stranica NN 33/2002

• Koncept obrambenog sustava predstavlja osnovu za obrambeno organiziranje i definiranje potrebnih operativnih sposobnosti. Obrana je djelatnost organizirana od strane države koja se provodi s ciljem obrane i zaštite od različitih vrsta ugrožavanja, a prije svega od ugrožavanja vojnim sredstvima. Lepeza ugrožavanja u suvremenim uvjetima iznimno je složena. Mogućnost nastajanja, učestalost, a osobito veličina i sadržaj posljedica koje ugrožavanja mogu proizvesti, zahtijevaju primjerenu društvenu reakciju, koja se može kretati u rasponu od preventivnih do najradikalnijih reaktivnih mjera i postupaka. Za strategiju obrane bitni su nositelji reakcije, njihova organiziranost, opremljenost i osposobljenost za učinkovito djelovanje u uvjetima koji prethode ugrožavanju, u tijeku ili nakon nastupanja ugrožavanja. Područje njihovog djelovanja precizno se planski razrađuje svim neophodnim mjerama i postupcima, kako unutar vlastitih nadležnosti pojedinih nositelja unutar jedinstvenoga obrambenog sustava, tako i po svim pitanjima njihove međusobne suradnje.


Internet NN 33/2002
• Porezni obveznici očekuju da institucije-nositelji obrambene funkcije budu dobro organizirane, dostatno opremljene, prilagodljive, osposobljene, učinkovite, jeftine te, ukupno gledano, nenametljive u odnosu na druga područja društvenih interesa u mirnodopskim uvjetima. To sugerira, kao optimalno strategijsko rješenje – centraliziran sustav ustrojen na osnovi profesionalnih operativnih sposobnosti. Takav sustav ne bi zahtijevao angažiranje građana, odnosno ne bi ih odvlačio od njihovih profesionalnih i radnih interesa. Prilikom razmatranja različitih opcija, logično se nametnulo pitanje je li Republika Hrvatska u mogućnosti financirati tako koncipiran sustav. Također, može li ona u ovom trenutku – s obzirom na svoju veličinu, ograničenja u resursima, proces tranzicije kroz koji prolazi, složen geopolitički položaj i sigurnosno okružje – prihvatiti sve sigurnosne rizike koje implicira ovakvo opredjeljenje. Stoga se u ovom dokumentu, kao optimalno rješenje definira kombinirani oblik personalne popune temeljnih obrambenih institucija.

Propis NN 33/2002
• 4.4. Misija, uloga i zadaće OruŽanih snaga Republike Hrvatske

Propis NN 33/2002 • Oružane snage Republike Hrvatske temeljna su obrambena institucija i jedan od instrumenata za zaštitu ukupnih nacionalnih interesa i ciljeva hrvatskog društva. Kao takve, one ujedno predstavljaju čimbenik nacionalnog identiteta, snage, samopouzdanja i oslanjanja na vlastite sposobnosti u složenim uvjetima međunarodnih odnosa.
Propis NN 33/2002 • Punopravno članstvo u euroatlantskim i europskim sigurnosno-obrambenim strukturama (NATO, EU), kao jedino pouzdano jamstvo sigurnosti i obrane od punog spektra mogućih ugrožavanja, može se postići samo dugoročno, odnosno, u najboljem slučaju, kroz nekoliko sljedećih godina. Do tada, Oružane snage Republike Hrvatske trebaju biti u stanju ispuniti složene sigurnosne i obrambene zahtjeve prijelaznog razdoblja približavanja tim strukturama. Zahtjevi za ispunjavanjem obrambene uloge u prijelaznom razdoblju nameću pristup oslanjanja na vlastite sposobnosti, te na dobiti stečene intenzivnom međunarodnom vojnom suradnjom i zajedničkim naporima s drugim državama u izgradnji sigurnog i povoljnog okružja.
Propis NN 33/2002 • Sukladno Ustavu, Oružane snage Republike Hrvatske štite njezin suverenitet i neovisnost i brane njenu teritorijalnu cjelovitost. Ova, eksplicitno deklarirana uloga Oružanih snaga Republike Hrvatske, implicitno podrazumijeva i njihovu ulogu u odvraćanju moguće oružane agresije na teritorij Republike Hrvatske, te drugih agresivnih postupaka, prijetnji i ucjena.
Propis NN 33/2002 • Pored temeljne uloge propisane Ustavom, politička opredjeljenja za približavanje i uključivanje Republike Hrvatske u euro-atlantske integracije te za intenzivnije uključivanje u očuvanje međunarodnog mira i sigurnosti, otvorila su nova područja angažiranja Oružanih snaga Republike Hrvatske. To je sudjelovanje u mirovnim i humanitarnim operacijama, upravljanju krizama te zajedničkim vojnim vježbama s oružanim snagama drugih država. Isto tako, one će biti uključene i u različite programe suradnje i partnerstva s oružanim snagama drugih demokratskih država, usmjerene na razvijanje međusobnog povjerenja i razumijevanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 33/2002 • Oružane snage Republike Hrvatske mogu, u uvjetima predviđenima zakonom, obavljati i određene zadatke u stanju neposredne ugroženosti, u prirodnim, tehničko-tehnološkim i drugim nesrećama katastrofalnih razmjera te u drugim kriznim situacijama. One, također, imaju obvezu dnevnog sudjelovanja u zaštiti suvereniteta i teritorijalnog integriteta Republike Hrvatske, a mogu biti angažirane i u aktivnostima osiguranja infrastrukture i drugih materijalnih dobara – posebno onih važnih za obranu zemlje.
Propis NN 33/2002 • Zadaće Oružanih snaga dijele se, uvjetno, na mirnodopske te zadaće u neposrednoj ugroženosti i ratu.
Propis NN 33/2002 • Oružane snage Republike Hrvatske imaju sljedeće mirnodopske zadaće:
Propis NN 33/2002 • 1) izgradnja i održavanje stupnja borbene spremnosti primjerene ocjeni i procjeni strategijskih uvjeta i sigurnosnih potreba Republike Hrvatske,
Propis NN 33/2002 • 2) sudjelovanje u zaštiti suvereniteta i teritorijalnog integriteta Republike Hrvatske,
Propis NN 33/2002 • 3) poduzimanje operativnih mjera odgovora i neutralizacije učinaka agresivnih ponašanja i postupaka vojne prirode od strane država ili drugih međunarodnih čimbenika,
Propis NN 33/2002 • 4) sudjelovanje u mirovnim operacijama u različitim međunarodnim aranžmanima (UN, NATO/PfP, EU, »koalicije volje«), operacijama upravljanja krizama, te u različitim aktivnostima vojne suradnje usmjerenima na razvijanje partnerstva i povjerenja (posjeti, razgovori o sigurnosnim pitanjima, obuka, vježbe, razmjena osoblja, razvojni projekti i dr.),
Propis NN 33/2002 • 5) promicanje međunarodne solidarnosti sudjelovanjem u međunarodnim humanitarnim operacijama, odnosno pružanju pomoći drugim državama u uvjetima prirodnih katastrofa i nesreća,
Propis NN 33/2002 • 6) planske, organizacijske, tehničke, kadrovske i doktrinarne pripreme, te osposobljavanje za sve vrste definiranih zadaća,
Propis NN 33/2002 • 7) razvijanje interoperabilnosti s oružanim snagama država članica vojno-političkih saveza kojima se Republika Hrvatska namjerava priključiti (NATO i buduće snage EU),
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 78/05, Broj 73/09, Broj 29/06, Broj 78/99, Broj 150/08, Broj 29/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled