PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-10-162-2334 NN 162/2003

• DSU – SNAGA NARODA može prestati postojati odlukom Općeg sabora o prestanku djelovanja DSU – SNAGE NARODA. Odluka o prestanku valjana je samo ako se donese većinom od tri četvrtine ukupnog broja punopravnih članova Općeg sabora.


Stranica NN 162/2003

• Odlukom o prestanku postojanja, Opći sabor odlučit će o imovini DSU – SNAGE NARODA.


Stranica NN 162/2003

• Ukoliko Opći sabor ne donese takvu odluku, imovina DSU – SNAGE NARODA po njegovom brisanju iz registra političkih stranaka pripada Caritasu Hrvatske biskupske konferencije i treba se podijeliti siromašnima i potrebitima.


Stranica NN 162/2003

• Ovaj Statut stupa na snagu i primjenjuje se od trenutka donošenja na Osnivačkoj skupštini DSU – SNAGE NARODA.


Internet NN 162/2003
• DSU – SNAGA NARODA će se ustrojiti prema odredbama ovog Statuta u roku od 12 (dvanaest) mjeseci od njegovog donošenja.

Internet stranice NN 162/2003
• Do održavanja Općeg sabora Osnivačka skupština će izabrati i imenovati središnja upravna tijela predviđena ovim Statutom.

Internet stranice NN 162/2003 • Ovaj će Statut nakon registracije DSU – SNAGE NARODA biti objavljen u Narodnim novinama i u jednom dnevnom listu u Republici Hrvatskoj.
Internet stranice NN 162/2003 • Predsjedništvo DSU – SNAGE NARODA je ovlašteno obaviti redakciju teksta Statuta prihvaćenog na Osnivačkoj skupštini ili Općem saboru.
Internet stranice NN 162/2003 • Demokratska socijalna unija – snaga naroda (u nastavku: DSU – snaga naroda) je nastala na procjeni osnivača da je sazrelo vrijeme za obrat u promišljanju hrvatskih potencijala i perspektiva i da više nije održiv parlamentarni monopol stranaka koje umjesto da vode računa isključivo o dobrobiti naroda više su usmjerene na zadovoljavanje statusno-interesnih ambicija svojih struktura, bez odgovora na ključna pitanja nacionalnog, demokratskog, gospodarskog, socijalnog i kulturnog razvoja i stanja javnog sustava moralnih vrijednosti. DSU polazi od toga da je sve veća apstinencija birača na svim razinama izbora, manje znak njihove apolitičnosti, ili izbjegavanje građanske odgovornosti, a više pokazateljem stupnja razočaranosti postojećim stanjem hrvatske demokracije, ekonomsko-socijalnog stanja, stanjem društvenog morala i partitokratsko-klijentelističkim sustavom što ga vodeće stranke koriste za svoje strukture, a na štetu većine građana i razvojnih perspektiva Hrvatske.
Internet stranice NN 162/2003 • DSU je posljedicom spoznaje kako su izgledi hrvatske nacije da riješi teškoće svoga unutarnjeg razvoja i osvoji vjerodostojno mjesto u suvremenim europskim i univerzalnim procesima ovisni o žurnoj promjeni općeg koncepta, odnosno o usvajanju cjelovita nacionalnog programa demokratske i ekonomsko-socijalne preobrazbe i promjena u sustavu javnih moralnih vrijednosti, kako bi se zaustavila sadašnja stihija u znaku (neo)liberalnog »divljeg kapitalizma« i dramatična erozija odgovornosti nositelja javnih dužnosti za izvršenje datih obećanja i preuzetih obveza. DSU ustanovljuje da je hrvatsko društvo podijeljeno, kao rijetko kad, na osiromašenu većinu i, uglavnom na nedopustiv način, obogaćenu manjinu, što uz ozbiljne političke i ideološke podjele predstavlja branu ozbiljnijem iskoraku prema narodnom zajedništvu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 162/2003 • DSU izražava uvjerenje da hrvatski narod može izaći iz sadašnjih teškoća i postati osnove za razvoj i napredak samo ako uspostavi potrebnu razinu optimizma i narodnog jedinstva. DSU je odgovor na mnoge želje i zahtjeve različitih udruga, građanskih inicijativa i pojedinaca, u traženju kanala za demokratsku akciju radi osvajanja mogućnosti presudnog utjecanja na stanje i budućnost ekonomsko-socijalnih odnosa, budući da sve veći broj građana/birača ne nalazi među postojećim strankama onu koja može aktivirati narodni optimizam kakvoćom svojih koncepcija, umijećem provedbe programa oporavka zemlje i uspostavom razvojnog modela sukladnog izazovima europskih integracija i globalizacijskih procesa.
Informacije NN 162/2003 • DSU je strankom prvoga izbora svih onih koje je aktualna stranačka scena zapravo isključila iz odlučivanja o njihovoj vlastitoj sudbini, pa iako se – u skladu sa zakonom – registrira kao stranka, DSU je, zapravo, unija za savezništvo između gubitnika hrvatske divlje – kapitalističke tranzicije i ljudi sposobnih koncipirati i realizirati alternativni program demokratskog, ekonomsko-socijalnog i kulturnog razvoja.
Poslovne stranice NN 162/2003 • DSU je više vrijednosna nego ideološka politička organizacija, koja svoj ustroj i djelovanje temelji na načelima subsidijarnosti, izravne demokracije, socijalno tržišnog gospodarstva i slobodnog poduzetništva, zaštite i promocije hrvatskog identiteta i
Pregledi NN 162/2003 • Cilj nam je izgraditi Hrvatsku kao demokratsku, nacionalnu i socijalnu državu, na načelima europske civilizacije utemeljene na judeokršćanskoj tradiciji i na sustavu etičkih i moralnih vrednota ukorijenjenih u hrvatskom narodu.
Besplatno NN 162/2003 • DSU uzima da su parlamentarna demokracija, s načelom subsidijarnosti, zaštita života, zaštita pojedinačnih i kolektivnih ljudskih prava, podrška obitelji i lokalnoj zajednici, slobodno socijalno gospodarstvo (tržišna ekonomija i briga za slabe i nemoćne), suradnja s ostalim državama i međunarodnim organizacijama u procesu europske i globalne integracije temelji politike koja se zauzima za modernu Hrvatsku i njezin prosperitet.
Glasnik NN 162/2003 • DSU vjeruje u narodnu snagu i njegovu sposobnost prevladavanja postojećih poteškoća. DSU polazi od toga da hrvatski narod, koji je tisuću godina gradio svoj prosperitet identičan narodima s kojima je živio unutar srednjoeuropskog i mediteranskog prostora, u državnopravnim svezama od XI. do XX. stoljeća, od prekida tih veza odnosno od 1918. stalno bilježi gospodarsko i socijalno propadanje. Došao je trenutak kad se takve tendencije i takva praksa moraju zaustaviti i napraviti odlučan zaokret prema narodnom blagostanju.
Propis NN 162/2003 • DSU polazi od zahtjeva hrvatske stvarnosti da je nužno probuditi stvaralačke snage hrvatskog naroda, da je nužno iskorijeniti duh besperspektivnosti, malodušja i straha koji se iz dana u dan sve više širi. Zbog toga je potrebno najprije iz narodnog bića iskorijeniti strah od neimaštine i strah od posljedica kritičkoga odnosa prema društvenoj zbilji. Samo ljudi s vizijama, koje su nastale na temeljima čvrstih moralnih načela, časni ljudi, ljudi koji su svojim djelima pokazali da znaju, mogu i hoće raditi i kao slobodni poduzetnici i kao ljudi kojima je na srcu opće dobro, a do sada, u dominantnim političkim okolnostima, nisu bili u prilici dovoljno se politički afirmirati, mogu unijeti tu odlučnost u narodni život i otvoriti perspektive radu i napretku.
Propis NN 162/2003 • DSU će sve svoje snage uložiti u prosperitet demokratske i socijalne države Republike Hrvatske polazeći od temeljne ustavne norme da vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
Propis NN 162/2003 • Za DSU pravna sigurnost je prva pretpostavka urednom funkcioniranju demokratskog poretka, sigurnosti, slobodama i pravima građana. Pravna država, odnosno država vladavine prava, mora osiguravati uspješne mehanizme onemogućavanja korupcije svakog, a posebno organiziranog kriminala koji se ponekad povezuje i s vlašću. Suzbijanje trgovine drogom je dio te borbe protiv kriminala, ali i pitanje nacionalne sigurnosti i pitanje zdravlja nacije, posebno mlađe populacije.
Propis NN 162/2003 • DSU je prioritetna zadaća definiranje ciljeva strategije razvoja Republike Hrvatske i osnivanje Centra koji će toj zadaći pristupiti na temelju znanstvenih spoznaja i istraživanja, i u tome okupiti najupućenije i najbolje stručnjake i znanstvenike.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 118/09, Broj 112/98, Broj 32/08, Broj 1/92, Broj 97/09, Broj 82/94


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled