PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-16-302 NN 16/1995

• Gost je odgovoran za svaku štetu što bi je životinja prouzročila ugostitelju ili drugim osobama u ugostiteljskom objektu.


Propis NN 16/1995

• 46.Gostu nije dopušteno u ugostiteljski objekt unositi lakozapaljivi i eksplozivni materijal, materijal jaka i neugodna mirisa i sl.


Propis NN 16/1995

• 47. Ako se gost razboli, ugostitelj je dužan pozvati liječnika, na trošak gosta.


Propis NN 16/1995

• Utvrdi li liječnik da se gost razbolio od neke zarazne bolesti i da njegova bolest ugrožava zdravlje drugih osoba, ugostitelj može raskinuti ugovor, pri čemu je dužan prema tome gostu biti pažljiv i pomoći mu koliko je potrebno.


Propis NN 16/1995
• 48. Ako gost umre, ugostitelj je dužan o tome odmah obavijestiti nadležne organe i obitelj umrloga, te komisijski popisati imovinu što ju je gost sa sobom imao i prijaviti je nadležnim organima.

Propis NN 16/1995
• 49.Ugostitelj će bez odgode predati gostu pošiljke što su za njega stigle (pisma, poruke, brzojave i sl.).

Propis NN 16/1995 • Stigne li pošiljka nakon odlaska gosta, ugostitelj će ju poslati na adresu koju je gost ostavio. Ako gost nije ostavio adresu, ugostitelj će pošiljku u roku od 24 sata vratiti pošti.
Propis NN 16/1995 • Ne postupi li ugostitelj prema odredbi stavka 1. i 2. ove uzance odgovara gostu za nastalu štetu.
Propis NN 16/1995 • 50.Ugostitelj je dužan gostu dostaviti ili uručiti stvari zaboravljene u ugostiteljskom objektu.
Propis NN 16/1995 • Ugostitelj je dužan gosta obavijestiti da su te stvari nađene i zatražiti upute o načinu njihove dostave. Troškove dostave snosi gost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1995 • Ako ne bi mogao uručiti stvari, ugostitelj ih je dužan čuvati najmanje jednu godinu, a tada postupiti prema propisima.
Propis NN 16/1995 • 51.Ugostitelj odgovara za nestanak ili oštećenje stvari gosta prema zakonu i ovim uzancama.
Propis NN 16/1995 • 52.Stvarima što ih je gost donio u ugostiteljski objekt smatraju se:
Propis NN 16/1995 • stvari koje se nalaze u objektu za vrijeme kad gost raspolaže smještajem,
Propis NN 16/1995 • stvari nad kojima ugostitelj ili osoba za koju on odgovara preuzima nadzor u ugostiteljskom objektu ili izvan njega u razumnom vremenu prije ili poslije vremena kad gost raspolaže smještajem.
Propis NN 16/1995 • 53.Ugostitelj je dužan primiti na čuvanje vrijednosne papire, novac i druge vrijedne stvari gosta. Međutim, on može odbiti primiti na čuvanje stvari koje su, u usporedbi s mogućnostima i kategorijom objekta, prevelike vrijednosti.
Propis NN 16/1995 • 54.Ugostitelj ima pravo pregledati stvari što ih gost daje na čuvanje.
Propis NN 16/1995 • Ugostitelj ima pravo zahtijevati da se stvari stave u zaključan ili zapečaćen paket.
Propis NN 16/1995 • 55.Za stvari primljene na čuvanje ugostitelj izdaje pismenu potvrdu. Ako se stvari čuvaju u posebnim sefovima, ugostitelj je dužan gostu predati ključ.
Propis NN 16/1995 • Stvari predane na čuvanje može podignuti gost ili osoba koju on ovlasti uz uvjet da vrati potvrdu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 46/94, Broj 21/90, Broj 58/07, Broj 125/09, Broj 15/93, Broj 54/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled