PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-05-38-772 NN 38/1996

• Izvan označenih prostora zabranjeno je pristajanje i privez plovila bez dopuštenja Ustanove.


Propis NN 38/1996

• Zabranjeno je prometovanje na području Nacionalnog parka osim za službena vozila Ustanove, vatrogasce, kola hitne pomoći, vozila snabdijevanja i odvoza smeća na sljedećim prometnicama:


Propis NN 38/1996

• Posjetitelji koji dolaze vozilima dužni su vozilo parkirati na za to uređenim parkiralištima: Medveđak (ulaz I) i Velika Poljana (ulaz II).


Propis NN 38/1996

• Gosti hotela "Bellevue", "Plitvice" i "Jezero" dužni su parkirati vozila na parkiralištima tih hotela.


Propis NN 38/1996
• Brzina kretanja vozila na motorni pogon, osim na glavnoj prometnici, na putevima Nacionalnog parka je:

Propis NN 38/1996
• Fizičke i pravne osobe koje imaju trajnu potrebu za prometovanjem s motornim vozilom po cestama na kojima je prometovanje ograničeno moraju za prometovanje imati odobrenje Ustanove.

Propis NN 38/1996 • Iznimno u slučaju da fizičke i pravne osobe imaju potrebu za jednokratnim prometovanjem po cestama gdje je prometovanje ograničeno, ovlaštena osoba Ustanove može im usmeno odobriti prometovanje.
Propis NN 38/1996 • 5. Boravak gostiju - korisnika ugostiteljsko-turističkih usluga i posjetitelja-izletnika
Propis NN 38/1996 • Na područje Nacionalnog parka dolaze osobe koje obavljaju odgovarajuće poslove i radne zadaće (zaposlenici i dr.); poslovni suradnici; gosti-korisnici ugostiteljskih i turističkih usluga i posjetitelji-izletnici.
Propis NN 38/1996 • Rezervaciju smještaja korisnika usluga u objektima Nacionalnog parka obavlja, i o njoj se brine, služba prodaje u suradnji s recepcijama hotela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 38/1996 • O boravku i usluživanju gostiju u objektima Nacionalnog parka skrbe zaposlenici Ustanove.
Propis NN 38/1996 • Pored uobičajenih usluga smještaja i prehrane, korisnicima ugostiteljsko-turističkih usluga u Nacionalnom parku pružaju se i usluge razgledavanja Nacionalnog parka panoramskim vozilom (vlak), biciklom, elektrobrodom i kočijom.
Propis NN 38/1996 • - za vrijeme boravka u Nacionalnom parku primati posjete uz prethodnu najavu recepciji objekta, te
Propis NN 38/1996 • - u svemu ostalom da se pridržavaju kućnog reda objekta u kojem borave;
Propis NN 38/1996 • Nacionalni park kao prostor naročite kulturne, znanstvene, odgojne, obrazovne, turističke i rekreativne vrijednosti namijenjen je posjećivanju.
Propis NN 38/1996 • Posjetitelji Nacionalnog parka mogu u njega ući samo na mjestima koja su određena kao ulazi u Nacionalni park.
Propis NN 38/1996 • Posjetitelji dolaze na područje Nacionalnog parka u organiziranim grupama, a mogu i pojedinačno.
Propis NN 38/1996 • Prihvat osoba i stvari iz prednjeg stavka pri dolasku, organizira odgovarajuća služba Ustanove.
Propis NN 38/1996 • Vodiči Ustanove, prilikom prihvata osoba iz prednjeg članka preporučit će i voditi računa o tome da izletnici-posjetitelji:
Propis NN 38/1996 • - ne oštećuju i uznemiravaju živi svijet Nacionalnog parka,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 125/05, Broj 117/07, Broj 73/09, Broj 102/95, Broj 13/93, Broj 76/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled