PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-11-128-2078 NN 128/2002

• Kad Ustavni sud, samo sedam dana poslije zauzetog stajališta, donosi Odluku sasvim suprotnog sadržaja, povezujući je s odredbom članka 76. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu, ne uzimajući u obzir da se odredbe članka 76. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu mogu primijeniti kad je to povezano s nekim drugim postupkom, kad se radi o predmetu koji nije završio sudskom odlukom a osporavani akt iz bilo kojih razloga ne egzistira sa svojim učincima, po mom mišljenju, ne postupa suglasno svojim ovlastima i zato sam glasovao protiv te Odluke.


Stranica NN 128/2002

• Sasvim pogrešno se obrazlaže traženje podnositelja tužbe za ponavljanje postupka tvrdnjom da je Upravni sud, presudom donijetom na štetu podnositelja ustavne tužbe, podnositelju ustavne tužbe povrijedio ustavna prava iz članka 14. stavak 2., članka 22., članka 26. i članka 32., jer je Upravni sud u svojoj presudi broj: Us-8100/1995 od 19. rujna 1996. godine, jasno izrazio svoje stajalište da: »Kraj takvog stanja stvari, Sud prihvaća ocjenu tuženog tijela da se u konkretnom slučaju ne radi o činjenicama i okolnostima koje bi mogle dovesti do drugačijeg rješenja ove stvari, da su upotrebljene u ranijem postupku, pa je osnovano donijelo rješenje kojim je odbilo prijedlog tužitelja temeljem članka 256. stava 3. Zakona o općem upravnom postupku. Obzirom na izloženo, niti okolnost da je prvostupanjsko prekršajno rješenje koje je u vrijeme donošenja rješenja od 18. travnja 1995. bilo na snazi, kasnijim rješenjem stavljeno van snage, što tužitelj ističe u tužbi, nije od utjecaja na zakonitost osporenog rješenja.«


Stranica NN 128/2002

• – da se radi o rješenju o poduzimanju mjera osiguranja legalno i legitimnog popunjavanja redova vojnih obveznika pred nadolazeće vojno redarstvene akcije čišćenja hrvatskih okupiranih teritorija od agresorskih i pobunjeničkih vojnih i terorističkih snaga tijekom 1995. godine,


Stranica NN 128/2002

• – da je ustavna tužba podnijeta protiv presude Upravnog suda kojom je bila odbijena tužba podnijeta protiv rješenja o odbijanju prijedloga za ponavljanje postupka,


Internet NN 128/2002
• – da je izmijenjeni Ustavni zakon o Ustavnom sudu donijet 23. travnja 2002. godine u kojemu je ugrađena odredba stavka 3. članka 76. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu, zbog čega podnositelj ustavne tužbe nije ni mogao tražiti njegovu primjenu,

Propis NN 128/2002
• – imajući, dakle, u vidu i vrijeme u kojem su donijeta rješenja i presuda Upravnog suda,

Propis NN 128/2002 • – uzimajući u obzir i odredbe članka 89. stavak 4. Ustava Republike Hrvatske da zakon i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje,
Propis NN 128/2002 • po mom mišljenju, nisu postojali razlozi da se zauzeto stajalište od 16. listopada 2002. godine, u konkretnom slučaju, ne primijeni, to jest ne poštuje.
Propis NN 128/2002 • Zauzeto stajalište Ustavnog suda 16. listopada 2002., u bitnim svojim odrednicama, je u suglasju sa stajalištima Europskog suda za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda, a kako ne nalazim nikakvih utemeljenih pravnih razloga da bi se konkretni slučaj mogao supsumirati pojmom »eklatantnog slučaja na kojemu bi se trebalo odstupiti od stajališta Ustavnog suda«, glasovao sam protiv ove odluke izdvojivši svoje mišljenje.
Propis NN 129/2002 • Na temelju članka 19. stavka 1. i članka 26. stavka 1. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000 i 117/2001) i članka 60. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine« br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000 i 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 31. listopada 2002. godine donijela
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 129/2002 • Ovom Uredbom određuje se djelokrug Tajništva Vlade Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Tajništvo), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika te druga pitanja od značaja za rad Tajništva.
Propis NN 129/2002 • Tajništvo obavlja stručne, analitičke, upravnopravne, administrativne, opće, tehničke, pomoćne i informatičke poslove za potrebe Vlade, te potpredsjednika i članova Vlade.
Propis NN 129/2002 • Za Ured predsjednika Vlade Republike Hrvatske Tajništvo obavlja opće, tehničke, pomoćne i informatičke poslove.
Propis NN 129/2002 • Tajništvo obavlja poslove u skladu sa Zakonom o Vladi Republike Hrvatske (Narodne novine, br. 101/98, 15/2000 i 117/2001) i Poslovnikom Vlade Republike Hrvatske (Narodne novine, br. 107/2000 – pročišćeni tekst i 24/2001), u skladu sa zaključcima i drugim aktima Vlade Republike Hrvatske, te po uputama predsjednika, potpredsjednika i tajnika Vlade.
Propis NN 129/2002 • Tajništvo Vlade obavlja stručne, analitičke, upravnopravne, administrativne i informatičke poslove koji se odnose na izvršavanje ustavnih i zakonskih ovlasti i odgovornosti Vlade a osobito: usklađivanje rada tijela državne uprave i rada ureda, agencija, direkcija i drugih stručnih službi Vlade s radom Vlade; stručnu i administrativno-tehničku pripremu materijala za raspravu i odlučivanje na sjednicama stručnih radnih skupina i radnih tijela Vlade i sjednicama Vlade; sazivanje i održavanje sjednica stručnih radnih skupina i radnih tijela Vlade te sjednica Vlade; praćenje tijeka sjednica stručnih radnih skupina i radnih tijela Vlade i sjednica Vlade; izradu zaključaka i stajališta stručnih radnih skupina i radnih tijela Vlade; izradu i otpremanje akata koje donosi Vlada; brigu o objavljivanju akata Vlade; izradu zapisnika sa sjednica Vlade; brigu o izvršavanju obveza Vlade prema Hrvatskome saboru, te administrativne, opće, tehničke i pomoćne poslove.
Propis NN 129/2002 • Tajništvo Vlade obavlja i stručne i administrativne poslove za potrebe potpredsjednika Vlade, te druge poslove po njihovom nalogu.
Propis NN 129/2002 • – Služba administrativnih, općih, tehničkih i pomoćnih poslova.
Propis NN 129/2002 • Ured tajnika Vlade obavlja stručne i analitičke poslove koordinacije rada stručnih radnih skupina i radnih tijela Vlade Republike Hrvatske; koordinaciju pripreme materijala koji će se razmatrati na sjednicama stručnih radnih skupina, radnih tijela Vlade i Vlade Republike Hrvatske; poslove pripreme i sazivanja sjednica Vlade Republike Hrvatske; praćenje tijeka sjednica Vlade Republike Hrvatske; poslove izrade zaključaka i stajališta Vlade Republike Hrvatske, te koordinaciju izrade akata Vlade iz djelokruga pojedinih radnih tijela Vlade; brige o objavljivanju akata Vlade; izrađuje zapisnike sa sjednica Vlade; brine o izvršavanju obveza Vlade prema Hrvatskome saboru, te obavlja informatičke poslove za potrebe Vlade Republike Hrvatske i Tajništva.
Propis NN 129/2002 • Ured radnog tijela obavlja i stručne i analitičke poslove za potrebe potpredsjednika Vlade Republike Hrvatske, a osobito: pripremu stručnih i analitičkih materijala, stručnu obradu materijala za sudjelovanje potpredsjednika Vlade u radu Vlade, Užeg kabineta i radu Hrvatskoga sabora; sazivanje i pripremu sastanaka te izradu bilješki s tih sastanaka, te druge poslove po nalogu potpredsjednika Vlade.
Propis NN 129/2002 • Služba administrativnih, općih, tehničkih i pomoćnih poslova obavlja administrativne, opće, tehničke i pomoćne poslove za Vladu Republike Hrvatske, radna tijela Vlade Republike Hrvatske i njihove stručne radne skupine, Ured predsjednika Vlade, te potpredsjednike i članove Vlade Republike Hrvatske, a osobito: prijepis; birotehničku obradu i distribuciju materijala za sjednice Vlade Republike Hrvatske, sjednice radnih tijela Vlade Republike Hrvatske i njihove stručne radne skupine; kompletiranje, odlaganje i čuvanje dokumentacije sa sjednica Vlade Republike Hrvatske; arhivu; primitak i otpremu pošte; urudžbiranje; uvezivanje zapisnika sa sjednica Vlade i uvezivanje drugih publikacija; pripremu dvorana za sjednice Vlade, radnih tijela Vlade, stručnih radnih skupina i satanaka koji se održavaju u Vladi; održavanje birotehničkih strojeva i aparata, te informatičke opreme; osiguravanje potrebnog repromaterijala i druge poslove po nalogu tajnika Vlade.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 14/07, Broj 84/08, Broj 76/02, Broj 117/03, Broj 122/99, Broj 125/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled