PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-12-110-1828 NN 110/2001

• Minimalno bilančno pravo po izdacima za kapitalne projekte za svaku pojedinu županiju, odnosno Grad Zagreb, utvrđuje se prema sljedećim osnovnim kriterijima:


Stranica NN 110/2001

• – za potrebe izgradnje, adaptacije i rekonstrukcije kapitalnih projekata na razini Republike Hrvatske za srednje škole osigurava se:


Stranica NN 110/2001

• Minimalno bilančno pravo svake pojedine županije, odnosno Grada Zagreba, po izdacima za kapitalne projekte utvrđuje se kumulativnim zbrojem svih triju navedenih kriterija.


Stranica NN 110/2001

• Prosječni izdatak po učeniku godišnje za kapitalne izdatke (kapitalni projekti, investicijsko održavanje, opremanje, didaktika i tekuće održavanje) u srednjim školama prema utvrđenim kriterijima u 2002. godinu iznosi 296,08 kn.


Internet NN 110/2001
• Na temelju kriterija i mjerila iz ove Odluke bilanciraju se sredstva županijama odnosno Gradu Zagrebu za financiranje decentraliziranih troškova srednjih škola za osiguranje minimalnoga financijskog standarda.

Propis NN 110/2001
• Ako županije, odnosno Grad Zagreb u svom proračunu ne osiguraju potrebnu visinu sredstava za financiranje ukupnih troškova koji se decentraliziraju za srednje škole, potrebnu razliku ostvaruju s pozicije potpore izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2002. godinu, sukladno kriterijima i mjerilima iz ove Odluke.

Propis NN 110/2001 • Analizu ostvarenih tekućih troškova i kapitalnih izdataka za decentralizirane funkcije srednjih škola po županijama i Gradu Zagrebu vrši Ministarstvo prosvjete i športa dva puta godišnje.
Propis NN 110/2001 • Županije i Grad Zagreb dužni su bilancirana sredstva koristiti samo za financiranje realizacije redovnog programa srednjih škola, a troškove srednje škole i drugih ustanova ili subjekata koji nastaju zbog zajedničkog korištenja prostora ili opreme moraju razgraničiti na sve subjekte koji koriste prostor razmjerno veličini korištenog prostora i opreme.
Propis NN 110/2001 • Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu prosvjete i športa dostavljati podatke o visini tekućih troškova i kapitalnih izdataka po školama i ukupno, najmanje dva puta godišnje i to za razdoblje:
Propis NN 110/2001 • – siječanj – ožujak najkasnije do 30. travnja tekuće godine i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 110/2001 • Ministarstvo prosvjete i športa može predložiti Vladi Republike Hrvatske korekciju (preraspodjelu) utvrđenih bilančnih prava županijama odnosno Gradu Zagrebu u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva ako se utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u srednjem školstvu to prijeko potrebno.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su u svojim proračunima posebno planirati sredstva za financiranje troškova srednjeg školstva u skladu sa Zakonom o financiranju lokalne samouprave i uprave.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su uskladiti dinamiku financiranja decentraliziranih troškova s dinamikom ostvarivanja prihoda u svom proračunu i sredstvima s pozicije potpore izravnanja.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su sredstva za decentralizirane troškove srednjih škola i sredstva s pozicije potpore izravnanja koristiti za financiranje ukupnih troškova srednjeg školstva.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb mogu u sklopu ukupno utvrđenih bilančnih sredstava za tekuće troškove u srednjem školstvu po potrebi vršiti odgovarajuće prenamjene tih sredstava.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su sredstva za kapitalne izdatke, investicijsko održavanje školskog prostora, opreme, nastavnih sredstava i pomagala te tekuće održavanje realizirati (trošiti) u skladu sa Zakonom o nabavi roba, usluga i ustupanju radova. Pri tome su županije i Grad Zagreb, ako za ovako utvrđen minimalni standard koriste sredstva iz pozicije potpore izravnanja za decentralizirane funkcije, dužni načiniti godišnji operativni plan realizacije sredstava, te pri zahtijevanju sredstava iz Državnog proračuna specificirati ugovore i izvršene radove i usluge za koje zahtijevaju sredstva.
Propis NN 110/2001 • Županije, odnosno Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju novih kapitalnih projekata u školstvu bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava.
Propis NN 110/2001 • Županije odnosno Grad Zagreb su dužne tromjesečno izvješćivati Ministarstvo financija i Ministarstvo prosvjete i športa o ostvarenim prihodima i plaćenim troškovima za decentralizirane funkcije.
Propis NN 110/2001 • U ukupnim troškovima, sukladno ovoj Odluci, pri bilanciranju prava županijama i Gradu Zagrebu uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar prosvjete i športa.
Propis NN 110/2001 • Ova odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2002. godine.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 194/03, Broj 26/98, Broj 156/03, Broj 136/02, Broj 118/03, Broj 178/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled