PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-04-50-624 NN 50/1998

• Model 84 - uporabljuje se samo u Zavodu kada se za potrebe platnog prometa zadužuje ili odobrava račun Zavoda.


Propis NN 50/1998

• U Prilogu broj 2, Pregled osnovnih modela "poziva na broj" s objašnjenjem za njihovu primjenu, u točki 1) stavak treći mijenja se i glasi:


Propis NN 50/1998

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o zahtjevu Općine Žumberak, Kostanjevac za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 31. ožujka 1998. godine, donio je


Propis NN 50/1998

• II. Nastupanje pravnih učinaka ove odluke odgađa se do 31. prosinca 1998. godine.


Propis NN 50/1998
• Općina Žumberak, Kostanjevac zastupana po načelniku mr. Dragi Žamariji, a ovaj po Petru Badovincu, odvjetniku iz Zagreba, podnijela je ovom Sudu, temeljem odredbe članka 13. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/9

Propis NN 50/1998
• Podnositelj zahtjeva smatra da je navedena odredba protivna Ustavu, jer su njome pojedina naselja izdvojena iz Općine Žumberak i Zagrebačke županije i pripojena Općini Ozalj odnosno Karlovačkoj županiji, a da za to nisu postojali razlozi, da je nastala promjena u suprotnosti sa voljom stanovništva izdvojenih naselja, čije mišljenje nitko nije zatražio, a da je neprihvatljiva i zbog toga što je regija sada podijeljena između dviju županija, te je, suprotno interesima stanovništva, došlo do nemogućnosti provedbe već donesenih planova i programa Općine Žumberak. Stoga predlaže ukidanje osporavane odredbe.

Propis NN 50/1998 • Predloženo je i donošenje rješenja o privremenoj obustavi provedbe osporavane odredbe do okončanja postupka pred ovim Sudom.
Propis NN 50/1998 • U sastavu Županije su sljedeći gradovi i općine u sastav kojih ulaze sljedeća naselja:
Propis NN 50/1998 • Badovinci, Belinsko Selo, Belošići, Boševci, Brašljevica, Bratovanci, Brezje Vivodinsko, Breznik, Brezovica Žumberačka, Budim Vivodinski, Bulići, Cerje Vivodinsko, Cvetišće, Dančulovići, Dojutrovica, Doljani Žumberački, Donji Lović, Donji Oštri, Dragoševci, Dučići, Durlinci, Dvorišće Ozaljsko, Dvorišće Vivodinsko, Ferenci, Fratrovci Ozaljski, Furjanići, Galezova Draga, Galin, Goleši Žumberački, Goli Vrh Ozaljski, Gorniki Vivodinski, Gornje Pokupje, Gornji Oštri Vrh Ozaljski, Gornji Lović, Goršćaki Ozaljski, Grandić Breg, Grdun, Gudalji, Hodinci, Hrastovica Vivodinska, Ilovac, Jaškovo, Kamenci, Kašt, Keseri, Kuljaji, Kunčani, Levkušje, Liješće, Lović Prekriški, Lukinić Draga, Lukšići Ozaljski, Mali Erjavec, Malinci, Novaki Ozaljski, Obrež Vivodinski, Ozalj, Pećarići, Petruš Vrh, Pilatovci, Podbrežje, Podgraj, Police Pirišće, Polje Ozaljsko, Popovići Žumberački, Požun, Radina Vas, Radatovići, Rajakovići, Rujevo, Sekulići, Slapno, Soldatići, Sršići, Stojavnica, Svetice, Svetičko Hrašće, Šiljki, Škaljevica, Tomašnica, Trešćerovac, Trg, Varaštovac, Veliki Erjavec, Vini Vrh, Vivodina, Vrbanska Draga, Vrh Ozaljski, Vrhovac, Vrhovački Sopot, Vrškovac, Vuketić, Vuksani, Zajačko Selo, Zaluka, Zorkovac na Kupi, Zorkovac Vivodinski, Zorkovac.
Propis NN 50/1998 • Člankom 129. Ustava Republike Hrvatske određeno je da se područje jedinica lokalne samouprave - kotara, općine ili grada određuje zakonom, nakon što se prethodno pribavi mišljenje stanovnika tog područja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 50/1998 • Zakonom o područjima županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj ("Narodne novine", broj 90/92, 2/93, 10/94 i 29/94 - nastavno: Zakon iz 1992.) određena su područja jedinica lokalne samouprave i uprave, kao i postupak za promjenu tih područja.
Propis NN 50/1998 • Odredbom članka 9. navedenog Zakona propisano je da inicijativu za promjenu područja županije, grada ili općine mogu dati predstavnička tijela jedinica lokalne samouprave po prethodno pribavljenom mišljenju stanovništva na području za koje se promjena traži.
Propis NN 50/1998 • Odredbom članka 10. istog Zakona određeno je da pravo predlaganja promjena područja grada odnosno općina imaju građani sa prebivalištem na tom području i to najmanje jedna trećina građana s prebivalištem na području za koje se promjena - izdvajanje, spajanje ili ukidanje - traži, time da su prethodno dužni pribaviti mišljenje predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave tog područja.
Propis NN 50/1998 • U slučaju kada inicijativa potječe od građana koji prebivaju na određenom području, predstavničko tijelo može zatražiti mišljenje stanovništva na području jedinice lokalne samouprave.
Propis NN 50/1998 • Prema članku 11. Zakona o prijedlozima za promjenu područja jedinica lokalne samouprave i uprave odlučuje Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske.
Propis NN 50/1998 • Odredbom članka 6. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", broj 90/92, 94/93 i 117/93) propisano je i to da se područja općina, gradova i županija i promjene tih područja, uz druga važna pitanja, uređuju posebnim zakonom. Ta područja mogu se odrediti nakon što bude pribavljeno mišljenje stanovnika tog područja.
Propis NN 50/1998 • U konkretnom slučaju, nakon što su pribavljeni odgovori Vlade Republike Hrvatske, Zagrebačke i Karlovačke županije, te Sabora Republike Hrvatske, cjelovitom analizom dokumentacije u spisu predmeta i citiranih ustavnih i zakonskih odredaba, ovaj je Sud utvrdio slijedeće:
Propis NN 50/1998 • Zakonom iz 1992. sporna su naselja uvrštena u sastav Općine Žumberak i Zagrebačke županije. Na prethodno održanim zborovima građana mišljenje je stanovništva bilo izraženo pretežito u pravcu ostanka u sastavu Općine Ozalj odnosno Karlovačke županije. Zbog toga su, odmah po stupanju tog Zakona na snagu, 30. prosinca 1992. godine, uslijedili brojni prosvjedi dijela stanovništva, koji su se nastavili i tijekom idućih godina. Na taj je način potaknuta inicijativa Općinskog vijeća Ozalj i Županijske skupštine Karlovačke županije, koja je uslijedila tijekom 1995. i 1996. godine, u pravcu ponovnog uključivanja spornih naselja u sastav Općine Ozalj, a koja je dostavljena Vladi Republike Hrvatske odnosno Ministarstvu uprave. Zagrebačka županija, kao niti Općina Žumberak pri tom nisu konzultirane.
Propis NN 50/1998 • Prilikom koncipiranja novog prijedloga Zakona, kojeg je Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske izglasao 17. siječnja 1997. godine, predlagatelj Zakona - Vlada Republike Hrvatske - nije u prijedlogu mijenjala status spornih naselja, već je predloženo da ona i dalje ostanu u sastavu Zagrebačke županije. Na konačni prijedlog Zakona stavljeno je više od dvije stotine amandmana, između ostalih i amandman zastupnika Paseckog, kojim se traži izdvajanje spornih naselja iz sastava Zagrebačke županije i ponovno pripajanje Karlovačkoj. Ovaj je amandman Vlada prihvatila, te je tako postao sastavnim dijelom konačnog prijedloga Zakona, koji je kao takav izglasan i stupio na snagu 8. veljače 1997. godine.
Propis NN 50/1998 • U konkretnom slučaju inicijativa za promjenu područja općina i županija, koju je, kroz amandman na konačni prijedlog Zakona iz 1997. izrazio zastupnik Pasecky, potaknuta je prosvjedima određenog broja građana sa prebivalištem na području za koje se traži izdvajanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 44/00, Broj 75/01, Broj 45/92, Broj 6/03, Broj 65/94, Broj 174/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled