PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 23/1993

• - mogućnosti proizvodnje i pružanja usluga u mogućem obimu i vrstama proizvoda i usluga, te mogućnosti supstitucije (vrste i mogućnosti supstitucije kapaciteta, stupanj tehnološkog razvoja, razvijenost infrastrukture, zavisnost od uvoza i sl.);


Propis NN 23/1993

• - druge moguće aktivnosti koje se u datom trenutku mogu nametnuti kao nužnost (prelaženje na poluindustrijski, zanatski ili drugi način proizvodnje ili pružanje usluga, te eventualno premještanje proizvodnih kapaciteta i robnih fondova ili pak njihovo one


Propis NN 23/1993

• 9. Državni zavod za makroekonomske analize i prognoze, na temelju ocjena uvjeta i mogućnosti funkcioniranja djelatnosti u ratu koje izrađuju mjerodavni organi državne uprave i procjene utjecaja ratnih djelovanja na funkcioniranje cjelokupnog društveno-ekonomskog sustava u ratu, izrađuje Procjenu funkcioniranja gospodarstva i društvenih djelatnosti Republike Hrvatske u ratu.


Propis NN 23/1993

• 10. Pravnim osobama pošebno značajnim za obranu Republike i županijskim tijelima, mjerodavni organi državne uprave dostavljaju izvode iz ocjena uvjeta i mogućnosti funkcioniranja djelatnosti u ratu iz vlastite nadležnosti.


Propis NN 23/1993
• Županije izrađuju vlastite ocjene uvjeta i mogućnosti funkcioniranja gospodarstva i društvenih djelatnosti u ratu na temelju ocjena uvjeta i mogućnosti funkcioniranja djelatnosti u ratu koje, sukladno svojim nadležnostima i djelokrugu rada, izrađuju županijska tijela.

Propis NN 23/1993
• Pravne osobe posebno značajne za obranu Republike vlastite ocjene uvjeta i mogućnosti i funkcioniranja u ratu izrađuje na temelju izvoda iz ocjena uvjeta i mogućnosti funkcioniranja djelatnosti u ratu dobivenih od strane mjerodavnih organa državne uprave, a osobilo cijeneći:

Propis NN 23/1993 • - mirnodopske karakteristike djelatnosti tehnličko-tehnološke karatikteristike, kadrovske mogućnosti, potrebne sirovine i repromaterijal i način njihove dobave, korisnike proizvoda i usluga, snabdijevanje energentima i dr.);
Propis NN 23/1993 • - količine i vrste proizvoda i usluga koje se mogu ostvariti u ratu;
Propis NN 23/1993 • - način rada i ulogu pojedinih tehničko-tehnoloških i organizacijskih cjelina;
Propis NN 23/1993 • 11. Mjere pripravnosti, u skladu s dijelom ili izvodom iz dijela Plana obrane Republike što se odnosi na mjere pripravnosti, izrađuju svi nositelji obrambenih priprema na način da razrađuju postupak prenošenja i primanja naredbi za poduzimanje mjera pripravnosti, način provođenja mjera koje se na njih odnose sa postupcima, zadacima, mjerama, izvršiteljima i potrebnim prilozima (sheme, naredenja, odluke i dr.), kojima se osigurava brzo i djelotvorno provođenje naredenih mjera.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 23/1993 • Dio Plana obrane Republike što se odnosi na mjere pripravnosti izrađuje Ministarstvo obrane u suradnji s organima državne uprave. Njime se utvrđuju svi ostali zadaci kojih se, u pripremi i pri izradi dijelova vlastitih planova obrane što se odnose na mjere pripravnosti te provođenju mjera pripravnosti, nositelji obrembenih priprema moraju pridržavati.
Propis NN 23/1993 • 12. Dio plana obrane koji se odnosi na mobilizaciju izrađuje se sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o pripremi i načinu provođenja mobilizacije organa državne uprave i pravnih osoba te službe motrenja i obavješćivanja.
Propis NN 23/1993 • 13. Izradi dijela Plana obrane Republike Hrvatske što se odnosi na mobilizaciju, prethodi Izrađa procjene uvjeta u kojima bi se mobilizacija provodila. Ona je sastavni dio Procjene vojno-političkih, sigurnosnih, gospodarskih i drugih uvjeta u slučaju napada na Republiku Hrvatsku i izrađuje se isključivo na razini Republike. Svi ostali nositelji obrambenih priprema ne procjenjuju uvjete u kojima bi provodili mobilizaciju.
Propis NN 23/1993 • 14. Dijelove planova obrane što se odnose na funkcioniranje gospodarstva i društvenih djelatnosti u ratu (u daljnjem tekstu: planovi funhcioniranja), radi učinkovitog podmirivanja potreba korisnika za proizvodima i uslugama utvrđenih Odlukom Vlade Republike Hrvatske o proizvodima i uslugama značajnima za obranu, izrađuju svinositelji obrambenih priprema (osim ministarstava koja u okviru svog djelokruga rada ne prate pravne osobe posebno značajne za obranu Republike).
Propis NN 23/1993 • 15. Podmirivanje potreba svih korisnika za pojedinim grupama proizvoda ili pojedinačnim proizvodima kao i uslugama značajnima za obranu provodi se sukladno odredbama "Uredbe o prometu robe i usluga u prometu robe, opskrbi i cijenama za vrijeme ratnog stanja ili u slučaju neposredne ugroženosti neovisnosti i jedinstvenosti Republike Hrvatske",
Propis NN 23/1993 • 16. Planovima funkcioniranja utvrđuju se medusobni odnosi između pravnih osoba od posebnog značaja za obranu i korisnika proizvoda i usluga, te mjerodavnih organa državne uprave.
Propis NN 23/1993 • U pristupu Izrađe planova funkcioniranja u načelu se zadržavaju u miru uspostavljeni poslovni odnosi između poduzeća i drugih pravnih osoba u svim dijelovima njihovog poslovanja.
Propis NN 23/1993 • Zahtjeve za osiguranjem oružanih snaga i policije neborbenim i ostalim procijenjenim ratnim potrebama, iskazane u dnevnim odnosno mjesečnim potrebama prema vrstama i količinama proizvoda i usluga, Ministarstvo obrane i Ministarstvo unutarnjih poslova dostavljaju mjerodavnim organima državne uprave.
Propis NN 23/1993 • Neborbene potrebe iskazuju se u okviru lista iz priloga Odluke Vlade Republike Hrvatske o proizvodima i uslugama značajnima za obranu.
Propis NN 23/1993 • Mjerodavni organi državne uprave zahtjeve za proizvodima i uslugama dobijene od Ministarstva obrane i Ministarstva unutarnjih poslova, definirane u obliku zadataka, prosljeduju - prenose pravnim osobama iz svog djelokruga rada.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 74/09, Broj 115/01, Broj 69/06, Broj 1/09, Broj 45/08, Broj 124/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled