PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-10-105-2076 NN 105/2000

• Na dnevni red sjednice stručne radne skupine mogu biti uvršteni materijali koji su pripremljeni za odlučivanje sukladno odredbama članka 28. ovog Poslovnika.


Propis NN 105/2000

• Predstojnik ureda – tajnik radnog tijela, samo iznimno i u osobito opravdanim i hitnim slučajevima, te po prethodnom dogovoru s predsjednikom koordinacije, može odlučiti da se sjednica stručne radne skupine dopuni točkom dnevnog reda i materijalima koji nisu bili dostavljeni sukladno odredbi članka 28. ovog Poslovnika.«.


Propis NN 105/2000

• »Sjednicama koordinacija obvezno prisustvuju ministri koji su članovi koordinacije ili njihovi zamjenici, odnosno ravnatelji državnih upravnih organizacija.


Propis NN 105/2000

• Smatra se da zamjenik ministra, ukoliko je umjesto ministra nazočan sjednici koordinacije, ima sve ovlasti izjašnjavati se i glasati o pitanjima o kojima se raspravlja na sjednici.«


Propis NN 105/2000
• »U radu stručnih radnih skupina iz članka 9a. ovog Poslovnika obvezno sudjeluje predstavnik Ureda za zakonodavstvo i predstavnik Ministarstva financija.«

Propis NN 105/2000
• U članku 22. iza stavka 3. dodaju se stavci 4., 5. i 6. koji glase:

Propis NN 105/2000 • »Sjednice stručnih radnih skupina iz članka 9a. ovog Poslovnika zatvorene su za javnost i ne snimaju se tonski.
Propis NN 105/2000 • Stručne radne skupine o svakom pitanju iz dnevnog reda sjednice utvrđuju svoje stajalište i prijedlog za onu koordinaciju čija je to stručna radna skupina.
Propis NN 105/2000 • Stajališta i prijedloge stručne radne skupine ured radnog tijela formulira u pismenom obliku kao nacrt zaključka koordinacije iz članka 22. stavka 3. ovog Pravilnika i dostavlja ga za sjednicu koordinacije.«
Propis NN 105/2000 • Prijedlozi uredbi i drugih propisa koje donosi Vlada dostavljaju se u obliku pravnih odredbi, a prijedlozi drugih akata (strategije, deklaracije, izvješća, rezolucije i sl.) moraju sadržavati prikaz svih pitanja potrebnih za raspravu i odlučivanje o njima, kao i prijedlog zaključka ili drugog akta čije se donošenje predlaže Vladi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 105/2000 • Uz prijedloge akata iz stavka 1. ovog članka, predlagatelj je dužan dostaviti i kratak sažetak njihovog sadržaja.
Propis NN 105/2000 • Nacrti prijedloga zakona i drugih propisa te akata koje Vlada predlaže za donošenje Hrvatskome državnom saboru, moraju sadržavati sve sastojke propisane Poslovnikom Zastupničkoga doma Hrvatskoga državnoga sabora, a prijedlozi uredbi koje Vlada predlaže za donošenje Predsjedniku Republike moraju biti sačinjeni u obliku pravnih odredbi s obrazloženjem.
Propis NN 105/2000 • Uz nacrte prijedloga zakona i drugih propisa moraju biti priložena mišljenja Ureda za zakonodavstvo, Ministarstva financija i Ministarstva za europske integracije, te drugih tijela državne uprave u čiji djelokrug ulaze pitanja koja se uređuju ovim prijedlozima. Isto vrijedi i za izvješća, informacije i slične materijale, ako sadrže prijedloge zaključaka kojima se određuju obveze tijelima državne uprave ili stvaraju financijske obveze.
Propis NN 105/2000 • Ministarstva i državne upravne organizacije dužni su, u pravilu, u pripremi prijedloga i mišljenja za Vladu Republike Hrvatske uputiti ih na mišljenja strukovnim udruženjima i udrugama u čiji djelokrug spadaju pitanja koja su predmet tih prijedloga i mišljenja.
Propis NN 105/2000 • Predlagatelj materijala iz stavka 4. ovog članka dužan je Vladi dostaviti materijal usklađen sa svim pribavljenim primjedbama za koje je ocijenio da ih može prihvatiti. Uz osnovni materijal dužan je priložiti mišljenja Ureda za zakonodavstvo, Ministarstva financija i Ministarstva za europske integracije, te drugih tijela državne uprave u čiji djelokrug ulaze pitanja koja se uređuju tim materijalima. Uz to, dužan je, za primjedbe koje nije prihvatio, dostaviti pisano očitovanje o razlozima za to.
Propis NN 105/2000 • Prijedloge, odnosno mišljenja koja ministarstva ili državne upravne organizacije dostavljaju Vladi Republike Hrvatske, potpisuje ministar ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj ili njegov zamjenik.
Propis NN 105/2000 • Uz sve materijale koji se dostavljaju Vladi obvezno se dostavlja i elektronski zapis materijala.
Propis NN 105/2000 • Svaki akt i drugi materijal određenog stupnja povjerljivosti mora imati oznaku povjerljivosti, sukladno propisima o zaštiti tajnosti podataka.
Propis NN 105/2000 • Uz materijale koji sadrže tekstove međunarodnih ugovora, ako niti jedan od jezika izvornika nije hrvatski jezik, međunarodni ugovor dostavlja se na jednom od jezika izvornika i u prijevodu na hrvatski jezik.«
Propis NN 105/2000 • U članku 29. u stavku 2. iza riječi: »dnevni red« dodaju se riječi: »sjednice stručne radne skupine iz članka 9a. ovog Poslovnika i«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 122/09, Broj 150/05, Broj 132/09, Broj 14/95, Broj 176/04, Broj 84/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled