PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/1993 • Na motornim vozilima koja ostavljaju jedan trag prednji blatobran mora pokrivati kotač u luku najmanje od 15o ispred okomice povučene kroz osovinu prednjeg kotača.
NN 19/1993 • Branici na osobnim automobilima i kombiniranim vozilima moraju biti ugrađeni i izvedeni na prednjoj i stražnjoj strani vozila, a na drugim motornim vozilima s četiri ili više kotača - najmanje na prednjoj strani tih vozila.
NN 19/1993 • Branici ne smiju imati oštre rubove i moraju biti postavljeni tako da čine najizbočenije dijelove vozila, osim ako vozilo ima ugrađenu kuku za vuču.
NN 19/1993 • Visina prednjih i stražnjih branika vozila, mjerena od površine ceste, mora biti jednaka na prednjoj i stražnjoj strani pri podjednakoj opterečenosti vozila u stanju mirovanja, s tim što se dopušta odstupanje u granicama dimenzije jedne širine prednjeg branika.
NN 19/1993 • Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo na motornim i priključnim vozilima koja na ravnoj cesti mogu razviti brzinu kretanja veću od 30 km/h, kod kojih je udaljenost od stražnje najizbočenije točke vozila do osi posljednje po redu osovine vozila, u neopterećenom stanju veća od 1000 m, a i kod kojih stražnji dio šasije u svojoj cijeloj širini ili glavni dijelovi karoserije, u neopterečenom stanju, imaju slobodnu visinu veću od 700 mm iznad površine kolnika, mora biti ugrađen i izveden tako da onemogući podlijetanje drugog vozila pod vozilo na kojem je izveden taj zaštitnik.
NN 19/1993 • Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vnzilo na mjestima za prićvršćivanje ne smije priječi najveću dopuštenu širinu vozila i ne smije biti kraći ni na jednoj strani vozila za više od 100 mm. Krajevi zaštitnika od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo ne smiju biti povijeni unatrag.
NN 19/1993 • Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo mora biti otporan na savijanje čeličnog nosača čiji popređni presjek osigurava otporni moment na savijanje od 20 cm3.
NN 19/1993 • Odredbe stavaka 4. i 5. ovog članka ne odnose se na vučna vozila namijenjena obavljanju transporta u poljoprivredi i šumarstvu, tegljače sa sedlom i prikolice s jednostrukom osovinom, odnosno jednoosovinske prikolice namijenjene prijevozu dugačkih tereta te na vozila kod kojih postavljanje zaštitnika od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo onemogućuje njihovu radnu funkciju.
NN 19/1993 • Priključci za vezivanje sigurnosnih pojaseva u osobnim automobilima moraju biti ugrađeni i izvedeni najmanje za prvi red sjedala.
NN 19/1993 • Bočna sjedala u vozilu okrenuta u smjeru vožnje moraju imati priključke za vezivanje sigurnosnih pojasa na tri točke odnosno dvije točke, a sjedala u sredini vozila najmanje na dvije točke vezivanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/1993 • Nasloni za glavu u osobnim automobilima moraju biti ugrađeni i izvedeni najmanje za prvi red sjedala.
NN 19/1993 • Osobni automobili, koji imaju ugrađene priključke za vezivanje sigurnosnih pojaseva najmanje na trf točke vezivanja, moraju imati ugrađene sigurnosne pofaseve za prvi red bočnih sjedala.
NN 19/1993 • Priključci za vuču na vozilima na motorni pogon moraju biti ugrađeni i izvedeni s prednje strane vozila na pristupačnom mjestu tako da omoguće spajanje užeta ili poluge za vuču i da osiguraju sigurnu vuču tog vozila pomoću užeta ili poluge za vuču.
NN 19/1993 • Uređaj za osiguranje vozila od neovlaštene upotrebe na osobnim automobilima i kombiniranim vozilima mora biti ugrađen i izveden tako da spriječi okretanje kotača upravljača ili pomicanje ručice mjenjača, ili da djeluje na sustav prijenosa i spriječi okretanje pogonskih kotača (osim kočnih sustava), ili da ima poseban sustav kojim se sprečava puštanje motora u rad.
NN 19/1993 • Uređaj iz stavka 1. ovog članka mora biti stalno ugrađen u vozilu i izveden tako da se ne može uključiti kad je vozilo u pokretu.
NN 19/1993 • Ako je na motornom vozilu ugrađena oprema za pogon na stlačeni ili tekući plin, spremnik s plinom smije se postaviti samo iza prostora za vozača, odnosno putnike.
NN 19/1993 • Prostor za smještaj spremnika s plinom mora biti odvojen metalnom pregradom od prostora za vozača, odnosno putnike, a i od prostora za smještaj motora.
NN 19/1993 • Spremnik za stlačeni ili tekući plin mora imati ugrađene uredafe i opremu za utakanje i istjecanje plina prema motoru, u skladu s propisima o tehničkim normativima za uređaje i opremu za tekući naftni plin koji se ugrađuju na motorna vozila.
NN 19/1993 • Spremnik iz stavka 3. ovog članka mora biti pričvršćen za vozilo tako da je onemogućeno njegovo pomicanje.
NN 19/1993 • Uredtaji za pogon na stlačeni ili tekući plin na motornom vozilu mogu se ugrađivati i upotrebljavati samo nakon što za to ovlaštena organizacija ispita i provjeri ispravnost ugradnje tih uređaja na vozilu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/90, Broj 39/09,
Broj 112/04, Broj 56/09,
Broj 150/02, Broj 49/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE