PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-03-19-346 NN 19/2001

• Na potezu Jadranske autoceste dovršena je poluautocesta od Jušića do Orehovice, a samo djelomično od oko 5 km izgrađena je autocesta u punom profilu.


Stranica NN 19/2001

• Računa se da je za kompletiranje započete izgradnje ovih cesta, kao i otvaranje u pravcu srednje Dalmacije potrebno izgraditi još oko 750 km, čime bi se dobila zaokružena mreža cesta visoke razine usluga od oko 1.330 km. Ako bi nastavili sa dinamikom izgradnje koja je vrijedila zadnjih 30 godina bilo bi nam potrebno za dovršenje ovih 750 km točno 50 godina. Uz poseban napor i osmišljenu razvojnu politiku, mišljenja smo da je taj rok moguće objektivno smanjiti za četiri do pet puta, tj. na daljnjih deset ili maksimalno na petnaest godina.


Stranica NN 19/2001

• Dosadašnja negativna praksa vezana za izgradnju autocesta u Hrvatskoj mogla bi se u osnovnim crtama svesti na sljedeće:


Stranica NN 19/2001

• a) Građene su dionice i objekti u kapacitetima koji nisu usklađeni s prometom (Maslenički most, tunel Sv. Rok, dionica autoceste Varaždin – Goričan, dionica autoceste Orehovica – Kikovica, dionica autoceste Velika Kopanica – Županja)


Internet NN 19/2001
• b) Gradnja pojedinih dionica i objekata nije usklađena s tehničko-tehnološkim i prometnim optimumom tako da je gradnja trajala neopravdano dugo (npr. gradnja 12 km dionice Solin-Klis trajala je preko 10 godina, a objektivno ju je tehnički bilo moguće završiti za 2 do 3 godine) što je rezultiralo zaleđivanjem sredstava na duži rok.

Propis NN 19/2001
• c) Dovršene su pojedine dionice i objekti koje se ne mogu pustiti u promet, tako da su zaleđena sredstva (npr. dionice brze ceste Buje-Nova Vas dužine 6,5 km dovršena još 1994. godine bez mogućnosti puštanja u promet).

Propis NN 19/2001 • d) Započinjalo se sa gradnjom bez prethodno izvršenih priprema (dovršenje istraživanja, izrade studija i projekata, ishođenja nužnih dozvola, izvršenja prelaganja instalacija, izvršenja izvlaštenja objekata i zemljišta).
Propis NN 19/2001 • e) Započinjalo se s izgradnjom, a da u isto vrijeme nije zatvorena financijska konstrukcija.
Propis NN 19/2001 • f) Odluke o velikim projektima nisu donošene na osnovi prethodno izrađenih studija opravdanosti i na osnovi usuglašenih planova, već pojedinačno za pojedini projekt van konteksta cjeline problema cesta.
Propis NN 19/2001 • Kako bi se ova negativna strana dosadašnje realizacije gradnje cesta i objekata visoke razine usluga u budućnosti izbjegla, nužno je:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 19/2001 • a) usuglasiti razinu ulaganja u ceste po osnovnim namjenama i utvrditi model financiranja:
Propis NN 19/2001 • – za izgradnju novih autocesta i ostalih objekata sa naplatom,
Propis NN 19/2001 • b) da je osnovni kriterij za utvrđivanje prioriteta izgradnje postojeća razina i prognoza budućeg prometa,
Propis NN 19/2001 • c) da su precizno kvantificirani razvojni faktori koji će inicirati novi promet tamo gdje prometna potražnja ne udovoljava osnovnim zahtjevima za početak izgradnje,
Propis NN 19/2001 • d) sve pripreme, koje se odnose na istraživanje, studije, projekte, premještanje instalacija, izvlaštenje, građevinske dozvole i drugo završiti prije početka gradnje,
Propis NN 19/2001 • e) prije početka gradnje zatvoriti financijsku konstrukciju sa točno utvrđenim i osiguranim izvorima sredstava,
Propis NN 19/2001 • f) prije početka gradnje utvrditi optimalan rok i dinamiku gradnje i na taj način spriječiti dosadašnju praksu neopravdanog zaleđivanja financijskih sredstava na duži rok.
Propis NN 19/2001 • Greške na ovom području nisu dozvoljene. Zbog toga je potrebno osigurati krajnje suptilan i stručan pristup u kojem će daljnja izgradnja biti prilagođena porastu prometa i razvojnim ciljevima. U definiranju prometne politike Strategija prometnog razvitka Republike Hrvatske polazi od sljedećih ciljeva:
Propis NN 19/2001 • a) Ciljevi ukupnog razvitka Republike Hrvatske i njenoga međunarodnog povezivanja,
Propis NN 19/2001 • b) Ciljevi prometnog razvitka u funkciji objedinjavanja hrvatskog prostora,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 92/05, Broj 152/08, Broj 140/05, Broj 54/96, Broj 103/96, Broj 69/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled