PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-02-16-304 NN 16/2001

• Odluku iz stavka 1. ovoga članka ravnatelj zdravstvene ustanove obvezan je dostaviti ministru zdravstva u roku od 8 dana od dana donošenja radi utvrđivanja prestanka rada zdravstvenih djelatnika izvan punog radnog vremena.


Stranica NN 16/2001

• Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o radu zdravstvenih djelatnika izvan punog radnog vremena (»Narodne novine«, br. 48/94, 55/94 i 30/00).


Stranica NN 16/2001

• Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.


Stranica NN 16/2001

• Ustavni sud Republike Hrvatske u Vijeću petorice za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Velimir Belajec, kao predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec i Vice Vukojević, kao članovi Vijeća, u povodu ustavne tužbe N. B. iz D., zastupanog po punomoćnicama F. R. i I. P., odvjetnicima iz D., na sjednici Vijeća održanoj 26. siječnja 2001. godine, donio je jednoglasno


Internet NN 16/2001
• I. Ustavna tužba se usvaja te se ukida presuda Vrhovnog suda Republike Hrvatske, broj: Rev-3365/1993 od 18. rujna 1996. godine.

Propis NN 16/2001
• II. Predmet se vraća Vrhovnom sudu Republike Hrvatske na ponovni postupak.

Propis NN 16/2001 • 1. Podnositelj je podnio pravodobnu i dopuštenu ustavnu tužbu u povodu presude Vrhovnog suda Republike Hrvatske, broj: Rev-3365/1993 od 18. rujna 1996. godine, kojom je prihvaćena revizija tuženika, Općinskog fonda za stambeno-komunalno gospodarstvo D. i preinačene su presude Okružnog suda (sada Županijskog suda) u D., broj: Gž-242/93 od 28. svibnja 1993. godine i Općinskog suda u D., broj: P-681/92 od 18. veljače 1993. godine, te je zahtjev tužitelja odbijen.
Propis NN 16/2001 • Navedenom drugostupanjskom presudom odbijena je žalba tuženika kao neosnovana i potvrđena je presuda Općinskog suda kojom je prihvaćen zahtjev podnositelja ustavne tužbe, tužitelja u parničnom postupku, te su kao nezakonita poništena rješenja tuženika o prestanku radnog odnosa podnositelja, broj: 12/92 od 2. siječnja 1992. godine i broj: 100/36-92-2/7.
Propis NN 16/2001 • 2. Podnositelj smatra da su mu revizijskom odlukom povrijeđena ustavna prava iz članka 14. i 54. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 16/2001 • U ustavnoj tužbi podnositelj navodi tijek provedenih postupaka i donijetih rješidbi. Ističe da tuženik nije niti pokušavao rasporediti ga na neko drugo radno mjesto, ili kod tuženika ili kod drugih tijela uprave. Navodi da je Vrhovni sud pogrešno primijenio odredbu članka 381. Zakona o upravi (»Narodne novine«, 16/78, 50/78, 29/85, 48/85, 41/90, 47/90 i 53A/91, početkom primjene Zakona, u odnosu na državne službenike i namještenike prestale su vrijediti odredbe Zakona o upravi kojima se uređuju radni odnosi u organima uprave i na temelju njih donijeti propisi).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/2001 • 3. Rješenjem Općinskog fonda za stambeno i komunalno gospodarstvo, D. (u nastavku: Fond), broj: 5563/2-91 od 26. rujna 1991. godine, utvrđeno je da je podnositelj, radnik Fonda, nakon stupanja na snagu Pravilnika o organizaciji rada Fonda i izvršenog rasporeda radnika na radna mjesta u Fondu, neraspoređen, počevši od 1. listopada 1991. godine. Tim rješenjem utvrđena su i prava podnositelja za vrijeme dok je neraspoređen te je utvrđeno da će podnositelju, ukoliko ne bude raspoređen u roku od tri mjeseca od navedenog datuma, prestati radni odnos uz otkazni rok, a što se utvrđuje posebnim rješenjem.
Propis NN 16/2001 • Protiv navedenog rješenja podnositelj nije izjavio žalbu Upravnom odboru Fonda, a na što je imao pravo.
Propis NN 16/2001 • Rješenjem Fonda, broj: 12/92 od 2. siječnja 1992. godine, utvrđeno je da podnositelju prestaje radni odnos istekom otkaznog roka, dana 1. srpnja 1992. godine. U obrazloženju rješenja navedeno je da je u procesu reorganizacije – transformacije Zajednice samoupravnih interesnih zajednica (ZSIZ) za stambenu oblast i komunalne djelatnosti u Općinski fond za stambeno i komunalno gospodarstvo (»Službeni glasnik općine D.«, broj 15/90), donijet Pravilnik o organizaciji rada Fonda s Katalogom potrebnih radnih mjesta, koji je stupio na snagu 21. rujna 1991. godine, prema kojem je izvršen raspored radnika na radna mjesta. Stoga su za radnike koji nisu bili raspoređeni donijeta posebna rješenja kojima je određen njihov status. Budući da u označenom vremenskom razdoblju od 1. listopada 1991. do 31. prosinca 1991. godine podnositelj nije raspoređen, na temelju članka 383. Zakona o upravi, podnositelju je prestao radni odnos.
Propis NN 16/2001 • Presudom Općinskog suda D., broj: P-184/92 od 30. travnja 1992. godine, odbijen je tužbeni zahtjev podnositelja, kojim je tražio poništenje rješenja tuženika broj: 12/92 od 2. siječnja 1992 i broj: 100/36-92-2/7 kojima mu je prestao radni odnos. Protiv ove presude podnositelj je podnio žalbu, te je Okružni sud u D., rješenjem broj: Gž-250/92 od 6. studenoga 1992. godine, ukinuo presudu Općinskog suda u D., broj: P-184/92 i predmet vratio na ponovno suđenje. Obrazloženje za takvu drugostupanjsku odluku utvrđenje je suda da je ostalo nejasno iz čega prvostupanjski sud zaključuje da je tuženik postupao u skladu s odredbama Zakona o upravi, jer da, kako proizlazi iz spisa, o postupanju tuženika na kojeg ga obvezuje odredba članka 380. stavka 1. Zakona o upravi, a posebno o iznalaženju mogućnosti da se podnositelj rasporedi na rad u drugo tijelo uprave, nije raspravljano uopće, te je u tom pravcu ostalo neutvrđeno činjenično stanje.
Propis NN 16/2001 • U ponovnom odlučivanju, Općinski sud D., presudom broj: P-681/92 od 18. veljače 1993. godine, poništio je rješenje tuženika, broj: 12/92 i broj: 100/36-92-2/7. U obrazloženju presude navedeno je da je punomoćnik tuženika na ročištu za glavnu raspravu, održanom 18. veljače 1993. godine, naveo da tuženik nije uopće pokušavao naći mogućnost da se podnositelja rasporedi na rad u drugo tijelo uprave, niti je provodio bilo kakav postupak s tim u vezi, jer tuženik smatra da to nije bio dužan učiniti.
Propis NN 16/2001 • Takvu presudu Općinskog suda potvrdio je Okružni sud D., presudom broj: Gž-242/93 od 28. svibnja 1993. godine.
Propis NN 16/2001 • Presudom Vrhovnog suda Republike Hrvatske, broj: Rev-3365/1993 od 18. rujna 1996. godine, prihvaćena je revizija tuženika, preinačene drugostupanjska i prvostupanjska presuda, te je zahtjev podnositelja odbijen.
Propis NN 16/2001 • U obrazloženju revizijske presude navedeno je da je osnovan revizijski razlog pogrešne primjene materijalnog prava. Naime, da je rješenje kojim je utvrđen radnopravni status podnositelja kao neraspoređenog radnika, a na temelju odredbe članka 381. Zakona o upravi, postalo konačno i pravomoćno, jer ga podnositelj nije pobijao. Kako to rješenje nije pobijao, tako da podnositelj više nema mogućnosti dokazivati da nisu bili ispunjeni uvjeti iz članka 380. Zakona o upravi, jer da su te okolnosti odlučne za donošenje rješenja kojim se radnik utvrđuje neraspoređenim radnikom tijela uprave, a temeljem odredbe članka 381. Zakona o upravi.
Propis NN 16/2001 • Odredba članka 380. Zakona o upravi određivala je da ako su pravilnikom organa kojim se uređuju unutrašnja organizacija i način rada organa, ukinuta pojedina radna mjesta u organu zbog smanjena opsega poslova i zadataka, radnici koji su obavljali poslove i zadatke ukinutih radnih mjesta raspoređuju se na poslove odnosno zadatke drugih radnih mjesta, koji odgovaraju njihovoj stručnoj spremi i radnom iskustvu, u isti organ uprave ili u drugi organ uprave iste društveno-političke zajednice, a i u organ uprave druge društveno-političke zajednice, pod uvjetima utvrđenim ovim zakonom.
Propis NN 16/2001 • Zakon o upravi predstavljao je opći propis kojim su bili uređeni radni odnosi i plaće djelatnika u tijelima uprave, a primjenjivao se temeljem članka 56.c Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi (»Narodne novine«, broj 90/92, 94/93 i 117/93) na djelatnike u upravnim odjelima i službama jedinica lokalne samouprave, do donošenja posebnog zakona za te djelatnike.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 82/09, Broj 142/04, Broj 158/09, Broj 10/05, Broj 54/07, Broj 53/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled